skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Popis:
Motor:
- blok 742.136, kompletně vyčištěn
- kliková hřídel + ojnice z Felicie MPI
- setrvačník MPI odlehčený na cca 5.8kg
- řemenice odlehčena na cca 720g
- T písty 77mm + přehonované vložky -> objem 1341ccm
- vačková hřídel 278/270°, zdvihy 6,9/6,7mm
- hlava MPI -97 (8mm ventily, válcové pružiny) v kompletní úpravě GR - zvětšené a slícované kanály, upravená vodítka ventilů, vyleštěno, sníženo, ...
- sací potrubí 742.136 - zvětšené a slícované kanály (GR)
- výfuk - svody 4-1 a nerezový příčný výfuk od B. Krejčího
- svody omotané páskou ThermoTec
- karburátor EDSR T613 difuzory 23/27mm, nucené otevírání 2. komory, osazení (tr./vzd.): 1.st - 130/180, 2.st. 165/140, volnoběh 60
- palivové čerpadlo Facet
- provoz min. N98 - většinou 100okt.
- zapalovaní - bezkontaktní s upravenou charakteristikou odstředivé regulace, podtlaková regulace nezapojena
- svíčky NGK BCPR7ES
- olej plně syntetický Q8 Formula F1 - SAE 10W50, API SM
Úpravy 2012:
- vačková hřídel 296/296°, zdvihy 7,5/7,5mm
- karburátor EDSR T613 difuzory 23/27mm, nucené otevírání 2. komory, osazení (tr./vzd.): 1.st - 130/170, 2.st. 170/140, volnoběh 80
- kontakní zapalování - upravená odstředivá regulace (Urbi)
Převodovka a spojka:
- převodovka 5q/SP 4.22, nová ložiska, zrušený a zaslepený převod pro rychloměr
- příprava pro snímač otáček setrvačníku a pro snímač rychlosti (z poloosy)
- olej Paramo Gyrol 80W90
- spojka odpružená 190mm z TAZ1500
- přítlačný talíř SACHS
Podvozek
- přední náprava - původní po kompletní GO, vyztužena podle L/A, pružiny 220mm/80kN (Tuner2), rozpěra mezi tlumiči, tlumiče GAZ shock
- ostřejší řízení (od Sakyho)
- upraveny odklony na 0°, sbíhavost 1,4mm
- podložky pod koly 20mm
- zadní náprava - podélná i úhlová ramena vyztužena podle L/A, pružiny z kyvadlove nápravy, tlumiče GAZ shock
- podložky pod koly 23mm
- disky kol KN Apollo + pneu 175/60 R13
Úpravy 2012:
- přední náprava - upravené odklony kol, záklony rejdových čepů
- stabilizátor 20mm
- tvrdé uložení ramen a řízení
- geomterie: odklony -1°30', záklony cca 6°, sbíhavost 1,5mm
- upravená rozteč na 4x100mm, podložky 8mm
- zadní náprava - podložky 32mm pro změnu rozteče na 4x100mm,
- disky kol BBS Mahle + pneu Toyo R888 185/60 R13
Brzdy:
- vepředu - rozšířené 4p třmeny + chlazené kotouče 247x20mm
- vzadu - duralové 4p třmeny + kotouče 259x9.5mm,
- HBV 19mm, rozvody originál Š130 - zapojení T-H
Úpravy 2012:
- hydraulická ruční brzda
- upravené brzdové desky LADA
Karoserie:
- kompletně vyvařená
- nové prahy, výztuhy a části vnitřních prahů
- nová podlaha
- nové přední blatníky, vršky podběhů a Psloupky
- nové zadní lemy a vnější část podběhů
- nové dveře, kapoty a čela
- nový lak - 8180 červená rallye
- nové přední okno se zeleným pruhem
- střešní okno
- plastové podběhy, zástěrky předních kol
Interiér:
- původní béžové tapece (bohužel lehce poškozené :()
- zadní sedačky původní, béžové
- přední sedačky béžové z rapida
- koberec šedý ze Š125L
Úpravy 2012:
- anatomy Sparco Sprint + pásy OMP
Elektrika:
- dána do pořádku po mnoha zásazích od předchozích majitelů
- přidána druhá pojistkovka (8 pojistek bylo opravdu málo :)) a několik relé
- příprava na přední mlhovky
- centrál + alarm
- baterka přesunuta do kufru
Plánuji:
- dokončit tu elektronickou hitparádu co jsem započal :)) - nějaký tachometr by se občas i hodil
Motor:
- blok 742.136, kompletně vyčištěn
- kliková hřídel + ojnice z Felicie MPI
- setrvačník MPI odlehčený na cca 5.8kg
- řemenice odlehčena na cca 720g
- T písty 77mm + přehonované vložky -> objem 1341ccm
- vačková hřídel 278/270°, zdvihy 6,9/6,7mm
- hlava MPI -97 (8mm ventily, válcové pružiny) v kompletní úpravě GR - zvětšené a slícované kanály, upravená vodítka ventilů, vyleštěno, sníženo, ...
- sací potrubí 742.136 - zvětšené a slícované kanály (GR)
- výfuk - svody 4-1 a nerezový příčný výfuk od B. Krejčího
- svody omotané páskou ThermoTec
- karburátor EDSR T613 difuzory 23/27mm, nucené otevírání 2. komory, osazení (tr./vzd.): 1.st - 130/180, 2.st. 165/140, volnoběh 60
- palivové čerpadlo Facet
- provoz min. N98 - většinou 100okt.
- zapalovaní - bezkontaktní s upravenou charakteristikou odstředivé regulace, podtlaková regulace nezapojena
- svíčky NGK BCPR7ES
- olej plně syntetický Q8 Formula F1 - SAE 10W50, API SM
Úpravy 2012:
- vačková hřídel 296/296°, zdvihy 7,5/7,5mm
- karburátor EDSR T613 difuzory 23/27mm, nucené otevírání 2. komory, osazení (tr./vzd.): 1.st - 130/170, 2.st. 170/140, volnoběh 80
- kontakní zapalování - upravená odstředivá regulace (Urbi)
Převodovka a spojka:
- převodovka 5q/SP 4.22, nová ložiska, zrušený a zaslepený převod pro rychloměr
- příprava pro snímač otáček setrvačníku a pro snímač rychlosti (z poloosy)
- olej Paramo Gyrol 80W90
- spojka odpružená 190mm z TAZ1500
- přítlačný talíř SACHS
Podvozek
- přední náprava - původní po kompletní GO, vyztužena podle L/A, pružiny 220mm/80kN (Tuner2), rozpěra mezi tlumiči, tlumiče GAZ shock
- ostřejší řízení (od Sakyho)
- upraveny odklony na 0°, sbíhavost 1,4mm
- podložky pod koly 20mm
- zadní náprava - podélná i úhlová ramena vyztužena podle L/A, pružiny z kyvadlove nápravy, tlumiče GAZ shock
- podložky pod koly 23mm
- disky kol KN Apollo + pneu 175/60 R13
Úpravy 2012:
- přední náprava - upravené odklony kol, záklony rejdových čepů
- stabilizátor 20mm
- tvrdé uložení ramen a řízení
- geomterie: odklony -1°30', záklony cca 6°, sbíhavost 1,5mm
- upravená rozteč na 4x100mm, podložky 8mm
- zadní náprava - podložky 32mm pro změnu rozteče na 4x100mm,
- disky kol BBS Mahle + pneu Toyo R888 185/60 R13
Brzdy:
- vepředu - rozšířené 4p třmeny + chlazené kotouče 247x20mm
- vzadu - duralové 4p třmeny + kotouče 259x9.5mm,
- HBV 19mm, rozvody originál Š130 - zapojení T-H
Úpravy 2012:
- hydraulická ruční brzda
- upravené brzdové desky LADA
Karoserie:
- kompletně vyvařená
- nové prahy, výztuhy a části vnitřních prahů
- nová podlaha
- nové přední blatníky, vršky podběhů a Psloupky
- nové zadní lemy a vnější část podběhů
- nové dveře, kapoty a čela
- nový lak - 8180 červená rallye
- nové přední okno se zeleným pruhem
- střešní okno
- plastové podběhy, zástěrky předních kol
Interiér:
- původní béžové tapece (bohužel lehce poškozené :()
- zadní sedačky původní, béžové
- přední sedačky béžové z rapida
- koberec šedý ze Š125L
Úpravy 2012:
- anatomy Sparco Sprint + pásy OMP
Elektrika:
- dána do pořádku po mnoha zásazích od předchozích majitelů
- přidána druhá pojistkovka (8 pojistek bylo opravdu málo :)) a několik relé
- příprava na přední mlhovky
- centrál + alarm
- baterka přesunuta do kufru
Plánuji:
- dokončit tu elektronickou hitparádu co jsem započal :)) - nějaký tachometr by se občas i hodil
jack51/136GL - komentáře:
21:06:09
23.12.2007
23.12.2007
jack51
-> Maxx: -> Matty110L: Diky, ted uz jenom doufat ze ten zbytek bude rozmne brzy a ze ten lak neco vydrzi
20:04:17
23.12.2007
23.12.2007
Maxx
-> jack51: moc pekna barvicka uz aby bylo cele auto
19:56:58
23.12.2007
23.12.2007
Matty110L - zrušená registrace
-> jack51: jo už sekonečně vyspím..pěkná barva!!
12:33:28
23.12.2007
23.12.2007
jack51
-> Matty110L: Cau tak uz si muzes aspon zdrimnout :)), pridal jsem fotky dveri v laku
17:03:39
16.12.2007
16.12.2007
jack51
-> Maxx: Jo to ja se tesim taky. Ale uz na tom slavnostne lakyrnik zacal delat ...
00:09:34
16.12.2007
16.12.2007
Maxx
tak co kdy ji uvidime v laku??uz se tesim
21:03:15
22.11.2007
22.11.2007
Matty110L - zrušená registrace
-> jack51: to už snad ne!
23:39:46
21.11.2007
21.11.2007
jack51
-> Matty110L: No ja uz taky ne, buh vi jestli to bude, zase se to nejak zamotava ...
20:13:36
21.11.2007
21.11.2007
Matty110L - zrušená registrace
-> MatthewS: jo to jo..furt nespím
13:28:19
21.11.2007
21.11.2007
MatthewS
uz aby to bylo
23:00:24
07.11.2007
07.11.2007
MatthewS
Pekna strojovna
15:45:32
29.10.2007
29.10.2007
MatthewS
Je to prachsprosta pica! nic jinyho se na to neda rict huba plna kecu a skutek utek, dneska si lidi niceho nevazijou a kor prace druhych kazdej chce jenom rychle velky prachy a praci co nejvic omrdat! :-((
19:01:35
28.10.2007
28.10.2007
jack51
-> Matty110L: BTW on ten lak neposral, on na to ani nesahl a misto toho to nechal stat venku
18:59:57
28.10.2007
28.10.2007
jack51
-> Matty110L: hmm tak to jsi me moc nepotesil, jestli to za 5let shnije, tak si jdu rovnou hodit masli, jo zmlatit ho muzes, ale stejne nic neziskas - mozna tak problemy u soudu
17:49:14
28.10.2007
28.10.2007
Matty110L - zrušená registrace
-> jack51: tak jedem!!já jrz teba nespím a on posere lak!!jedem mu dát do čuně!!todle nám udělali v nedvězí s naší starou 120..za 5 let bylo po ní!!shnila na kaši!!!i když se o ni pečovalo:(
17:01:37
28.10.2007
28.10.2007
jack51
-> Maxx: No taky jsem si myslel ze to normalniho cloveka nenapadne, zjevne neni normalni coz jsem nemohl tusit, takze misto skladani auta ted budu susit a cistit a shanet nekoho jinyho kdo me to nalakuje.
16:51:49
28.10.2007
28.10.2007
Maxx
-> jack51: jeeeee, to byl asi nejakej blazen ne? dyk to by normalni clovek neudelal,,,,....
16:29:07
28.10.2007
28.10.2007
jack51
-> Matty110L: -> Maxx: Lak bohuzel nedopadl. Nedodrzel termin tak jsem jel na kontrolu a zjistil jsem ze ten, s prominutim, zasr* cu* nechal auto venku na dystu zakryty jakousy roztrhanou pseudoplachtou, takze misto podlahy bazen, spousta rezavych tecek atd.
Jsem nasranej na ultimum, auto uz je doma, 2 hodiny jsem ho uklizel a ted se vysusuje v garazi.
Takze asi tak, no a shanim nejakyho normalniho lakyrnika, ne idiota co nevi ze ocel ve vlhku velice rychle oxiduje
Jsem nasranej na ultimum, auto uz je doma, 2 hodiny jsem ho uklizel a ted se vysusuje v garazi.
Takze asi tak, no a shanim nejakyho normalniho lakyrnika, ne idiota co nevi ze ocel ve vlhku velice rychle oxiduje
16:23:55
28.10.2007
28.10.2007
jack51
-> Maxx: diky
16:23:37
28.10.2007
28.10.2007
jack51
-> ventYl: jj, je to celkem raritka, bohuzel neni moc zachovalej