jack51/136GL jack51/136GL

komentáře | popis | fotky | jack51 | 07.07.13 17:03 | 238x v oblíbených
Popis:

Motor:

- blok 742.136, kompletně vyčištěn

- kliková hřídel + ojnice z Felicie MPI

- setrvačník MPI odlehčený na cca 5.8kg

- řemenice odlehčena na cca 720g

- T písty 77mm + přehonované vložky -> objem 1341ccm

- vačková hřídel 278/270°, zdvihy 6,9/6,7mm

- hlava MPI -97 (8mm ventily, válcové pružiny) v kompletní úpravě GR - zvětšené a slícované kanály, upravená vodítka ventilů, vyleštěno, sníženo, ...

- sací potrubí 742.136 - zvětšené a slícované kanály (GR)

- výfuk - svody 4-1 a nerezový příčný výfuk od B. Krejčího

- svody omotané páskou ThermoTec

- karburátor EDSR T613 difuzory 23/27mm, nucené otevírání 2. komory, osazení (tr./vzd.): 1.st - 130/180, 2.st. 165/140, volnoběh 60

- palivové čerpadlo Facet

- provoz min. N98 - většinou 100okt.

- zapalovaní - bezkontaktní s upravenou charakteristikou odstředivé regulace, podtlaková regulace nezapojena

- svíčky NGK BCPR7ES

- olej plně syntetický Q8 Formula F1 - SAE 10W50, API SM



Úpravy 2012:

- vačková hřídel 296/296°, zdvihy 7,5/7,5mm

- karburátor EDSR T613 difuzory 23/27mm, nucené otevírání 2. komory, osazení (tr./vzd.): 1.st - 130/170, 2.st. 170/140, volnoběh 80

- kontakní zapalování - upravená odstředivá regulace (Urbi)





Převodovka a spojka:

- převodovka 5q/SP 4.22, nová ložiska, zrušený a zaslepený převod pro rychloměr

- příprava pro snímač otáček setrvačníku a pro snímač rychlosti (z poloosy)

- olej Paramo Gyrol 80W90



- spojka odpružená 190mm z TAZ1500

- přítlačný talíř SACHS



Podvozek

- přední náprava - původní po kompletní GO, vyztužena podle L/A, pružiny 220mm/80kN (Tuner2), rozpěra mezi tlumiči, tlumiče GAZ shock

- ostřejší řízení (od Sakyho)

- upraveny odklony na 0°, sbíhavost 1,4mm

- podložky pod koly 20mm



- zadní náprava - podélná i úhlová ramena vyztužena podle L/A, pružiny z kyvadlove nápravy, tlumiče GAZ shock

- podložky pod koly 23mm



- disky kol KN Apollo + pneu 175/60 R13



Úpravy 2012:

- přední náprava - upravené odklony kol, záklony rejdových čepů

- stabilizátor 20mm

- tvrdé uložení ramen a řízení

- geomterie: odklony -1°30', záklony cca 6°, sbíhavost 1,5mm

- upravená rozteč na 4x100mm, podložky 8mm



- zadní náprava - podložky 32mm pro změnu rozteče na 4x100mm,



- disky kol BBS Mahle + pneu Toyo R888 185/60 R13





Brzdy:

- vepředu - rozšířené 4p třmeny + chlazené kotouče 247x20mm

- vzadu - duralové 4p třmeny + kotouče 259x9.5mm,

- HBV 19mm, rozvody originál Š130 - zapojení T-H



Úpravy 2012:

- hydraulická ruční brzda

- upravené brzdové desky LADA





Karoserie:

- kompletně vyvařená

- nové prahy, výztuhy a části vnitřních prahů

- nová podlaha

- nové přední blatníky, vršky podběhů a Psloupky

- nové zadní lemy a vnější část podběhů

- nové dveře, kapoty a čela

- nový lak - 8180 červená rallye

- nové přední okno se zeleným pruhem

- střešní okno

- plastové podběhy, zástěrky předních kol



Interiér:

- původní béžové tapece (bohužel lehce poškozené :()

- zadní sedačky původní, béžové

- přední sedačky béžové z rapida

- koberec šedý ze Š125L



Úpravy 2012:

- anatomy Sparco Sprint + pásy OMP



Elektrika:

- dána do pořádku po mnoha zásazích od předchozích majitelů

- přidána druhá pojistkovka (8 pojistek bylo opravdu málo :)) a několik relé

- příprava na přední mlhovky

- centrál + alarm

- baterka přesunuta do kufru





Plánuji:

- dokončit tu elektronickou hitparádu co jsem započal :)) - nějaký tachometr by se občas i hodil

jack51/136GL - komentáře:

03:54:19
07.09.2010
Ultim
-> tunerlada: Ty jsi taky vsude.

-> jack51: Bud rad,ze jsi jenom probrzdil. Kdys to nedobrzdil,tak skoncis jako ta Alfa pred tebou. Ale je videt ze se tam klouzalo vsem,takze klidek 5
22:26:14
06.09.2010
tunerlada
-> jack51: krása 4 přesně tk to mám rá..navenek nenápadné a uvnitř precizní technika4 6
22:10:02
06.09.2010
jack51
-> krtik: No jeste nemam, teprve sbiram :)). Jn, nevyjedu ;)
22:21:05
03.09.2010
krtik
-> jack51: tak pokud máš vše potřebné.? ...ty jinak v zimě ani nevyjedeš, žejo?
08:51:54
03.09.2010
jack51
-> krtik: Ahoj, tezko rict, neni na nej moc cas :(. Rad bych to stihl jeste letos, ale nevim nevim 8.
20:33:30
02.09.2010
krtik
-> jack51: a kdypak bude nový motorek? 6
18:48:49
26.08.2010
jack51
-> Tuner#2: Tjn, no kdyz jsem videl jak se ty svodidla blizi tak me nebylo nejlip. 8
18:18:44
26.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jack51 26.08.10 18:09:49: No hlavně, že jsi nedopadnul jako ta Alfa. 4
18:12:20
26.08.2010
jack51
-> Quest: jj, diky, ty tomu ze zacatku chybely :)
18:09:49
26.08.2010
jack51
-> krtik 12.08.10 20:30:44: JJ, uzil, no skoda ze vetsina dorazila az v tu nedeli :(. Puvodne jsem zvazoval, ze bych jel i tu, ale cestou domu me zacala zlobit spojka, tak jsem jel jen na kukacku feldou.

Video je pekny - aspon to brzdeni vidim z venku :)).
upraveno 1x, naposled 26.08.2010 18:11:05
20:33:44
12.08.2010
krtik
jinak tady je to videjko, celé by kamarád, ůvodní fotka baj já 3

Šíma sprint Šternberk 7. 8. 2010
20:33:28
12.08.2010
Quest
Nádhera, ty prahový lišty tomu dodali to pravý kouzlo, de do oblíbených.
upraveno 1x, naposled 12.08.2010 20:35:13
20:30:44
12.08.2010
krtik
-> jack51: tak ale užil sis to, ne? a to je důležitý 4 . My jsme taky jeli domů spokojení, byť jsme nezávodili 1 . A jak jsem tak koukal, tak hodně virťáků přijelo až v neděli 3 , ale co už. Sobota byla taky krásná 6 . Kamarád natočil video, ale škoda, že tam seš jen v té 3. vracečce, kdes to na mokru probrzdil.
17:22:19
12.08.2010
jack51
-> krtik: Ahoj, no nic moc - 2:06 a nejaky drobny, ale co bych chtel se skoroseriovkou na LPG :)).
12:34:56
08.08.2010
krtik
-> jack51: Čau, tak co? jak si to včera zajel? 6
23:07:00
04.08.2010
Lubes - zrušená registrace
pekná seriovočka :-)
22:45:57
04.08.2010
death
tyhle svody jdou do módy 47
21:55:05
02.07.2010
jack51
Tak konečně jsem v uplynulých dnech nainstaloval výfuk - už pomalu začínám zase slyšet 3
21:46:41
02.07.2010
jack51
-> Tuner#2: JJ další. Díky :)
08:22:06
24.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Á další vejfuk od Bohouška 1 Krásně zachovalé auto.
upraveno 1x, naposled 24.06.2010 08:22:29
Extreme Tyres