jack51/136GL jack51/136GL

komentáře | popis | fotky | jack51 | 07.07.13 17:03 | 238x v oblíbených
Popis:

Motor:

- blok 742.136, kompletně vyčištěn

- kliková hřídel + ojnice z Felicie MPI

- setrvačník MPI odlehčený na cca 5.8kg

- řemenice odlehčena na cca 720g

- T písty 77mm + přehonované vložky -> objem 1341ccm

- vačková hřídel 278/270°, zdvihy 6,9/6,7mm

- hlava MPI -97 (8mm ventily, válcové pružiny) v kompletní úpravě GR - zvětšené a slícované kanály, upravená vodítka ventilů, vyleštěno, sníženo, ...

- sací potrubí 742.136 - zvětšené a slícované kanály (GR)

- výfuk - svody 4-1 a nerezový příčný výfuk od B. Krejčího

- svody omotané páskou ThermoTec

- karburátor EDSR T613 difuzory 23/27mm, nucené otevírání 2. komory, osazení (tr./vzd.): 1.st - 130/180, 2.st. 165/140, volnoběh 60

- palivové čerpadlo Facet

- provoz min. N98 - většinou 100okt.

- zapalovaní - bezkontaktní s upravenou charakteristikou odstředivé regulace, podtlaková regulace nezapojena

- svíčky NGK BCPR7ES

- olej plně syntetický Q8 Formula F1 - SAE 10W50, API SM



Úpravy 2012:

- vačková hřídel 296/296°, zdvihy 7,5/7,5mm

- karburátor EDSR T613 difuzory 23/27mm, nucené otevírání 2. komory, osazení (tr./vzd.): 1.st - 130/170, 2.st. 170/140, volnoběh 80

- kontakní zapalování - upravená odstředivá regulace (Urbi)





Převodovka a spojka:

- převodovka 5q/SP 4.22, nová ložiska, zrušený a zaslepený převod pro rychloměr

- příprava pro snímač otáček setrvačníku a pro snímač rychlosti (z poloosy)

- olej Paramo Gyrol 80W90



- spojka odpružená 190mm z TAZ1500

- přítlačný talíř SACHS



Podvozek

- přední náprava - původní po kompletní GO, vyztužena podle L/A, pružiny 220mm/80kN (Tuner2), rozpěra mezi tlumiči, tlumiče GAZ shock

- ostřejší řízení (od Sakyho)

- upraveny odklony na 0°, sbíhavost 1,4mm

- podložky pod koly 20mm



- zadní náprava - podélná i úhlová ramena vyztužena podle L/A, pružiny z kyvadlove nápravy, tlumiče GAZ shock

- podložky pod koly 23mm



- disky kol KN Apollo + pneu 175/60 R13



Úpravy 2012:

- přední náprava - upravené odklony kol, záklony rejdových čepů

- stabilizátor 20mm

- tvrdé uložení ramen a řízení

- geomterie: odklony -1°30', záklony cca 6°, sbíhavost 1,5mm

- upravená rozteč na 4x100mm, podložky 8mm



- zadní náprava - podložky 32mm pro změnu rozteče na 4x100mm,



- disky kol BBS Mahle + pneu Toyo R888 185/60 R13





Brzdy:

- vepředu - rozšířené 4p třmeny + chlazené kotouče 247x20mm

- vzadu - duralové 4p třmeny + kotouče 259x9.5mm,

- HBV 19mm, rozvody originál Š130 - zapojení T-H



Úpravy 2012:

- hydraulická ruční brzda

- upravené brzdové desky LADA





Karoserie:

- kompletně vyvařená

- nové prahy, výztuhy a části vnitřních prahů

- nová podlaha

- nové přední blatníky, vršky podběhů a Psloupky

- nové zadní lemy a vnější část podběhů

- nové dveře, kapoty a čela

- nový lak - 8180 červená rallye

- nové přední okno se zeleným pruhem

- střešní okno

- plastové podběhy, zástěrky předních kol



Interiér:

- původní béžové tapece (bohužel lehce poškozené :()

- zadní sedačky původní, béžové

- přední sedačky béžové z rapida

- koberec šedý ze Š125L



Úpravy 2012:

- anatomy Sparco Sprint + pásy OMP



Elektrika:

- dána do pořádku po mnoha zásazích od předchozích majitelů

- přidána druhá pojistkovka (8 pojistek bylo opravdu málo :)) a několik relé

- příprava na přední mlhovky

- centrál + alarm

- baterka přesunuta do kufru





Plánuji:

- dokončit tu elektronickou hitparádu co jsem započal :)) - nějaký tachometr by se občas i hodil

jack51/136GL - komentáře:

22:52:54
04.04.2011
matoo
-> jack51: hezke tlumeni, ja ich uz jazdim druhy rok a spokojnost ;)
21:37:29
23.02.2011
krtik
-> jack51: a jak se daří? co auto?
16:22:21
19.02.2011
jack51
-> krtik: perpetum mobile se me bohuzel stale nepovedlo 8 2. Je to pripojeny tim 20ti zilovym kabelem k nepajivemu poli.
17:12:51
18.02.2011
krtik
-> jack51: týjo, tys udělal perpetum mobile 3 , to neni připojený...!? img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/3467_2011-02-06_ 22-56-52_9.jpg 9 3
14:44:13
18.02.2011
krtik
-> jack51: dobré to je, jen to hezky dodělej 4 . -> jack51 a Darabos: Vidím, že je nás povíc a já jediný zaostávám... ale už mi svítí LEDka na tlačítko 3.
09:57:14
09.02.2011
jack51
-> Robert 106: jj, pokus o vlastní konstrukci :))
09:56:24
09.02.2011
jack51
Děkuji za pozitivní hodnocení, na dokončení pracuji, ale jde to pomalu :( - uvidím jak to dopadne - snad se zadaří.
08:37:50
07.02.2011
Robert 106
Ty budíky se mi líbí. Vlastní konstrukce ?
08:24:36
07.02.2011
DEKODOVAC
pekna skodovka pacia sa mi tie upravy a hlavne ze na nej nie su plastove spojlery4hned do oblubenych 6
23:16:09
06.02.2011
darabos
-> jack51: pekne pekne :) dalsi vyvojar 6
23:07:15
06.02.2011
peter13789
-> jack51: tá prístrojovka vyzerá veľmi zaujímavo, dorob to komplet a bude to paráda 4
23:06:06
06.02.2011
jack51
-> krtik: No ted jsem se venoval hlavne vyvoji pristrojovky, takze celkem nic, ale konecne jsem aspon cast dodelal, takze jsem prihodil fotky - uvidim co bude dal, jestli to pojede, nebo to poleti do kose 8
21:06:37
21.11.2010
krtik
-> jack51: čauvec, co nového? 6
20:45:37
04.10.2010
jack51
-> Maxx:

-> Tuner#2: nene, ty by meli byt z Renovaku - kupoval jsem je z druhe ruky
17:44:49
04.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Maxx 04.10.10 17:24:25: Tipuju stejně jako přední od Petra Kašpara.
17:24:25
04.10.2010
Maxx
-> jack51: hm,a zadní kotouče máš od koho?
16:30:01
04.10.2010
jack51
-> Maxx: Gemini 4
15:57:54
04.10.2010
Maxx
-> jack51: kdo ti dělá hlavu Bohouš?
15:28:56
04.10.2010
jack51
-> krtik: Ahoj, no vpodstate jsem nepokrocil, odvezl jsem hlavu na upravu a vyckavam :).
18:24:13
29.09.2010
krtik
-> jack51: tak co? jak si daleko s motorem? 6
Extreme Tyres