jack51/136GL jack51/136GL

komentáře | popis | fotky | jack51 | 07.07.13 17:03 | 238x v oblíbených
Popis:

Motor:

- blok 742.136, kompletně vyčištěn

- kliková hřídel + ojnice z Felicie MPI

- setrvačník MPI odlehčený na cca 5.8kg

- řemenice odlehčena na cca 720g

- T písty 77mm + přehonované vložky -> objem 1341ccm

- vačková hřídel 278/270°, zdvihy 6,9/6,7mm

- hlava MPI -97 (8mm ventily, válcové pružiny) v kompletní úpravě GR - zvětšené a slícované kanály, upravená vodítka ventilů, vyleštěno, sníženo, ...

- sací potrubí 742.136 - zvětšené a slícované kanály (GR)

- výfuk - svody 4-1 a nerezový příčný výfuk od B. Krejčího

- svody omotané páskou ThermoTec

- karburátor EDSR T613 difuzory 23/27mm, nucené otevírání 2. komory, osazení (tr./vzd.): 1.st - 130/180, 2.st. 165/140, volnoběh 60

- palivové čerpadlo Facet

- provoz min. N98 - většinou 100okt.

- zapalovaní - bezkontaktní s upravenou charakteristikou odstředivé regulace, podtlaková regulace nezapojena

- svíčky NGK BCPR7ES

- olej plně syntetický Q8 Formula F1 - SAE 10W50, API SM



Úpravy 2012:

- vačková hřídel 296/296°, zdvihy 7,5/7,5mm

- karburátor EDSR T613 difuzory 23/27mm, nucené otevírání 2. komory, osazení (tr./vzd.): 1.st - 130/170, 2.st. 170/140, volnoběh 80

- kontakní zapalování - upravená odstředivá regulace (Urbi)





Převodovka a spojka:

- převodovka 5q/SP 4.22, nová ložiska, zrušený a zaslepený převod pro rychloměr

- příprava pro snímač otáček setrvačníku a pro snímač rychlosti (z poloosy)

- olej Paramo Gyrol 80W90



- spojka odpružená 190mm z TAZ1500

- přítlačný talíř SACHS



Podvozek

- přední náprava - původní po kompletní GO, vyztužena podle L/A, pružiny 220mm/80kN (Tuner2), rozpěra mezi tlumiči, tlumiče GAZ shock

- ostřejší řízení (od Sakyho)

- upraveny odklony na 0°, sbíhavost 1,4mm

- podložky pod koly 20mm



- zadní náprava - podélná i úhlová ramena vyztužena podle L/A, pružiny z kyvadlove nápravy, tlumiče GAZ shock

- podložky pod koly 23mm



- disky kol KN Apollo + pneu 175/60 R13



Úpravy 2012:

- přední náprava - upravené odklony kol, záklony rejdových čepů

- stabilizátor 20mm

- tvrdé uložení ramen a řízení

- geomterie: odklony -1°30', záklony cca 6°, sbíhavost 1,5mm

- upravená rozteč na 4x100mm, podložky 8mm



- zadní náprava - podložky 32mm pro změnu rozteče na 4x100mm,



- disky kol BBS Mahle + pneu Toyo R888 185/60 R13





Brzdy:

- vepředu - rozšířené 4p třmeny + chlazené kotouče 247x20mm

- vzadu - duralové 4p třmeny + kotouče 259x9.5mm,

- HBV 19mm, rozvody originál Š130 - zapojení T-H



Úpravy 2012:

- hydraulická ruční brzda

- upravené brzdové desky LADA





Karoserie:

- kompletně vyvařená

- nové prahy, výztuhy a části vnitřních prahů

- nová podlaha

- nové přední blatníky, vršky podběhů a Psloupky

- nové zadní lemy a vnější část podběhů

- nové dveře, kapoty a čela

- nový lak - 8180 červená rallye

- nové přední okno se zeleným pruhem

- střešní okno

- plastové podběhy, zástěrky předních kol



Interiér:

- původní béžové tapece (bohužel lehce poškozené :()

- zadní sedačky původní, béžové

- přední sedačky béžové z rapida

- koberec šedý ze Š125L



Úpravy 2012:

- anatomy Sparco Sprint + pásy OMP



Elektrika:

- dána do pořádku po mnoha zásazích od předchozích majitelů

- přidána druhá pojistkovka (8 pojistek bylo opravdu málo :)) a několik relé

- příprava na přední mlhovky

- centrál + alarm

- baterka přesunuta do kufru





Plánuji:

- dokončit tu elektronickou hitparádu co jsem započal :)) - nějaký tachometr by se občas i hodil

jack51/136GL - komentáře:

14:21:43
13.03.2008
Pavel P..
hmmm béžovej interier je teda luxusní..1
13:00:20
13.03.2008
jack51
Tak jsem konecne trochu inovoval popis
19:47:16
27.02.2008
jack51
jj, konecne,

no jsou tam chyby, ale co nadelam :(
15:32:05
26.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jack51: Tak konečně lak - pěkný to máš, jsem zvědavý na celek.
15:30:12
26.02.2008
Maxx
jeeee to je nadhera moc pekny lak4
21:51:43
19.02.2008
jack51
Tak jsem pridal nejaky fotky po laku, ted me ceka to puzzle cely slozit 8
12:53:32
27.01.2008
Matty110L - zrušená registrace
-> jack51: co jé??vždyť nemáme nad čím slintat2
11:48:26
27.01.2008
Škoda 120LS
?????10
21:06:09
23.12.2007
jack51
-> Maxx: -> Matty110L: Diky, ted uz jenom doufat ze ten zbytek bude rozmne brzy a ze ten lak neco vydrzi
20:04:17
23.12.2007
Maxx
-> jack51: moc pekna barvicka uz aby bylo cele auto4 4
19:56:58
23.12.2007
Matty110L - zrušená registrace
-> jack51: jo už sekonečně vyspím..pěkná barva!!4
12:33:28
23.12.2007
jack51
-> Matty110L: Cau tak uz si muzes aspon zdrimnout :)), pridal jsem fotky dveri v laku 3
17:03:39
16.12.2007
jack51
-> Maxx: Jo to ja se tesim taky. Ale uz na tom slavnostne lakyrnik zacal delat ...
00:09:34
16.12.2007
Maxx
tak co kdy ji uvidime v laku??uz se tesim4
21:03:15
22.11.2007
Matty110L - zrušená registrace
-> jack51: 69 to už snad ne!
23:39:46
21.11.2007
jack51
-> Matty110L: No ja uz taky ne, buh vi jestli to bude, zase se to nejak zamotava ...8
20:13:36
21.11.2007
Matty110L - zrušená registrace
-> MatthewS: jo to jo..furt nespím3
13:28:19
21.11.2007
MatthewS
187 29 uz aby to bylo171
23:00:24
07.11.2007
MatthewS
Pekna strojovna 9 5 52
15:45:32
29.10.2007
MatthewS
Je to prachsprosta pica! nic jinyho se na to neda rict huba plna kecu a skutek utek, dneska si lidi niceho nevazijou a kor prace druhych kazdej chce jenom rychle velky prachy a praci co nejvic omrdat! :-((
Extreme Tyres