skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 105 L
Rok výroby 1987
Tři roky stála bez podlahy a tohle léto jsme se k ní dostali.
Karoserie:kompletně vyvařeno,podlaha,mezipraž í,prahy,podběhy,lemy,vyměn ěné přední blatníky,nové kapoty.Předn íkapotu jsme trošku zamračili a zadní zahladili.
Podvozekje původní s novými tlumiči a o závit a půl říznuté přední pružiny.
Brzdy jsou kompletně vyměněné,trubky,kostky,ob ložení,válečky,kotouče a destičky.
Motor saje vzduch přes sportovní filtr KN,snížena hlava,ostrá váčka,odlehčený setrvačník,odlehčené řemenice,nový karburátor,nové rozvody,ventilové gufera,poleštěné ventilové víko AVON.Svíčky,olej,fridex a připravuje se chladič oleje.
Převodovka je pětistupňová a zkrátil jsem řazení.Nová lamela a ložisko.
Nové manžety na poloosách i řízení,vyměněné silentbloky motoru a ramen.
Lak je porleťově oranžový.S přípravou a lakováním v boxu mi pomáhali kamarádi bez kterých by lak asi nedopadl moc slavně.V boxu jsme strávili skoro celý den,začali jsme dvěmi vrstvami bílého podkladu,čtyřmi vrstvami perleti a skončli dvěmi vrstvami laku.
Při skládání jsme se snažili sehnat všechny části karoserie nové.Nová maska,přední světla,blinkry a zadní kryty světel.Nové čelní sklo,nové těsnění kolem skel,kliky,a zbytek origo lištiček atd. jsem nastříkal do černého matu.Spousta nových drobností které si už ani nepamatuju.
Interiér:sedačky felicie,palubka z rapida,ipury,černá střechovice,sehnal jsem krásně zachovalé tapecy.Sportovní volant,hliníkové pedály,řadička.
Audio:Magnat,vzadu třípásmové ovály,ve dveřích klasika a výškáče v rozích palubovky.Rádio sony na Mp3.
Mám i krásne 14 elektrony,ale nedodělané roztečové podložky.
Centrál na DO.
S vyvařením mi poháhal tatík,který je i hlavním sponzorem vozu.Jinak lak Robin a Marian,elekrika a repro Rostík.
Všem hrozně moc děkuji hlavně tátovi že mi celé auto pomohl dostat do dnešní podoby.
Do budoucna bych chtěl vyměnit původní motor za něco silnějšího.
NEW: Litá kola Mak 14"
Kryty zadních světel
Olejový chladič
Příčný výfuk
Výměna svislých čepů
Nová zadní ramena
Originál rádio z nové fábie
Rok výroby 1987
Tři roky stála bez podlahy a tohle léto jsme se k ní dostali.
Karoserie:kompletně vyvařeno,podlaha,mezipraž í,prahy,podběhy,lemy,vyměn ěné přední blatníky,nové kapoty.Předn íkapotu jsme trošku zamračili a zadní zahladili.
Podvozekje původní s novými tlumiči a o závit a půl říznuté přední pružiny.
Brzdy jsou kompletně vyměněné,trubky,kostky,ob ložení,válečky,kotouče a destičky.
Motor saje vzduch přes sportovní filtr KN,snížena hlava,ostrá váčka,odlehčený setrvačník,odlehčené řemenice,nový karburátor,nové rozvody,ventilové gufera,poleštěné ventilové víko AVON.Svíčky,olej,fridex a připravuje se chladič oleje.
Převodovka je pětistupňová a zkrátil jsem řazení.Nová lamela a ložisko.
Nové manžety na poloosách i řízení,vyměněné silentbloky motoru a ramen.
Lak je porleťově oranžový.S přípravou a lakováním v boxu mi pomáhali kamarádi bez kterých by lak asi nedopadl moc slavně.V boxu jsme strávili skoro celý den,začali jsme dvěmi vrstvami bílého podkladu,čtyřmi vrstvami perleti a skončli dvěmi vrstvami laku.
Při skládání jsme se snažili sehnat všechny části karoserie nové.Nová maska,přední světla,blinkry a zadní kryty světel.Nové čelní sklo,nové těsnění kolem skel,kliky,a zbytek origo lištiček atd. jsem nastříkal do černého matu.Spousta nových drobností které si už ani nepamatuju.
Interiér:sedačky felicie,palubka z rapida,ipury,černá střechovice,sehnal jsem krásně zachovalé tapecy.Sportovní volant,hliníkové pedály,řadička.
Audio:Magnat,vzadu třípásmové ovály,ve dveřích klasika a výškáče v rozích palubovky.Rádio sony na Mp3.
Mám i krásne 14 elektrony,ale nedodělané roztečové podložky.
Centrál na DO.
S vyvařením mi poháhal tatík,který je i hlavním sponzorem vozu.Jinak lak Robin a Marian,elekrika a repro Rostík.
Všem hrozně moc děkuji hlavně tátovi že mi celé auto pomohl dostat do dnešní podoby.
Do budoucna bych chtěl vyměnit původní motor za něco silnějšího.
NEW: Litá kola Mak 14"
Kryty zadních světel
Olejový chladič
Příčný výfuk
Výměna svislých čepů
Nová zadní ramena
Originál rádio z nové fábie
Witazs 105 - komentáře:
19:46:16
16.02.2007
16.02.2007
Witazs
Kolečka tam ještě nejsou,vyrábí se podložky.Doufám že brzo budou,kola dělaj auto!!!!!
15:38:16
16.02.2007
16.02.2007
PETER
hezká, hezká už tam máš ty kolečka ?nebo už nemáš auto:-D
16:04:34
16.01.2007
16.01.2007
Witazs
Dík za tu chválu!!!!!!!!!
19:52:41
02.01.2007
02.01.2007
Rosta
jj je to krasavice, kde jsou ty časy kdy jsem se také vozil v šadé ale kupé
16:35:12
02.01.2007
02.01.2007
dial K for Karlos
-> Witazs: Paráda, moc pěknej tuning.
15:42:35
02.01.2007
02.01.2007
Jožynek
Welmy pekná
10:12:52
02.01.2007
02.01.2007
lpepsi
Tak toto je opravdu po dlouhe dobe auto ktere se mi moc libi, nadherne nladi interier, neni to jak vetsine ty sedaky tam maj jako pest na oko, tu to vypada jako origos a pritom neni! fakt krasne
20:02:25
01.01.2007
01.01.2007
Hurdis
Moc pěkná.
19:54:31
01.01.2007
01.01.2007
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
Parádní autíčko, ale zadní křídélko mi tam chybí, ale jinak velice povedený autí!!!