skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 105 L
Rok výroby 1987
Tři roky stála bez podlahy a tohle léto jsme se k ní dostali.
Karoserie:kompletně vyvařeno,podlaha,mezipraž í,prahy,podběhy,lemy,vyměn ěné přední blatníky,nové kapoty.Předn íkapotu jsme trošku zamračili a zadní zahladili.
Podvozekje původní s novými tlumiči a o závit a půl říznuté přední pružiny.
Brzdy jsou kompletně vyměněné,trubky,kostky,ob ložení,válečky,kotouče a destičky.
Motor saje vzduch přes sportovní filtr KN,snížena hlava,ostrá váčka,odlehčený setrvačník,odlehčené řemenice,nový karburátor,nové rozvody,ventilové gufera,poleštěné ventilové víko AVON.Svíčky,olej,fridex a připravuje se chladič oleje.
Převodovka je pětistupňová a zkrátil jsem řazení.Nová lamela a ložisko.
Nové manžety na poloosách i řízení,vyměněné silentbloky motoru a ramen.
Lak je porleťově oranžový.S přípravou a lakováním v boxu mi pomáhali kamarádi bez kterých by lak asi nedopadl moc slavně.V boxu jsme strávili skoro celý den,začali jsme dvěmi vrstvami bílého podkladu,čtyřmi vrstvami perleti a skončli dvěmi vrstvami laku.
Při skládání jsme se snažili sehnat všechny části karoserie nové.Nová maska,přední světla,blinkry a zadní kryty světel.Nové čelní sklo,nové těsnění kolem skel,kliky,a zbytek origo lištiček atd. jsem nastříkal do černého matu.Spousta nových drobností které si už ani nepamatuju.
Interiér:sedačky felicie,palubka z rapida,ipury,černá střechovice,sehnal jsem krásně zachovalé tapecy.Sportovní volant,hliníkové pedály,řadička.
Audio:Magnat,vzadu třípásmové ovály,ve dveřích klasika a výškáče v rozích palubovky.Rádio sony na Mp3.
Mám i krásne 14 elektrony,ale nedodělané roztečové podložky.
Centrál na DO.
S vyvařením mi poháhal tatík,který je i hlavním sponzorem vozu.Jinak lak Robin a Marian,elekrika a repro Rostík.
Všem hrozně moc děkuji hlavně tátovi že mi celé auto pomohl dostat do dnešní podoby.
Do budoucna bych chtěl vyměnit původní motor za něco silnějšího.
NEW: Litá kola Mak 14"
Kryty zadních světel
Olejový chladič
Příčný výfuk
Výměna svislých čepů
Nová zadní ramena
Originál rádio z nové fábie
Rok výroby 1987
Tři roky stála bez podlahy a tohle léto jsme se k ní dostali.
Karoserie:kompletně vyvařeno,podlaha,mezipraž í,prahy,podběhy,lemy,vyměn ěné přední blatníky,nové kapoty.Předn íkapotu jsme trošku zamračili a zadní zahladili.
Podvozekje původní s novými tlumiči a o závit a půl říznuté přední pružiny.
Brzdy jsou kompletně vyměněné,trubky,kostky,ob ložení,válečky,kotouče a destičky.
Motor saje vzduch přes sportovní filtr KN,snížena hlava,ostrá váčka,odlehčený setrvačník,odlehčené řemenice,nový karburátor,nové rozvody,ventilové gufera,poleštěné ventilové víko AVON.Svíčky,olej,fridex a připravuje se chladič oleje.
Převodovka je pětistupňová a zkrátil jsem řazení.Nová lamela a ložisko.
Nové manžety na poloosách i řízení,vyměněné silentbloky motoru a ramen.
Lak je porleťově oranžový.S přípravou a lakováním v boxu mi pomáhali kamarádi bez kterých by lak asi nedopadl moc slavně.V boxu jsme strávili skoro celý den,začali jsme dvěmi vrstvami bílého podkladu,čtyřmi vrstvami perleti a skončli dvěmi vrstvami laku.
Při skládání jsme se snažili sehnat všechny části karoserie nové.Nová maska,přední světla,blinkry a zadní kryty světel.Nové čelní sklo,nové těsnění kolem skel,kliky,a zbytek origo lištiček atd. jsem nastříkal do černého matu.Spousta nových drobností které si už ani nepamatuju.
Interiér:sedačky felicie,palubka z rapida,ipury,černá střechovice,sehnal jsem krásně zachovalé tapecy.Sportovní volant,hliníkové pedály,řadička.
Audio:Magnat,vzadu třípásmové ovály,ve dveřích klasika a výškáče v rozích palubovky.Rádio sony na Mp3.
Mám i krásne 14 elektrony,ale nedodělané roztečové podložky.
Centrál na DO.
S vyvařením mi poháhal tatík,který je i hlavním sponzorem vozu.Jinak lak Robin a Marian,elekrika a repro Rostík.
Všem hrozně moc děkuji hlavně tátovi že mi celé auto pomohl dostat do dnešní podoby.
Do budoucna bych chtěl vyměnit původní motor za něco silnějšího.
NEW: Litá kola Mak 14"
Kryty zadních světel
Olejový chladič
Příčný výfuk
Výměna svislých čepů
Nová zadní ramena
Originál rádio z nové fábie
Witazs 105 - komentáře:
20:05:30
22.03.2009
22.03.2009
VeTeV
moc pekne a decentni.. jo i oranzova muze byt pekna bez zbytecneho sokovani okoli
13:00:44
22.03.2009
22.03.2009
Roman Michl
Moc pěkný autíčko,moc se povedla.Škoda že se tady nedá známkovat hned bych ti dal jedníčku podtrženo.Dávám do oblíbených
15:26:27
11.02.2009
11.02.2009
Šulda
Moc pěkná škodovka ale motor se ti nehřeje kdyš si zavařil tu zadní kapotu ??? nebo jak to máš vyřešený
20:17:49
13.12.2008
13.12.2008
Vitek
tak tomu říkám kousek
13:43:51
25.11.2008
25.11.2008
tomas120GLS
Tiez sa pridavam Velmi pekna
21:18:25
19.09.2008
19.09.2008
home.mark
velmi pekna skodka
kolko ta to vyslo?
kolko ta to vyslo?
22:00:38
01.09.2008
01.09.2008
Cába
moc pekna decentka
18:57:37
28.08.2008
28.08.2008
packa
Ta se mi fakt líbí, opravdu mac pěkná.
Chválim
Chválim
20:05:56
30.06.2008
30.06.2008
Doyle
-> Witazs: čau, chystáte se na Hrocháč?
13:24:03
07.06.2008
07.06.2008
Tommyk
tohle se mi mooc líbí
10:22:16
03.05.2008
03.05.2008
Petuli
-> Witazs: krásné autí
10:05:31
29.04.2008
29.04.2008
Witazs
Děkuji všem za názory, jsem rád že se líbí!!!
14:30:10
23.04.2008
23.04.2008
Doyle
já už viděl včera před hypernovou a snížení teda dost brutální
21:36:14
13.04.2008
13.04.2008
Rosta
no tuš kde jsou ty fotky nedělního dlouhoočekávaného snížení?
16:01:00
12.04.2008
12.04.2008
vojticee
Moc krásná práce...je zase vidět, že na autu stačí aby byl krásný lak, krásný kola, sníženej podvozek a aby byly i nejmenší detaily dotažený do konce...Tobě se to povedlo a výsledek se musí každýmu člověku, kterej má vkuz líbit, natož zarytému Škodovkáři:D Přeju hodně štěstí a ať nezlobí:DD
20:42:25
03.12.2007
03.12.2007
DuriQ
pekna shadina
21:42:38
04.10.2007
04.10.2007
cobra11
NAAAAAAAAAAADHERNA EMBULKA!!!
GOOD WORK
GOOD WORK
21:39:55
18.08.2007
18.08.2007
Witazs
-> zufo: Nebude mít snad stejnou barvu co???
19:11:33
18.08.2007
18.08.2007
Rosta
-> zufo: copy?
13:24:21
18.08.2007
18.08.2007
zufo
zdar prosimtě fakt je ta barva 8051? nebo si řikal 0058?