skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
BAGHIRA -
Zdravím, představuji Vám svou Škodu 120 LS (původně). Vyrobená byla v roce
1980 a během dvou desetiletí prošla pod rukama mého otce proměnou z užovky
na Emko. Já ji zdědil před čtyřmi lety jako naprosto sáriovou škodárnu
mající kromě širokých náprav a kastle vše původní. To se však začalo brzy
měnit a auto prošlo značnou proměnou s použitím kompletního interiéru ze
Škody Rapid a postupně i zadní úhlovou nápravou, 5-ti stupňovou převodovkou
a konečně i motorem Favorit. Časem jsem se neubránil (naštěstí :-) začít vůz
poněkud tunit a tak byť původně naprostý laik, jsem našel svého nového
koníčka. A protože nemám rád plasty, zbavuju se postupně i těch sériových a
údajně povinných (ty nárazníky jsou stejně k ničemu). Jde mi ale hlavně o
to, zachovat vůz pro možnost každodenního provozu a pokud možno s minimem
úbytku na pohodlí. Nechci mít super závoďák, ale pěkný, spolehlivý a v rámci
možností výkonný auto.
(*) = vlastní výroba
Exteriér:
- Maska chladiče
- Upravený přední a zadní nárazník *
- Upravený přední spoiler *
- Upravené zadní čelo *
- boční blinkry z Felicie
- tónovaná boční skla
- Dvouvláknové žárovky v zadních svítilnách *
- Blinkry místo zpátečních světel *
- Boční zrcátka (kapky)
- Náporové chlazení s vývodem nad kapotu
- Zadní křídlo WRC
- Nádrž na benzín přemístěná do kufru (z Trabiho) a zadní odstraněná
Motor + převodovka + podvozek:
- Motor Favorit 50 BMM
- LPG
- Startér Felicie
- Částečně leštěné sací potrubí *
- Karb.upravený pro LPG (odstraněný směšovaš 2 komory a rozšířené a leštěné difuzory)
- Vačka z Felicie MPI nebo BMM, prostě 254/254
- Hlava z Felicie MPI (leštěné kanály a ventily, bombírované spalovací prostory, snížená asi o 1,0 mm)
- El. zapalování Favorit
- Laděný podélný výfuk
- Sportovní pružiny 260LA
- Vyztužená zadní podélná ramena
- Tlumiče HP-sporting
- Kola VW Brouk Plechové 15", přední 5,5", zadní 7". Pneu vepředu Michelin Energy 175/55/15, vzadu Firestone TZ200 195/50/15
- Duralové dorovnávací podložky tloušťky 0,5 mm.
- 4 pístové brzdy
Interiér:
- Sedačky Rapid
- Tříramenný sportovní volant Luisi Kobra Evo 32 cm
- Sportovní pedály *
- Upravený středový panel a řadicí páka *
- Páka ruční brzdy
Ostatní:
- Většina dutin je vyplněna montážní pěnou
- Vůz je odlehčen o část odhlučňovacích prvků
Plánované úpravy:
- Někdy... nová, respektive zánovní kastle v co nejlepším stavu, nebo celé auto.
Vzhledem k tomu, že auto na rozdíl od mnohých na tomto Webu používám ke každodennímu ježdění a to v létě, v zimě, tak podle toho auto trochu vypadá a žádná leštěnka to není. Najezdím tak 1200 km měsíčně a proto se víc věnuji opravám než úpravám :-).
Kontakt: zach.m@volny.cz
Zdravím, představuji Vám svou Škodu 120 LS (původně). Vyrobená byla v roce
1980 a během dvou desetiletí prošla pod rukama mého otce proměnou z užovky
na Emko. Já ji zdědil před čtyřmi lety jako naprosto sáriovou škodárnu
mající kromě širokých náprav a kastle vše původní. To se však začalo brzy
měnit a auto prošlo značnou proměnou s použitím kompletního interiéru ze
Škody Rapid a postupně i zadní úhlovou nápravou, 5-ti stupňovou převodovkou
a konečně i motorem Favorit. Časem jsem se neubránil (naštěstí :-) začít vůz
poněkud tunit a tak byť původně naprostý laik, jsem našel svého nového
koníčka. A protože nemám rád plasty, zbavuju se postupně i těch sériových a
údajně povinných (ty nárazníky jsou stejně k ničemu). Jde mi ale hlavně o
to, zachovat vůz pro možnost každodenního provozu a pokud možno s minimem
úbytku na pohodlí. Nechci mít super závoďák, ale pěkný, spolehlivý a v rámci
možností výkonný auto.
(*) = vlastní výroba
Exteriér:
- Maska chladiče
- Upravený přední a zadní nárazník *
- Upravený přední spoiler *
- Upravené zadní čelo *
- boční blinkry z Felicie
- tónovaná boční skla
- Dvouvláknové žárovky v zadních svítilnách *
- Blinkry místo zpátečních světel *
- Boční zrcátka (kapky)
- Náporové chlazení s vývodem nad kapotu
- Zadní křídlo WRC
- Nádrž na benzín přemístěná do kufru (z Trabiho) a zadní odstraněná
Motor + převodovka + podvozek:
- Motor Favorit 50 BMM
- LPG
- Startér Felicie
- Částečně leštěné sací potrubí *
- Karb.upravený pro LPG (odstraněný směšovaš 2 komory a rozšířené a leštěné difuzory)
- Vačka z Felicie MPI nebo BMM, prostě 254/254
- Hlava z Felicie MPI (leštěné kanály a ventily, bombírované spalovací prostory, snížená asi o 1,0 mm)
- El. zapalování Favorit
- Laděný podélný výfuk
- Sportovní pružiny 260LA
- Vyztužená zadní podélná ramena
- Tlumiče HP-sporting
- Kola VW Brouk Plechové 15", přední 5,5", zadní 7". Pneu vepředu Michelin Energy 175/55/15, vzadu Firestone TZ200 195/50/15
- Duralové dorovnávací podložky tloušťky 0,5 mm.
- 4 pístové brzdy
Interiér:
- Sedačky Rapid
- Tříramenný sportovní volant Luisi Kobra Evo 32 cm
- Sportovní pedály *
- Upravený středový panel a řadicí páka *
- Páka ruční brzdy
Ostatní:
- Většina dutin je vyplněna montážní pěnou
- Vůz je odlehčen o část odhlučňovacích prvků
Plánované úpravy:
- Někdy... nová, respektive zánovní kastle v co nejlepším stavu, nebo celé auto.
Vzhledem k tomu, že auto na rozdíl od mnohých na tomto Webu používám ke každodennímu ježdění a to v létě, v zimě, tak podle toho auto trochu vypadá a žádná leštěnka to není. Najezdím tak 1200 km měsíčně a proto se víc věnuji opravám než úpravám :-).
Kontakt: zach.m@volny.cz
Baghira / Š120LS LPG - komentáře:
21:23:02
06.08.2007
06.08.2007
Pavel P@nkáč
-> Baghira: aha tak kdyztak bych mel zajem
20:51:02
06.08.2007
06.08.2007
Baghira
-> Racyk: Jj jak si vzpomenu hodim sem foto :-))...
-> Pavel P@nkáč: jsou zamluvený, ale musim to zaktualizovat, jak začnu rozebírat.
-> Pavel P@nkáč: jsou zamluvený, ale musim to zaktualizovat, jak začnu rozebírat.
12:29:49
05.08.2007
05.08.2007
Pavel P@nkáč
-> Baghira: Ty HP jsou teda v coudu jo?
08:57:56
05.08.2007
05.08.2007
Racyk
-> Baghira: Jakto, že cokoli z auta na prodej???už máš jiného spotřebáka?
23:18:57
12.07.2007
12.07.2007
Baghira
-> Pavel P@nkáč: Ty už jsou zamluvený...
23:11:54
12.07.2007
12.07.2007
Pavel P@nkáč
-> Baghira: HP?
23:01:27
11.07.2007
11.07.2007
Baghira
Cokoli z auta na prodej....
16:21:32
10.11.2006
10.11.2006
Baghira
-> janos: Tunit se musí :-).
11:25:13
10.11.2006
10.11.2006
janos
Leštěnky netunit! Leštěnky jen leštit!
08:18:17
10.11.2006
10.11.2006
Pavel P@nkáč
-> Baghira: aha
22:43:02
09.11.2006
09.11.2006
Baghira
-> Pavel Korbelář: Tak tuhle už nemá cenu opravovat, pokud se ke škodárně pak hlavně časově někdy vrátim, tak si koupim nějakou leštěnku a tu pak budu tunit.
22:33:03
09.11.2006
09.11.2006
Pavel P@nkáč
-> Baghira: To je jasny taky jsem ze skudkou jezdil kazdej den a vim jak to pustne, uz mam na jezdeni jiny a skudka se pekne hreje v garage a postupne se na ni pracuje, neuklidis to taky zatim nekam ze by jsi si ji casem dal zas do kupy a az bude cas chut finance a tak? nebo uz na to kasles..
22:02:23
09.11.2006
09.11.2006
Baghira
-> Pavel Korbelář: Jj, pokud bych chtěl někdy auto na tunění, tak to nemůže bejt na denní ježdění, to prostě nejde dohromady.
21:55:27
09.11.2006
09.11.2006
Pavel P@nkáč
-> Baghira: nepotkavam ja jen ze jsi tu na virtu parkrat psal ze uz to nevipada jak to bejvalo a tak:-)
21:52:37
09.11.2006
09.11.2006
Baghira
-> Pavel Korbelář: Čoveče, ty mě musíš někde potkávat :-). No vypadá hodně jinak, v podstatě volezlá sériovka do jara...pak půjde nějakýmu šťastlivci na doježdění :-).
21:48:30
09.11.2006
09.11.2006
strucy
tiež pozerám že to už bude pomaly rok
21:43:51
09.11.2006
09.11.2006
Pavel P@nkáč
-> Baghira: taky by jsi sem mohl dat nejaky aktual foto jak jsi ji chudinku za tu dobu "zridil"
21:35:22
09.11.2006
09.11.2006
Baghira
-> Martin/125/: Díky :-).
16:50:46
09.11.2006
09.11.2006
Martin/125/
pekný kola