skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tohle autíčko, byla láska na první pohled! Jak sem viděl tu cenovku, už sem věděl, že to musím mít za každou cenu. Stálo mě to hodně konfliktů doma, ale sem za ní moc rád. Jet v ní je zážitek. Má pár vad na laku, ale za tu cenu mi to vůbec nevadí, snadno se to opraví. Jinak motor zatím klasika-jede to strašně. Ale možná že tak 120 jede normálně. Nevim, sem zvyklej na fávo. Všechno co šlo je zavařený, kastle je z 99% zdravá. Jako srdíčko je v plánu 50kw bývala stříkačka fazole. Teď nějak přežít zimu, opravit lak, dát jí do stavu aby se mi maximálně líbila, udělat motor, 4pístky mam připravený k repasy, příde tam vlečka(možná), a pak se uvidí. Každopádně v příštím roce s ní chci bejt vidět*52*
21.1.2007
Tak reaktor už je doma, motor je zatim holej, přijde na ní setrvák ze 130, vodní pumpa ze 120, alternátor z fábie, nejspíš klasickej rozdělovač, z fábie taky termostat převařený sání, svody rapid, kdybych sehnal, tak 136 natryskovanej karbec, už mám i externí palivové čerpadlo. Kdyby měl někdo zájem, můžu sehnat, za 1200 + pošta*4*
5.2.2007
tak na motor už má skoro vše nakoupeno:
olej, svíčky, hlavu z 50kw fábie, el.čerpadlo, repas. rozdělovač, nový těsnění, pumpu, do pár dnů bude 130setrvačník, altík fábie, temostat s čidlem a sání..
Dnes sem začal z odstrojováním starýho motoru, a sundal rozlámaný prahy.. foto dodám časem
8.2.2007
tak starej motor je sundanej a očesanej, 120 vana přijde v nejbližších dnech na novej motor, dneska sem nasadil přetěsněnej termostat, přetěsnil sem víko rozvodů, vyměnil řemenici za škodováckou(kuli klíňáku), do díry po vyrvanym kroužku na klice sem nandal ložisko, takže tam už čekam jen na setrvačník ze 130, na kterej přijde přítlačák ze 120. pak už jen nasadit vodní pumpu, alternátor, sání se svodama a pude bydlet na auto. tam se pak vymění hlava za 50kw fábii s kuželovýma pružinama ventilů, nasadí rozdělovač, karbec a bude zkušební jízda-už se nemůžu dočkat *1*
12.2.2007
taaakže, novej reaktor už sídlí na autě, snad ještě dlouho úspěšně bude. s pavlovo velkou pomocí(teda spíš sem mu já asistoval:o)) a pár klasickýma problémama sme ho dneska umístili tam kam patří. teď už je vyměnit hlavu, nasadit rozdělovač a altík, zapojit elektriku, dolít tekutiny a zkušeební jízda!
5.5.2007
Dlouho sem tady nic nepsal, ale to zdaleka neznamená, že se nic nedělo. Právě že se toho dělo až moc. Motor je pořád v autě(kupodivu), ale pořád nejede tak, jak má, nejdřív byl problem s úbytkem vody, který šel do oleje, následně s vyřešením problémů okolo benzínové pupmy, a ten je tu problem s tim, že když se motor zahřeje,cca po 15 km, přestane jít druhý píst, svíčka při vyndání háže, ale prostě nende. Je víc možností, co by to mohlo být, doufam, že se to povede odstranit, ptž motor de jinak slušně. Mno, jinak z tý vzhledový stránky, s Razorem sme nalepili, dokytovali nový laminátový prahy, stejný jako původní-rozlámaný. Taky je v lakovně nový čelo-přední je pomačkaný ošklivý. Ted momentálně čekám, až mi pan lakýrník zavolá, abych si pro autí dojel. Jinak vzadu přibyla čirá optika. Vevnitř jsou nově alu koberce a volantík Pulsar by Razor. Až budu mít autí doma a bude hezčí počasí, udělam reklamní foto pro sponzory *2*
19.5.2007
Mam před maturitou, tak sem se alespoň zmohl po dlouhé době na nový fotky, tak můžete začít kritizovat*2*
9.8.2007
Chuuz,
tak po třech měsících aktualizace, fotky přidám až bude něco k vidění.
Koukam že Pavel už mi auto nejen opravuje, ale už se pustil i do aktualizace popisu:D Poděkuju až na konci.)
Takže, jak už Razor naznačil, auto z ničeho nic cca před dvouma měsícema přestalo z ničeho nic jet,
podezření bylo buď na poloosu, diferenciál, nebo spojku. Pravdivé se ukázalo to poslední. Ale tehdy jsem to ještě nevěděl, tak sem měl alespoň záminku koupit vlečku.
Za ty dva měsíce jsem byl takovej lempl, že sem se přes samou práci(živím se jako řidič z povolání) k autu nedostal, takže práce stála. K tomu, aby se něco dělo mě musel dokopat až můj nenahraditelný dvorní mechanik, bez kterýho by to asi takle nevypadalo a nejelo, Razor. (Razor-trezor, jak mu neoficielně říká má přítelkyně)... Když už se teda konečně začalo dělat a sundal se motor, tak hle, spojka v piče:o) Ale co, když už tu nápravu máš, tak jí tam dáme, pravil Paulo Razorovic. A taky že jo, tenhle tejden byl o5 ve znamení rozřezaných rukou, rozjebaných kloubů, německého slovníku a pěny u držky od samého vzrušení(Pavel ví...)
Nechci to zakřiknout ale vypadá to, že pokud se nestane nic neočekávaného, tak by jsme zejtra měli jet na první sraz s autem tak jak jsme na něm od zimy s přestávkama makali, takže pokud to někoho zajmá, tak na Příbrami bude k vidění My lovely bitch.
Koněc filma
21.1.2007
Tak reaktor už je doma, motor je zatim holej, přijde na ní setrvák ze 130, vodní pumpa ze 120, alternátor z fábie, nejspíš klasickej rozdělovač, z fábie taky termostat převařený sání, svody rapid, kdybych sehnal, tak 136 natryskovanej karbec, už mám i externí palivové čerpadlo. Kdyby měl někdo zájem, můžu sehnat, za 1200 + pošta*4*
5.2.2007
tak na motor už má skoro vše nakoupeno:
olej, svíčky, hlavu z 50kw fábie, el.čerpadlo, repas. rozdělovač, nový těsnění, pumpu, do pár dnů bude 130setrvačník, altík fábie, temostat s čidlem a sání..
Dnes sem začal z odstrojováním starýho motoru, a sundal rozlámaný prahy.. foto dodám časem
8.2.2007
tak starej motor je sundanej a očesanej, 120 vana přijde v nejbližších dnech na novej motor, dneska sem nasadil přetěsněnej termostat, přetěsnil sem víko rozvodů, vyměnil řemenici za škodováckou(kuli klíňáku), do díry po vyrvanym kroužku na klice sem nandal ložisko, takže tam už čekam jen na setrvačník ze 130, na kterej přijde přítlačák ze 120. pak už jen nasadit vodní pumpu, alternátor, sání se svodama a pude bydlet na auto. tam se pak vymění hlava za 50kw fábii s kuželovýma pružinama ventilů, nasadí rozdělovač, karbec a bude zkušební jízda-už se nemůžu dočkat *1*
12.2.2007
taaakže, novej reaktor už sídlí na autě, snad ještě dlouho úspěšně bude. s pavlovo velkou pomocí(teda spíš sem mu já asistoval:o)) a pár klasickýma problémama sme ho dneska umístili tam kam patří. teď už je vyměnit hlavu, nasadit rozdělovač a altík, zapojit elektriku, dolít tekutiny a zkušeební jízda!
5.5.2007
Dlouho sem tady nic nepsal, ale to zdaleka neznamená, že se nic nedělo. Právě že se toho dělo až moc. Motor je pořád v autě(kupodivu), ale pořád nejede tak, jak má, nejdřív byl problem s úbytkem vody, který šel do oleje, následně s vyřešením problémů okolo benzínové pupmy, a ten je tu problem s tim, že když se motor zahřeje,cca po 15 km, přestane jít druhý píst, svíčka při vyndání háže, ale prostě nende. Je víc možností, co by to mohlo být, doufam, že se to povede odstranit, ptž motor de jinak slušně. Mno, jinak z tý vzhledový stránky, s Razorem sme nalepili, dokytovali nový laminátový prahy, stejný jako původní-rozlámaný. Taky je v lakovně nový čelo-přední je pomačkaný ošklivý. Ted momentálně čekám, až mi pan lakýrník zavolá, abych si pro autí dojel. Jinak vzadu přibyla čirá optika. Vevnitř jsou nově alu koberce a volantík Pulsar by Razor. Až budu mít autí doma a bude hezčí počasí, udělam reklamní foto pro sponzory *2*
19.5.2007
Mam před maturitou, tak sem se alespoň zmohl po dlouhé době na nový fotky, tak můžete začít kritizovat*2*
9.8.2007
Chuuz,
tak po třech měsících aktualizace, fotky přidám až bude něco k vidění.
Koukam že Pavel už mi auto nejen opravuje, ale už se pustil i do aktualizace popisu:D Poděkuju až na konci.)
Takže, jak už Razor naznačil, auto z ničeho nic cca před dvouma měsícema přestalo z ničeho nic jet,
podezření bylo buď na poloosu, diferenciál, nebo spojku. Pravdivé se ukázalo to poslední. Ale tehdy jsem to ještě nevěděl, tak sem měl alespoň záminku koupit vlečku.
Za ty dva měsíce jsem byl takovej lempl, že sem se přes samou práci(živím se jako řidič z povolání) k autu nedostal, takže práce stála. K tomu, aby se něco dělo mě musel dokopat až můj nenahraditelný dvorní mechanik, bez kterýho by to asi takle nevypadalo a nejelo, Razor. (Razor-trezor, jak mu neoficielně říká má přítelkyně)... Když už se teda konečně začalo dělat a sundal se motor, tak hle, spojka v piče:o) Ale co, když už tu nápravu máš, tak jí tam dáme, pravil Paulo Razorovic. A taky že jo, tenhle tejden byl o5 ve znamení rozřezaných rukou, rozjebaných kloubů, německého slovníku a pěny u držky od samého vzrušení(Pavel ví...)
Nechci to zakřiknout ale vypadá to, že pokud se nestane nic neočekávaného, tak by jsme zejtra měli jet na první sraz s autem tak jak jsme na něm od zimy s přestávkama makali, takže pokud to někoho zajmá, tak na Příbrami bude k vidění My lovely bitch.
Koněc filma
Nary-orange - komentáře:
10:09:33
03.06.2007
03.06.2007
bác komando
čau, prosim tě kde si sehnal tu čirou optiku??Přední prodávaj ale zadní sem nikde nesehnal!!
09:05:07
29.05.2007
29.05.2007
MIKROvyhul
hej sem se chtel zeptat z ceho mas udelanou tu zadní cirou opriku ????
22:03:00
27.05.2007
27.05.2007
Frisco
-> TG: a ty znáš toho člověka co to postavil? jestli jo, tak at sem koukne a napíše mi, chtěl bych s nim dát řeč
08:52:46
22.05.2007
22.05.2007
TG
-> Frisco: tak v tom pripade ho asi vymenili...mel tam motor ze 120ky ale trochu poladenej, jezdila mnohem lip nez favority...ale co tam bylo uz ti nereknu presne, jelikoz uz je to dyl...
09:48:47
21.05.2007
21.05.2007
Frisco
-> myl@s: musel by si to vidět na vlastní oči.-> THOMMY : za chvíli zmizí pod spoilerama
14:37:38
19.05.2007
19.05.2007
myl@s
-> Frisco: a v čem je tak vyjimečný,že je to nejlíp zavařený čelo?
14:28:20
19.05.2007
19.05.2007
THOMMY
-> Frisco: S prahama to hned vypada lip...Akorat by si to hodne zaslouzilo ozivit ty plasty
22:22:19
14.05.2007
14.05.2007
Frisco
-> Tuneman2/Fávo: nevim co tam bylo za motor, bylo to tak zasraný, že sem to vůbec nezkoumal a okamžitě vyhodil. Teď tam mam 781.136 původně stříkačku, ale to tady všechno píšu.. Jinak o to čelo už se bát nemusíte, zůstane tam tohle, je to nejlíp zavařený čelo, co sem na škodovce viděl
22:20:48
14.05.2007
14.05.2007
Frisco
-> TG: no věřim tomu, že člověk kterej to auto postavim a teměř kompletně zavařil byl dost borec. Ale jak říkáš, ten co to po měl po něm, od kterýho sem to koupil já se postaral o to, že na tom je práce jak na kostele... Ale já to dám.. Sice mi pořád padaj nějaký klacky pod nohy, ale snad se to povede... jinak koupil sem to s motorem ze 120, kterej byl teda fakt kurva línej...
10:01:19
08.05.2007
08.05.2007
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> TG: a co tam bylo teda?, 120?..no já mám 120LS a zase se mi to nezdá jako drtivý rozdíl oproti favoritu, spíš naopak, s oběma vozy lítám jako hovádko
14:45:44
07.05.2007
07.05.2007
TG
-> Frisco: kdyz ji postavil ten kluk,co ji mel puvodne,tak motor lital jako fik...zadna lina mrcha, buh vi co s tim dalsi majitel vyvedl...
13:26:20
06.05.2007
06.05.2007
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
pěkná škůdka, zvláášť lak se mi líbí..ale čelo bych nechal klasiku-emkovy světla:-)
20:52:25
09.02.2007
09.02.2007
Bagrr- máma mele Emu
-> Frisco: Srry, ale jak makam tak nemam vůbec čas, zejtra ti hodim tel a domluvíme se...
13:59:35
14.01.2007
14.01.2007
Kardan
Jak už jsem říkal, je to pěkný!
00:23:53
07.01.2007
07.01.2007
Frisco
-> Josef: nevim s tim čelem, ale tak připravený mi tady může ležet pořád vklidu..
21:17:42
04.01.2007
04.01.2007
Josef
tak menit celo podle nalady by se mi jaksi nechtelo ale na druhou stranu za par mesicu otazka 15 minut
20:17:33
04.01.2007
04.01.2007
Frisco
-> **R@ZOR**: tak sám víš, že ty prahy se musí sundat a že chci koupit ty samý nový, tu převodovku nahradí ta vlečka i s převodkou.. a ty folie, mno, samo že bych chtěl, ale víš jak sem na tom s financema, a neni to zrovna nejlevnější položka, kor když teď mam na prvnim místě ten motor
03:33:31
02.01.2007
02.01.2007
R@ZOR
-> Frisco: Tak to celo tam fakt nedavej!! Takhle je to super! Tak proc to menit.. Spis neco udelej s tema worvanejma prahama, prevodovkou a foliema.. Jinak preju hodne uspechu!
14:30:22
25.12.2006
25.12.2006
Frisco
-> STENLY: jak to myslíš, do stavu předešlého majitele? předešlý majitel jí uved do stavu, ze kterýho jí chci vrátit do stavu předpředešlýho majitele
18:12:45
24.12.2006
24.12.2006
STENLY
Cau nechci te do toho kecat,ale to auto bylo uzasny od barvy po kola atd.Jen te preju abys to dal do stavu predesleho majitele.Jo a k tomu zadnimu celu nevim me to pride jak traktor nicmene muj bezvyznamny nazor.Ale fak hezky