skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ auta: Škoda 105l
Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot
Interiér:
současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka
Podvozek:
Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec
Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:
současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky
Motor:
Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:
1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky
VIDEO
Brno 8.5.2016
Šímasprint Břevenec
Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall
Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot
Interiér:
současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka
Podvozek:
Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec
Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:
současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky
Motor:
Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:
1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky
VIDEO
Brno 8.5.2016
Šímasprint Břevenec
Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall
Petr DNX./Škoda 105l - komentáře:
hele, moralisti dorazili :-)
-> martin: výkon je asi 90koniků,takže žádnej extrem.Jinak diky. -> charon: Ja myslim že většina lidí tady sme tak trochu "magoři".Když se podivám na to tvoje uhnilý rameno tak taky pochybuju o tvym psychickým zdraví!
Clovece, auto más moc pekny, vsechny cest, moc pekne ti jede, ale nezlob se na me, takhle jezdit v beznym provozu muze podle me jenom magor.
To tam takhle jezdíš za plnýho provozu ???
nejsi šílený ???

-> PetrDNX: krásna mašina.jaký odhaduješ výkon?
-> Pavel Korbelář: Tak toho se asi nikdy nedožiju

-> PetrDNX: nebo ma 3auta kazdy na neco jineho

-> DuriQ: Na značku sme v zapalu boje zapomneli. -> Pavel Korbelář: Kdo se bojí s... v síni!!! -> Max: Je to ax1,4gt, motor Tu3s
-> PetrDNX: co je to za francouze ? maj ty bloky pořád stejný

Pekne vydejkocelkem neprijemne zatacky bych se bal ze si to opru o svodidlo nekde:))
ta znacka na celnom okne fakt pridava na vyhlade
ale inac pekne 


-> PetrDNX: Tak už konečně vloženo :-)
-> Tuner#2: tak do toho pujdu asi taky potm no kdyz vse tak vse:))
-> Pavel Korbelář: Asi jo, dělá to i Kábrt a zlobí to akorát na začátku než si to na dosedacích plochách sedne - dělá to hrudky a dře desky, ale pár km a je to v pohodě a nerezne potom zbytek kotouče.

-> PetrDNX: To mas zinkovane i kotouce?
-> PetrDNX: Máš to fakt moc pěkný, paráda!
Jakej výkon máš asi na tom motoru, že Ti odešla převodovka?

Jakej výkon máš asi na tom motoru, že Ti odešla převodovka?
Nádhera

-> Tuner#2: Diky moc,taky sem se nemohl dočkat až přidou,doufám že to aspon trochu pojede.
-> PetrDNX: Ty svody vypadají nádherně
