skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ auta: Škoda 105l
Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot
Interiér:
současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka
Podvozek:
Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec
Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:
současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky
Motor:
Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:
1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky
VIDEO
Brno 8.5.2016
Šímasprint Břevenec
Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall
Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot
Interiér:
současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka
Podvozek:
Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec
Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:
současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky
Motor:
Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:
1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky
VIDEO
Brno 8.5.2016
Šímasprint Břevenec
Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall
Petr DNX./Škoda 105l - komentáře:
15:56:35
02.10.2013
02.10.2013
Eidy
-> minno: Jsou to plynokapalinový tlumiče tak tohle je nádobka na plyn. Popravdě nevím, ale řekl bych, že vzhledem ke spodnímu připojení je v tý nádobce membrána, která odděluje olej od plynu. Díky plynu je v kapaline velký tlak, což zabraňuje pěnění a slábnutí účinku.
15:47:52
02.10.2013
02.10.2013
minno
-> Eidy 01.10.13 07:55:38: Aha. A k čomu to slúži?
-> PetrDNX: A nie sú tie ramená nejaké široké? Myslím trubku, cez ktorú prechádza hriadeľ. Príde mi to širšie ako je zvyklosťou, a čiže aj hriadele by boli nejaké širšie(?).
-> PetrDNX: A nie sú tie ramená nejaké široké? Myslím trubku, cez ktorú prechádza hriadeľ. Príde mi to širšie ako je zvyklosťou, a čiže aj hriadele by boli nejaké širšie(?).
14:43:58
02.10.2013
02.10.2013
T
-> PetrDNX: : ale ty jsi to měl jen na podélných a na šikmých klasiku, ne ?
a jak to myslíš na tohle auto ? je to jako žehlička, co má Eidy na okruhy nebo se pletu ?
a jak to myslíš na tohle auto ? je to jako žehlička, co má Eidy na okruhy nebo se pletu ?
13:52:56
02.10.2013
02.10.2013
PetrDNX
-> T: Unibal asi ne,měl jsem je na podelných u vlečky a nějak mi to nesedělo.Nevím proč,ale nejsem přesvědčenej o tom,že na takovymhle autě je nejlepší všechno na tvrdo
11:56:18
02.10.2013
02.10.2013
T
-> PetrDNX: ? aha, takže domo-robo.....tak pokud se přeplátuje, tak proč by to nefunovalo :-) a bude unibal ?
11:41:01
02.10.2013
02.10.2013
PetrDNX
-> T: Náprava byla k tlumičum a asi nejezdila. Víc o ní nevím. Kupoval jsem to od člověka kterej taky nevěděl.
10:45:22
02.10.2013
02.10.2013
T
-> PetrDNX: : proč ne Molčan ? cena ?
a víc nám o té nápravě neřekneš ? jezdila ?
a víc nám o té nápravě neřekneš ? jezdila ?
23:16:45
01.10.2013
01.10.2013
Eidy
-> PetrDNX: Díky.
22:54:04
01.10.2013
01.10.2013
PetrDNX
-> Eidy: 50mm
20:28:04
01.10.2013
01.10.2013
Eidy
-> PetrDNX: můžeš mi prosím změřit průměr těla tlumiče? Především předního. Děkuju.
20:24:08
01.10.2013
01.10.2013
PetrDNX
-> radekp: máš SZ
20:22:49
01.10.2013
01.10.2013
PetrDNX
-> Tuner#2: Od koho je náprava nevím,ale vyztužovat se ještě bude.Taky jsem zvědavej jak to bude fungovat
07:55:38
01.10.2013
01.10.2013
Eidy
-> minno: Externí nádobka na stlačený plyn.
07:47:21
01.10.2013
01.10.2013
minno
čo sú to za čudá pripojené hadičkami k tým tlmičom?
06:35:16
01.10.2013
01.10.2013
radekp
No kruci, tak o tom se mi zdá jen v nejvlhčích snech
Můžu vědět cenovku do SZ?
Můžu vědět cenovku do SZ?
00:19:48
01.10.2013
01.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
Podvozek moc pěkný, ale co ta peklo "molčanovka"? Od koho to je? Trochu bych se bátl, že to není přeplátováno a bude se to lámat. Jsem zvědav jak budeš s podvozkem spokojen
21:28:29
22.05.2013
22.05.2013
onba
Jojo, v Brně to byla jediná hezká hala, jinak to stálo za prd.
17:57:11
07.04.2013
07.04.2013
PetrDNX
Tady jsou další fotky picasaweb.google.com/1050
46241057948635639
10:18:48
07.04.2013
07.04.2013
PetrDNX
-> Eidy: Zatim jen na Fejsbůku www.facebook.com/pages/..
./211695278868394
23:10:30
06.04.2013
06.04.2013
Eidy
-> PetrDNX: pěkný. Nebylo by víc fotek?