Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 10.06.25 13:48 | 526x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje

Karoserie:

-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem

-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

Přední náprava:

-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči

Zadní náprava:

-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči

Interier:

-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu

Exterier:

-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem

Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13

Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500

Zadní brzdy:
- Beral obložení

-brzdova kapalina ATE 200

Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+

Motor:

Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje

-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou

-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg

Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

14:08:32
04.02.2021
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 04.02.21 12:48:18: Aha, tak to je divné, ale taky mě ty jen cvaklo a nic. Teď s vybavuji, že s dvojitým kostrenim byl asi startér u strejda a něco v něm proletoval. Byl jinak zcela nový (určitě nic neměnil), dělalo mě to hned asi druhý rok po složení.
12:48:18
04.02.2021
Eidy
-> Tuner#2: 2 kostry na motor mám už roky a stejně mi to blblo.8
12:18:59
04.02.2021
vhml
No já mám provrtanej kastlík u mínus polu a tam to mam někudy jen natažený.
12:04:53
04.02.2021
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 04.02.21 11:59:10: To bych tahal dva kabely vedle sebe a v tunelu pod plechem už je plno. Zrovna včera jsme s tím zápasil.
upraveno 1x, naposled 04.02.2021 12:05:32
11:59:10
04.02.2021
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.02.21 11:27:41: já to mám z baterky rovnou na startér. Ať se eliminuje i přechod mezi kastlí a příčkou.
11:27:41
04.02.2021
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jackie 04.02.21 09:59:46: Taky tak, od té doby mám dva pásky na každé straně jeden.
09:59:46
04.02.2021
Jackie
-> Mates: Mně tohle dělala špatná kostra. Co je ten měděný pásek na příčce motoru.
20:02:11
03.02.2021
Eidy
-> Mates: Tohle už začínám brát jako vlastnost. Dělalo mi to i s relátkem u startéru i po výměně několika cívek. Rozborka, vyčištění, zborka a stejně to po čase udělá zase. I s úplně jiným startérem mi to zlobí. A když to proklemuju z pod auta přímo na startéru tak taky nic. Asi mají nějaký vestavěný kurvítko.
19:38:28
03.02.2021
T
Zvuk nového výfuku? A od koho máš?
18:44:59
03.02.2021
Mates
-> Bukaj 03.02.21 18:40:13: Táta si taky myslí, že by mohl být vypálený kontakt ve spínačce. Startér mi držel 10 let a bůh ví jak dlouho byl ve felicii, nedával jsem novou cívku, nebyl s ním vůbec problém. Zkusíme vyměnit cívku i spínačku a raději i do druhého startéru jako záložní.
18:40:13
03.02.2021
Bukaj
-> Mates: Buď může být vypálený kontakt ve spínačce (to by vyřešilo relátko) nebo u Fel startérů ve 130L mi takto několikrát blbnul zánovní startér kvůli cívce (nebo nepřišel jsem na jiný důvod, vždy jsem vyměnil startér jako celek a ty dva, kde to haprovalo, mám zatím odložené - dával jsem je jako nové Magnetony, jen jsem vyměnil pastorek a přírubu a každý z nich vydržel jen cca rok/cca 40 tisíc km a pak začal blbnout - na 90% počítám cívka, protože relátko nepomohlo)...
18:08:04
03.02.2021
Mates
-> radekra: JJ zapomnel jsem to napsat4
18:05:26
03.02.2021
radekra
-> Mates: Máš startér z feldy?
17:49:29
03.02.2021
Mates
Mám dotaz, co může způsobovat, že mi občas nechce nastartovat, jen cvaká startér. S tátou jsme dali jinou cívku a chvilku dobré, ale zase občas nevysunul, na ponku funguje i předchozí cívka. Dneska to zase chodilo,ale v sobotu když sněžilo, tak mě vypekla a nemohl jsem ji skoro dostat do garáže8. Nemůže tam být třeba studenák nebo něco ve spínačce a nebo jsou obě cívky vadný a občas jde a pak zase ne.
upraveno 1x, naposled 03.02.2021 17:54:38
05:10:44
08.01.2021
Mates
Tvrdý silentblok ze speedpra
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 08.01.2021 05:10:44
18:01:59
11.12.2020
Mates
-> Milan 136: taky jsem to brzy očekával, když tam dali betonové panely
19:28:50
10.12.2020
Milan 136
-> Mates 10.12.20 18:13:01: To se vůbec nedivím, když tam spousta dementů dělala bordel bez povolení8
Bylo jasné, že jednou jim dojde trpělivost.
18:16:40
10.12.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 10.12.20 18:13:01: To je letos už asi 150á "dobrá" zpráva 8
18:13:01
10.12.2020
Mates
Dneska v práci jsem si všiml, že dali závory na Tchořovickým letišti, takže už se tam nedá jet. I horní bude zavřený 8
09:15:15
03.11.2020
Mates
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.11.20 06:24:26: Jj pochopil jsem to, že se to vymezuje podložkami, pod něj jsou 2x 1mm a na pastorku origo. Šroubek jsem přitáhl na dotek rukou a zajistil matkou4.
Extreme Tyres