skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
20:09:31
19.06.2010
19.06.2010

honzula
dobře postupuješ a jaká bude vrchní barva
08:56:07
19.06.2010
19.06.2010

Mates
-> hany: Za týden to hotové nebude
.Do lakovny se asi poveze začátkem července a potom skládání a nejhorší bude elektrika u ní strávím věčnost
.
.Do lakovny se asi poveze začátkem července a potom skládání a nejhorší bude elektrika u ní strávím věčnost
.21:31:42
18.06.2010
18.06.2010

hany
ještě týden a jsem opravdu jedinej kdo to nemá daný dokupy 

17:05:43
18.06.2010
18.06.2010

Mates
-> marrw: Díky
.
Nemyslím si,že by Honza(Tuner#2) měl konkurenci,má ji o hodně hezčí.Já mám třeba lakovanej podvozek,ale on má zas jiný věci,které já tam nemám a ani tam nebudou a hlavně vše má propracované do detailu a ladímu to k sobě.
-> jarda.u1: Snad něco vydrží,ikdyž toho asi stejně moc nenajezdím.
Mám je z Plzně a když jsem se jich ptal,jestli je už někdo reklamoval,tak říkali že zatím žádný s nimi problém nebyl.Viděl jsem ty tvoje jak byly hodně vyhřáté.
.Nemyslím si,že by Honza(Tuner#2) měl konkurenci,má ji o hodně hezčí.Já mám třeba lakovanej podvozek,ale on má zas jiný věci,které já tam nemám a ani tam nebudou a hlavně vše má propracované do detailu a ladímu to k sobě.
-> jarda.u1: Snad něco vydrží,ikdyž toho asi stejně moc nenajezdím.
Mám je z Plzně a když jsem se jich ptal,jestli je už někdo reklamoval,tak říkali že zatím žádný s nimi problém nebyl.Viděl jsem ty tvoje jak byly hodně vyhřáté.
09:15:03
18.06.2010
18.06.2010

jarda.u1
-> Mates: doufam,ze te nezklamou ty druhovyrobni bubny.Ja je mel a reklamoval je 2x a nakonec mi radsi vratili penize.Jinak hezky pokracujes 

09:05:21
18.06.2010
18.06.2010

marrw - zrušená registrace
-> Mates: cus, tak to je masakr, moc pekna prace uz ted je videt, ze to bude opravdu libova kara. Vypada to, ze zlutka od Tuner#2 (ta se mi libi asi nejvic tady na virtu) bude mit poradnyho konkurenta
Doufam ze se nekdy dostanu na tu svoji skudku, uz ma na to nejvyssi cas 
Doufam ze se nekdy dostanu na tu svoji skudku, uz ma na to nejvyssi cas 
18:34:35
17.06.2010
17.06.2010

Mates
-> Tuner#2: Možná že až budeš dělat třeba další sérii pružin,tak si taky objednám.
Pružiny mám od sakyho,ale mám ty tlumiče GAZ,tak to nastavím,aby to bylo trochu tvrdší

Pružiny mám od sakyho,ale mám ty tlumiče GAZ,tak to nastavím,aby to bylo trochu tvrdší

18:14:36
17.06.2010
17.06.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates: Jasný, na tohle je Alkyton zlatej, vybrousil jsem a zavařil co jsem potřeboval v průběhu a nic nepoznáš. Každopádně tragédie to není a se Sakyho pružinama jsem taky jezdil bez výztuh a předělával to až s novýma pružinama a odklonama.

18:11:02
17.06.2010
17.06.2010

Mates
-> Tuner#2: Tak člověk se chybama učí a ted už je to stejně jedno,předělat to nejde kvůli komaxitu.
18:08:19
17.06.2010
17.06.2010

Mates
->AllDíky
-> minno: Ted to skládá většinou táta,když jsem v práci.Nápravy jsem měl už od Vánoc hotové,tak to jde celkem rychle.
-> hany: Dík
.Chci aby byla hotová příští rok na jaře,ale musí jít vše podle plánu,aby se v zimě skládalo.
-> RajCZeksmi: Už možná vyjede těd o víkendu,ale jen na chvilku musím ji vyčistit a mít místo na lakování blatníků,čel a převodovky.
Jezdila tady taky ta modrá s mangelsy,ale nevím jestli ji má ještě,ale podvozek byl v hrozném stavu co jsem slyšel.Takže možná bude nejhezčí v okolí,ale já to dělám,aby se hlavně líbila mě
.
Klidně se někdy o víkendu zastav
-> minno: Ted to skládá většinou táta,když jsem v práci.Nápravy jsem měl už od Vánoc hotové,tak to jde celkem rychle.
-> hany: Dík
.Chci aby byla hotová příští rok na jaře,ale musí jít vše podle plánu,aby se v zimě skládalo.-> RajCZeksmi: Už možná vyjede těd o víkendu,ale jen na chvilku musím ji vyčistit a mít místo na lakování blatníků,čel a převodovky.
Jezdila tady taky ta modrá s mangelsy,ale nevím jestli ji má ještě,ale podvozek byl v hrozném stavu co jsem slyšel.Takže možná bude nejhezčí v okolí,ale já to dělám,aby se hlavně líbila mě
.Klidně se někdy o víkendu zastav
18:02:20
17.06.2010
17.06.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 17.06.10 17:56:48: To neděláš dobře Bohumile
Zmenší se tím přenos rázů a takové to jemné klepání/chvění při přejezdu děr.
Zmenší se tím přenos rázů a takové to jemné klepání/chvění při přejezdu děr.17:56:48
17.06.2010
17.06.2010

Mates
-> Petrson: Díky.Vím že nemám vyztužené řízení,nechtěl jsem to vyztužovat,stačí mi origo držáky.
00:39:42
17.06.2010
17.06.2010

RajCZeksmi
teda Martine, až tohle vyjede, tak to bude nejhezčí škodovka v celém okolí
máš to moc pěkné
budu tiše závidět
máš to moc pěkné
budu tiše závidět
21:48:11
16.06.2010
16.06.2010

hany
paráda pane
jen tak dál a zbudu jen já kdo to nebude mít hotový 
jen tak dál a zbudu jen já kdo to nebude mít hotový 
21:48:00
16.06.2010
16.06.2010

minno
-> Mates: ty si sa do toho teda poriadne obul


21:35:14
16.06.2010
16.06.2010

Petrson
-> Mates: Nechci bejt rejpavej ale aby jsi měl L/A nápravu, tak ti schází výztuhy řízení.
Ale jinak mooc pěkná práce, jen tak dál.

Ale jinak mooc pěkná práce, jen tak dál.

21:22:24
16.06.2010
16.06.2010

Mates
Přidal jsem pár fotek a udělal popis,zatím neúplný

20:26:50
15.06.2010
15.06.2010

Mates
-> Petr - Rapid 135: Dík,mám tě v oblíbených,ale ani nevím,že je to stejný odstín barvy.
Tu barvu už jsem měl hodně dlouho v hlavě,ještě než jsem se do ní pustil a chtěl jsem takový odstín na hudbě,ale nakonec tam byla zlatá.
Taky máš hezkého rapida
Tu barvu už jsem měl hodně dlouho v hlavě,ještě než jsem se do ní pustil a chtěl jsem takový odstín na hudbě,ale nakonec tam byla zlatá.
Taky máš hezkého rapida

20:18:55
15.06.2010
15.06.2010

Petr - Rapid 135
Chválim, zatim moc pěkná práce
Jen tu barvu podvozku jsem už někde viděl a nevim kde 
Jen tu barvu podvozku jsem už někde viděl a nevim kde 
Mates/Š136 1.4
