Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 10.06.25 13:48 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje

Karoserie:

-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem

-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

Přední náprava:

-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči

Zadní náprava:

-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči

Interier:

-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu

Exterier:

-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem

Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13

Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500

Zadní brzdy:
- Beral obložení

-brzdova kapalina ATE 200

Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+

Motor:

Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje

-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou

-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg

Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

11:26:00
28.04.2020
Mates
Ahoj měním přední ložiska PLC 64-4-2 a všiml jsem si, že mám dvě ložiska stejneho označení, ale každé má jinou dosedaci plochu(radius). Není náhodou špatně to s větším radiusem, protože předchozí bylo taky takové a nešlo sundat z tehlice.
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 28.04.2020 11:26:00
upraveno 1x, naposled 28.04.2020 11:30:01
10:38:50
22.03.2020
Vojťas
-> Mates 29.01.20 03:06:10: diky nejak sem na to zapomněl, to je dobrý nápad jen budu muset prohrabat sklad jestli nějakou z kila mám 1
05:25:13
15.03.2020
Mates
Včera jsem si udělal první vyjížďku, volant nízko je paráda, jen nevidím na boční budiky1.
03:06:10
29.01.2020
Mates
-> Milan 136: Dík. Nádobka je z nějakého fordu
-> Vojťas: packu mám místo sytice a sytic je druhá páčka. Mám tam dvoj páčku ze 100vky.
19:27:08
28.01.2020
Vojťas
-> Mates: kdepak máš prosímtě páčku na odpojovač baterie? že to nikde není vidět
19:01:51
28.01.2020
Milan 136
Ipur paráda. Co ta nádobka? To je snad nějakej Fiat?
18:00:01
28.01.2020
Mates
Ještě dávám jinou nádobku na vodu.
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 28.01.2020 18:00:01
17:54:19
28.01.2020
Mates
Ipur na svém místě
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 28.01.2020 17:54:19
11:52:09
28.01.2020
Mates
-> Petrson: nz4
11:36:30
28.01.2020
Petrson
-> Mates: Díky6
04:23:40
28.01.2020
Mates
-> Petrson: mám to jako Honza viz foto, odvrtal jsem matky pro uchycení spinacky. Pod přední uchycení volantovky jsem dal 8micku matku.
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 28.01.2020 04:23:40
04:18:29
28.01.2020
Mates
-> Bukaj: já zase raději narovnanou sedačku, když mi bylo do cca 23let, tak jsem ji měl sklopenou a řídil jednou rukou, ale co jsem začal jezdit s červenou, změnil jsem posez i držení volantu 4. Každýmu to jinak vyhovuje.
19:18:10
27.01.2020
Petrson
-> Mates 26.01.20 06:29:38: stejná otázka jako -> Tuner#2: při delší jízdě mi někdy bolej ruce jak je mám moc nahoře.dík
19:03:29
27.01.2020
Bukaj
-> Mates: Hm, ten pocit z dodávek jsem měl stejný - bez ohledu, co to bylo za dodávku. Já jsem zvyklý mít sedačku poměrně vysoko (jako je v 742 standardem), ale opěradlo dost "naležáka"...*6 *
17:29:00
26.01.2020
Mates
-> Bukaj: Mám sportovní sedačky a posazený níž. Volant má 360mm, takže je větší a už mě hodně bolely ruce,když je mám hodně vysoko3 . V octavce mám volant
úplně dole i sedačku. V pracovním Mastru mě štve, že volant není vysunovací, mám ho co nejníž, ale abych na celý volant dosahnul jsem k němu přilepený 3 a nohy mám blízko. Sedí se tam jako na židli, raději se do sedačky zabořím a natáhnu nohy.

-> minno: Cestu vidím parádně, jenom teď neuvidím moc krajní budíky,tak pohnu hlavou. Na kapotu vidím taky krásně, jeden z práce se vždy pumpoval až ke stropu a pak tam člověk nemohl vůbec nalézt3
13:20:44
26.01.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 26.01.20 10:25:10: v pohodě. Stejně máš koukat kam jedeš a ne metr před auto. Snažím se to dělat i na silnici, pomáhá to zklidnit jízdu a jet zatáčku plynule.
10:25:10
26.01.2020
minno
-> Tuner#2: -> Mates: A na cestu ešte vidíte? :-)
Extreme Tyres