skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
18:33:57
02.06.2015
02.06.2015
Kocvin
-> Mates: Vypadá to zajímavě, originálně.. Mě se taky líbí :-)
18:21:28
02.06.2015
02.06.2015
Mates
-> Eidy: Dík, zvykneš si a když ne, tak stejně ji denně nevidíš jako já . Když jsem je lakoval, tak jsem valil oči, protože září na dálku a říkal si jak budou boží a s límci o 100% lepší . Po nandání mě trochu přišla divná a myslel jsem si, že jsem na pouti, ale po čase jsem si zvyk
19:51:04
01.06.2015
01.06.2015
Eidy
-> Mates: Za mě dobrý. Sice si nemůžu zvyknout na tu kombinaci s klasickou škodovkou, ale kola jako takový super. Zvyknu si.
19:44:00
01.06.2015
01.06.2015
MajoLR
19:37:48
01.06.2015
01.06.2015
castrol
-> MajoLR: biele delitka ? ty prasa
19:17:38
01.06.2015
01.06.2015
MajoLR
-> Mates 01.06.15 18:15:48: ...netáááraj , apolá sa s delítkami nedajú zrovnávať! Apolá sú lepšie urobené plecháče!
18:15:48
01.06.2015
01.06.2015
Mates
-> MajoLR: Na bílo mám Apolla, moc se mi to nelíbí a límce by nevynikly.
-> T: K blinkrům pasují, ještě že mám origo
-> Čokin: Že bych je prodal ,ale potom bych si musel zrušit účet na virtu, abych neposlouchal, že máš spatné časy na sprintech, nejsou lehká.
-> T: K blinkrům pasují, ještě že mám origo
-> Čokin: Že bych je prodal ,ale potom bych si musel zrušit účet na virtu, abych neposlouchal, že máš spatné časy na sprintech, nejsou lehká.
17:42:05
01.06.2015
01.06.2015
Čokin
-> Mates: Vedel bych o aute kde by ty kola pasovali Za me dobry !
17:35:23
01.06.2015
01.06.2015
T
-> Mates: : já nevim....ale zase ty blinkry k tomu, myslím, že si zvyknu
16:39:38
01.06.2015
01.06.2015
castrol
-> Mates: to niesom ja sám
16:34:22
01.06.2015
01.06.2015
MajoLR
-> Mates: Mal si to jebnúť na bielo tie stredy...
16:31:18
01.06.2015
01.06.2015
Mates
-> castrol: Tak nejsem sám .
-> T: Kola jsou trochu pomerančové viz foto od Tuner#2
-> Vena136: Souhlasím pane , pozornost přilákají. Jsou vidět na dálku a hned upoutají .Jak píšeš lak už je moc okoukaný, tak to chce změnu. Za dobovou ji nepovažuji, ale každý má jiný názor a beru ho. Když jsem je chtěl lakovat první volba byla zlatavá (origo), jenže takovou neměl ve vzorníku. V photoshopu jsem zkusil oranžovou a bylo rozhodnuto.
-> T: Kola jsou trochu pomerančové viz foto od Tuner#2
-> Vena136: Souhlasím pane , pozornost přilákají. Jsou vidět na dálku a hned upoutají .Jak píšeš lak už je moc okoukaný, tak to chce změnu. Za dobovou ji nepovažuji, ale každý má jiný názor a beru ho. Když jsem je chtěl lakovat první volba byla zlatavá (origo), jenže takovou neměl ve vzorníku. V photoshopu jsem zkusil oranžovou a bylo rozhodnuto.
15:30:03
01.06.2015
01.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Mates: mě se kola taky líbí,...k tý červený to je takový úchylný,ale neni to hnusný a že já na tohle moc nejsem A zrovna moc klasicky a dobově to udělaný neni,...tak proč ne takovýdle kola Je to upravený auto,ne veterán,takže to může mít oranžový kola,nebo co to je za barvu vlastně Zelená by se k tomu třeba nehodila a ta původní byla taková dost nevýrazná.Musíš nějak odpoutat pozornost od toho červenýho laku a to tyhle kola na 100% splňujou
14:50:59
01.06.2015
01.06.2015
T
-> Mates: : o čem je tady řeč sakra ? kola mají jinou barvu ?
14:34:34
01.06.2015
01.06.2015
MajoLR
14:12:57
01.06.2015
01.06.2015
castrol
-> Mates: ako aj pred tie žlté tak aj tieto su reflexne
14:04:02
01.06.2015
01.06.2015
Mates
-> koordiak: díky ,ale až tak bych nepřeháněl, jsou tu i hezčí
14:01:43
01.06.2015
01.06.2015
koordiak
-> Mates: Jedno z najkarších aút skoda-virtu!
13:41:54
01.06.2015
01.06.2015
Mates
-> Luky: Chtěl jsem nějakou změnu, aby malinko vynikla. Beru kritiku , každý má jiný vkus.
Když jsme u toho, nečekal jsem, že bude až tak zářivá, alespoň vyniknou límce.
Možná takhle dlouho nezůstanou, prý dlouho nevydrží na slunci, povídal cca 5let venkovního stání, ale to u mě nehrozí.
Jediná nevýhoda jsou hned špinavá, předtím jsem je umyl před srazem.
-> castrol: Dík, koukal jsem, že máš taky zářivou zelenou, není náhodou reflexní viz www.colorzeman.cz/reflexn i-barvy
Když jsme u toho, nečekal jsem, že bude až tak zářivá, alespoň vyniknou límce.
Možná takhle dlouho nezůstanou, prý dlouho nevydrží na slunci, povídal cca 5let venkovního stání, ale to u mě nehrozí.
Jediná nevýhoda jsou hned špinavá, předtím jsem je umyl před srazem.
-> castrol: Dík, koukal jsem, že máš taky zářivou zelenou, není náhodou reflexní viz www.colorzeman.cz/reflexn i-barvy
13:34:20
01.06.2015
01.06.2015
castrol
-> Luky: oživenie dobovky