-> Eidy: Jenže já tam mám asi 15 mm materiálu, takže nejspíš budu muset dát šroubovací. V pneuservisu na to koukal,ale neví jaké použít.
Seženu nejspíš tyhle www.bike-eshop.cz/cyklopr
ofi/caffe-tubeless-ventilk
y&mb_cmp=zbozi
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
16:59:01
15.08.2014
15.08.2014
Mates
16:51:46
15.08.2014
15.08.2014
Eidy
-> Mates: Nemám sice dělítka, ale díru pro ventilek taky nemám nijak zvlášť opracovanou. Je tam napranej normální ventilek a drží to. Ten malej rantlik, co by měl vylézt ven je prostě v díře a taky to drží.
16:31:43
15.08.2014
15.08.2014
Mates
Mám problém, jaké požíváte ventilky na Dělítka?? Mám díru křivě vyvrtanou a je tam hodně materiálu, takže budu potřebovat nejspíš nějaký se šroubením.
19:54:12
14.08.2014
14.08.2014
Antony - zrušená registrace
-> Mates: tak to je klika
19:16:21
14.08.2014
14.08.2014
Mates
Tak jsme zjistili závadu, duše se prošoupala o vnitřek pneumatiky, protože se překroutila, ještě že nepraskla na Běšinech, to by byla vetší škoda a odneslo by to dělítko.
15:21:29
12.08.2014
12.08.2014
Mates
-> Eidy: -> Antony: kolo určitě nastříkám i uvnitř. Lepidlo taky zkusím. Dík kluci.
jinak kolo na první pohled je OK
jinak kolo na první pohled je OK
00:57:11
11.08.2014
11.08.2014
Eidy
-> Mates: Jak říká Antony, kola určitě nalakovat i zevnitř. Mě takhle taky ucházely 2 kola a od nalakování to drží perfektně. A redukci zalep lepidlem na šrouby. Jen to nech den zatvrdnout, pak už to benzín nerozleptá. Já mám takhle lepenej průtokáč z nádrže a na čerpadle. Pro jistotu.
16:17:55
10.08.2014
10.08.2014
Antony - zrušená registrace
-> Mates: vlastní spoj mám utěsněný těsněním do oken, vím zní to divně, ale funguje to. Jinak důležitý je stříknout barvou i zevnitř kvůli pórům
15:42:52
10.08.2014
10.08.2014
Mates
-> EDoZoNe: Límce jsou v dobrém stavu akorát teď jsem ho malinko odřel, ale na ucházení to vliv nebude mít. Někde ve fóru jsem četl, že se mezi límec a střed dává těsnící kroužek.
Tu černou hmotu jako silikon mají v servisu na lepení drenů. Dali mi ji na 17 co mám na Octavii, protože bylo vařené a ucházelo póry a už neuchází.
Nejspíš dám ten silikon. Přeci jen duše, taky něco váží a celkem kola mají kolem 16 kg což je hodně. Tahle bude asi stejně KO a kupovat ji nebudu.
Tu černou hmotu jako silikon mají v servisu na lepení drenů. Dali mi ji na 17 co mám na Octavii, protože bylo vařené a ucházelo póry a už neuchází.
Nejspíš dám ten silikon. Přeci jen duše, taky něco váží a celkem kola mají kolem 16 kg což je hodně. Tahle bude asi stejně KO a kupovat ji nebudu.
14:01:39
10.08.2014
10.08.2014
EDoZoNe
-> Mates: A v jakym stavu máš ty límce, že ti to tam uchází? Protože já když teď nechával dělat převary, tak límce byly špatný, tak jsem je jen vzal šmirglem, gumy jsem v dosedací ploše očistil kartáčem a v pohodě to drží, až jsem překvapen. Jinak v servisu maj pro tyhle případy nějaký černý patlátko, asi něco jako silikon a tim se tomu dá taky pomoct. Možná ti někdo řekne co to je zač
edit: Teď koukám podle toho, jak jsi to psal, že to je nějakej obecnej problém u dělítek?
edit: Teď koukám podle toho, jak jsi to psal, že to je nějakej obecnej problém u dělítek?
13:19:46
10.08.2014
10.08.2014
Mates
-> Eidy: Redukci jsem nelepil, mám ji zalepit případně čím??
-> minno: Mám duše, protože nemám těsnění, ale přemýšlím, že bych mezi límec a disk dal silikon. Nebo jak to děláte ostatní s dělítky. Zatím jsem nekoukal proč bylo kolo prázdné a jeho stav z vnitřku, ale mám za to, že se možná duše trhla u ventílku.
-> Antony: Jak je máš utěsněný nebo máš duše??
-> minno: Mám duše, protože nemám těsnění, ale přemýšlím, že bych mezi límec a disk dal silikon. Nebo jak to děláte ostatní s dělítky. Zatím jsem nekoukal proč bylo kolo prázdné a jeho stav z vnitřku, ale mám za to, že se možná duše trhla u ventílku.
-> Antony: Jak je máš utěsněný nebo máš duše??
00:17:02
10.08.2014
10.08.2014
Antony - zrušená registrace
-> minno: jistota
22:57:54
09.08.2014
09.08.2014
minno
-> Mates: akoto, že používaš duše?
21:03:36
09.08.2014
09.08.2014
Eidy
-> Mates: A je redukce zalepená? Já dneska ráno měnil palivovou lištu. Myslel jsem, že mi to teče pod prvním vstřikem, ale byla prasklá přímo lišta kousek vedle.
19:29:22
09.08.2014
09.08.2014
Mates
-> Eidy: Pod hadicí je vždy benzin, redukce je utažená fest. Vyzkouším to vysoustružit a uvidí se.
19:23:19
09.08.2014
09.08.2014
Eidy
-> Mates: A teče to fakt mezi hadicí a nátrubkem? To už není možný.
19:21:07
09.08.2014
09.08.2014
Mates
Dneska jsem se byl projet, před koncem výletu jsem u nás na náměstí na kostkách nejspíš píchnul nebo možná duše nevydržela kolem ventilku, když jsem si chtěl bokem projet zatáčku. Na tech kostkách jsem skoro nepoznal, že je prázdné kolo naštěstí jsem jel pomalu, ale ujel jsem na gumě možná 300m a pak až zjistil, že je prázdné kolo. Límec je z vnější strany malinko odřený , ale doufám, že jsem kolo na těch kostkách víc neponičil a guma to snad přežila. Nemohl jsem skoro vyndat rezervu, drhla o čelo, tak jsem musel přizvednout auto.
Jinak pořád mi teče benzín z facetky na té redukci i když Eidy mi poradil jiné svorky (kulaté), ale stejně to nepomohlo, musím vysoustružit jinou redukci s osazením.
Jinak pořád mi teče benzín z facetky na té redukci i když Eidy mi poradil jiné svorky (kulaté), ale stejně to nepomohlo, musím vysoustružit jinou redukci s osazením.
10:40:41
29.07.2014
29.07.2014
Mates
-> minno: O tom vím, ale zase se mi nechce dávat za kousek ipuru 300,- s poštou, když mám možnost od toho dotyčného zdarma. Musím ho sehnat .
10:05:08
29.07.2014
29.07.2014
minno