Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

20:15:58
15.03.2014
sikula
-> Mates: Chce to fakt hadičku na benzín, na autě mám hadičku a ta když je v ní benzín, tak je jak gumová trubka, spadne benzín a je v pohodě, zatím neteče ale budu to řešit..
16:13:38
12.03.2014
Mates
-> Eidy: Je fakt že je tvrdší, ale byla nová, možná déle uložená.

-> Tuner#2: Zkusím jinou hadici



Dík Klucí 4 .
14:02:54
12.03.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 12.03.14 13:41:58: Mám taky ty vroubkované konce, hadice Semperit a bez problému.
13:57:11
12.03.2014
Eidy
-> Mates: Stočením hadičníků nic nevyřešíš. Naopak riskuješ spadnutí hadice. Tak je to špatná hadice, která ztvrdla. Ale na tomhle to musí těsnit.
13:41:58
12.03.2014
Mates
-> Eidy: snad ho, taky utěsním 1



Jinak dík za rady, ale mám další problém. Na škodovce mě sákne benzín přes Facetku. Jsou na ní výstupky a hadice nejspíš nedosedne. Stažená je natvrdo. Mám průměr 8mm. Neřešil někdo stejný problém. Myslel jsem ty výstupky stočit, aby to bylo hladké. Viz ilustrační foto
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 12.03.2014 13:41:58
upraveno 1x, naposled 12.03.2014 13:42:29
12:34:15
12.03.2014
Eidy
-> Mates: Já svoje kola nechal otryskat pískem a pak mi je lakovali. Pod gumu mi nafoukali zbytek laku z nějakýho auta a když to dneska nafouknu na 2 bary, tak za 10 let tam budou pořád.
12:03:22
12.03.2014
Mates
-> vhml: To jsem říkal v pneuservisu a řek mi, že mi to nepomůže. Dal tam nějakou tekutou černou hmotu co používají při lepení, ale že to nejspíš nepomůže a tak se stalo. Tak nevím jakou variantu udělám, ale nějakou zaručenou, abych ho nenechával pořád zouvat a nazouvat.
12:03:20
12.03.2014
Mates
-> vhml: To jsem říkal v pneuservisu a řek mi, že mi to nepomůže. Dal tam nějakou tekutou černou hmotu co používají při lepení, ale že to nejspíš nepomůže a tak se stalo. Tak nevím jakou variantu udělám, ale nějakou zaručenou, abych ho nenechával pořád zouvat a nazouvat.
11:36:17
12.03.2014
vhml
-> Mates 12.03.14 11:31:31: barva moc nepomůže. Já vyfouknul kolo a stěrkou tam natáhnul silikon.
11:31:31
12.03.2014
Mates
-> stika87: Ten sprej mi radil kamarád, že to udělal na autě kde mu taky ucházely kola po vaření a pak to bylo OK. Nechtěl bych aby prasklo. Trhliny nejsou vidět, ale ,můžou být mikroskopické.



-> Eidy: Taky jsem myslel, že bych je zevnitř natřel barvou, aby se zalily póry, ale nevím jestli to pomůže.
11:12:10
12.03.2014
Eidy
-> Mates: Mě na Kóče ucházela 2 kola. Od té doby, co jsem je nechal zalakovat už neuchází. Takže asi tak. 5
11:04:33
12.03.2014
stika87 - Maschinenführer
-> Mates: sprej by to mohl utesnit ale bal bych se roztrzeni kola pokud to je nekde popraskany osobe bych nechal zkontrolovat a prevarit
upraveno 1x, naposled 12.03.2014 11:05:31
11:02:33
12.03.2014
Mates
Mám otázku, na octavii jsem dal 17 kola. Zjistil jsem, že 1 kolo bylo vařené a uchází vzduch póry z vnitřní strany docela dost. Dá se to opravit třeba tím sprejem na lepení pneumatik nebo musím nechat zkontrolovat kapilární zkouškou a znovu zavařit popřípadě nějaký silikon nebo něco čím utěsníte dělítka ?? Děkuji za radu 4 .
12:19:57
25.02.2014
Mates
-> T: Při předchozích pružinách, jsem si na nich udělal rysku, jak pro pruží, tak to vyzkouším znovu. Vím, že každý tlumič má jiný doraz, ale mě nějak ta gumová krytka nešla sundat a rvát jsem ji nechtěl, abych ji nezničil.
12:13:45
25.02.2014
-> Mates: : fungovat asi bude,ale změř si dorazy případně 4
11:40:38
25.02.2014
Mates
-> majop3k: Nic jsem nezkrátil, to bych už nevyjel, počítám že si ještě sedne.



-> Tuner#2: Těch pár milimetrů už nevadí 3. Na podložku už kašlu, udělá se zadek + geometrie a snad na delší dobu hotovo. Jen mám strach, aby dobře fungoval tlumič, vařit do karoserie se mi nechce.



-> T: To máš pravdu, tak abych je zkrátil 3.
09:23:37
25.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
09:20:57
25.02.2014
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.02.14 19:44:20: ani netřeba dural. Mám tam silonovou a drží.
09:17:09
25.02.2014
majop3k
-> Tuner#2: to je fajn aspon to nebudem musiet rezat. Na foto 99 sa mi to paci1
20:38:01
24.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
Extreme Tyres