Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

20:51:04
18.04.2013
Athlonek
-> minno: Nemáš pravdu, pelech pro škodu 120 LS nemá ty packy.
20:47:00
18.04.2013
castrol
-> minno: ale keby nahodou prepustal tak to nebude mat vsetko zamrdane 4 konec hlasenia 1
20:44:46
18.04.2013
ochoda
-> minno: takze je to celkem fuk jesi tam je nebo ne
20:44:12
18.04.2013
minno
Koľko reakcií zrazu3
20:42:04
18.04.2013
minno
-> škodec: Originál 136 motor v škodovke tam ten plech z výroby už nemal. Dôvod je taký, že sacie zvody už plne prekrývajú výfukové zvody a prípadná kvapka z benzínu už nedopadne na rozpálený výfuk / zvody ako je tomu o 5 kanálov.



-> Athlonek: veď 120 LS mala rovnaký plech ako 120 L, ako 105, ako 130 :D
20:42:01
18.04.2013
castrol
-> minno: ked to nicomu nezavadzia, nevidim dovod ho tam nedat
20:41:30
18.04.2013
ochoda
-> minno: jakto? já tam ten plech taky měl
20:34:05
18.04.2013
Athlonek
-> minno: Třeba tam má plech ze Škody 120 LS.
20:33:25
18.04.2013
škodec
-> minno: dôvod preco tam nema byt?
20:31:38
18.04.2013
minno
-> Mates: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../2674_2013-04 -18_20-21-17_91.jpg - plech pod karburátorom máš opačne. A za druhé u osemkanálu tam ten plech nemá čo robiť :)) (aj ja som bol na to upozornený že tam nemá byť)
17:03:51
08.04.2013
Mates
-> Lukyn742: uvidím jak to bude fungovat, kdyžtak bude nastevřené topení, stejně tam jde teplý vzduch ve vedru, tak je to jedno. Ale dík za postřeh úplně jsem na to zapomněl.
upraveno 1x, naposled 08.04.2013 17:04:28
15:46:33
08.04.2013
Lukyn742
Pěkný, ale takhle ti to při zavřeným topení nepujde ne?
17:23:29
27.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 27.02.13 17:06:27: Mám ji zapojenou na klíček, ale přes relé a malou pojistku kdyby náhodou. Jinak běží pořád.
17:06:27
27.02.2013
Mates
Dneska jsem zapojil facetku. Mám otázku, má pořád pumpovat?? Zapojil jsem ji na 15 přes cívku nebo ji máte jinak zapojenou, nic jsem nenašel.
18:07:18
18.02.2013
Mates
Díky za rady, půjde dolu.
upraveno 2x, naposled 18.02.2013 18:21:25
17:56:22
18.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 18.02.13 17:46:23: Moc vysoko, bude bez paliva a přehřeje se. Rozhodně dolů na nosník 4
17:54:50
18.02.2013
johaning
-> Mates: ja ho mel na nosniku,a docela porad bezelo dost na prazdno,nedokazalo to poradne natlacit,tak jsem ho pripevnil k susplechu,a parada,je tiche a nasaje ihned palivo,nikam jinam bych ho uz nedal
upraveno 1x, naposled 18.02.2013 17:55:31
17:52:55
18.02.2013
Mates
-> itchy: To je docela naprd, že po delší době nenatlačí palivo auto tolik jezdit nebude.
17:48:39
18.02.2013
itchy
-> Mates: mam ju tam kde ty a ked mi padne palivo - nejazdim vyse 2 tyzdnov, nedokaze ho natiahnut, musim si pripojit hadicku potiahnut ustami a potom uz to frci a nie je problem
17:46:23
18.02.2013
Mates
Chci se zeptat bude vadit, že facetka je tak vysoko. Píší max 30cm nad nádrží ostatní to máte na nosníku, mě by se líbila zde, ale chci aby se neponíčila a dodávala dobře palivo.

Dík za radu.
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 18.02.2013 17:46:23
Extreme Tyres