Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

12:00:36
27.07.2012
radekp
-> Mates: Kolik se ti povedlo udělat?
11:54:36
27.07.2012
Mates
Auto už je zpět na kolech 1 a pojede na geometrii, snad půjde vyladit odklon.
11:59:55
20.07.2012
Mates
Přední náprava je opět venku budou se dělat odklony.



Jinak prodám pneu Michelin Energy 185/70 r13 jeté 150km za 3500,- viz popis auta nebo inzerce, pokud máte někdo zájem, tak napište
upraveno 2x, naposled 27.07.2012 11:53:54
20:01:21
11.06.2012
Mates
-> Placko: dík, kola udělaly hodně a fotky od Honzy též . 2 2
19:10:24
11.06.2012
Placko
tie posledné foto 9 to fakt čumím 9 2 náádhera 2 4
10:06:19
11.06.2012
Mates
-> jarda.u1: Asi co kus to originál.

Zkoušel jsem taky jak brzdí, ještě nejsou moc zajetý, ale brzdilo to hezky na to jakou hmotu to musí ubrzdit díky kolům3
09:44:23
11.06.2012
minno
-> Dušan: fungujú bezvadne, či už prudký kopec, alebo diaľnica, brzdí to úžasne, to všetko do rýchlosti 40 km/h3



Ale nie, robím si srandu. Ale tak ja som s tým celkom spokojný. Mám to do bežnej premávky, ale občas dávam brzdám tiež pekne zabrať, a zvládlo to aj zjazd z Hochalpenstrasse, z bŕzd sa vtedy dymilo a brzdilo to stále pekne a aj brzdí. Takto dlho mi ešte nevydržali žiadne brzdy ako teraz u 4p+vlečka.
upraveno 1x, naposled 11.06.2012 09:45:18
09:39:01
11.06.2012
jarda.u1
-> minno: kupoval jsem je na jare 2010 a byly na nich stejne napisy jako ma Mates
09:34:06
11.06.2012
Dušan
-> minno: a zkousel jsi s nema zabrzdit ? 3
09:11:04
11.06.2012
Mates
-> jarda.u1: Origo mám celkem dost, ale jsou jeté a moc masa už tam asi není, jinak bych je taky nechal.
09:10:18
11.06.2012
minno
-> jarda.u1: a kedy si ich kupoval? Možno ak to boli ešte nejaké staršie kusy. Ale teraz za posledný cca rok viem o viacerých ľuďoch čo má na vlečke nové druhovýrobné bubny, také isté ako má aj sem Mates na fotkách, a všetky bez problémov.
09:08:02
11.06.2012
jarda.u1
-> minno: tak jsem mel proste smulu na zmetky.Ted jsem nechal stocit ty puvodni origo a je to v poradku...
09:05:36
11.06.2012
minno
Mám druhovýrobné vlečkové bubny na aute už rok a skoro 20 tis. km a bez problému.
09:00:15
11.06.2012
Mates
-> jarda.u1: snad budou OK, jinak už bych musel dát kotouče 1
22:35:51
10.06.2012
jarda.u1
-> Mates: no,oni nebyly ani tak vyhrate,ale jak to brzdilo jen v tech 3 plochach,tak to tam zfialovelo.Takovejhle extrem urcite nemas,fakt se s tim nedalo vubec jezdit...
19:59:28
10.06.2012
Mates
-> Saimon: díky 4
18:41:16
10.06.2012
Saimon
Nadherna,a ta farba dost dobreee!!! 4
17:44:27
10.06.2012
Mates
-> jarda.u1: musím se na ty moje podívat, jak vypadají, jestli nejsou taky vyhřáté



-> palinator: viz důvody níže. Nová maska dvoudílná už se skoro sehnat nedá a tahle je nová a mám ještě jednu novou. Obě jsou od známého, ještě ze starých zásob.
16:53:16
10.06.2012
palinator
Parádní práce, překvapuje mě ale, že máš na autě takový balóny, palec nahoru!1 A ještě jeden palec nahoru za to, že jsi nezavrhl jednodílnou masku.158
15:45:58
10.06.2012
jarda.u1
-> Mates: -> Dušan: ja prave koupil uz zmetky,co hazely novy.Byly jakoby zborceny na 3 mistech presne po tretinach a nedalo se s tim vubec jezdit...



img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../4_103_5189__2010 -04-07_22-04-57_36.jpg
Extreme Tyres