skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
12:00:36
27.07.2012
27.07.2012
radekp
-> Mates: Kolik se ti povedlo udělat?
11:54:36
27.07.2012
27.07.2012
Mates
Auto už je zpět na kolech a pojede na geometrii, snad půjde vyladit odklon.
11:59:55
20.07.2012
20.07.2012
Mates
Přední náprava je opět venku budou se dělat odklony.
Jinak prodám pneu Michelin Energy 185/70 r13 jeté 150km za 3500,- viz popis auta nebo inzerce, pokud máte někdo zájem, tak napište
Jinak prodám pneu Michelin Energy 185/70 r13 jeté 150km za 3500,- viz popis auta nebo inzerce, pokud máte někdo zájem, tak napište
20:01:21
11.06.2012
11.06.2012
Mates
-> Placko: dík, kola udělaly hodně a fotky od Honzy též .
19:10:24
11.06.2012
11.06.2012
Placko
tie posledné foto to fakt čumím náádhera
10:06:19
11.06.2012
11.06.2012
Mates
-> jarda.u1: Asi co kus to originál.
Zkoušel jsem taky jak brzdí, ještě nejsou moc zajetý, ale brzdilo to hezky na to jakou hmotu to musí ubrzdit díky kolům
Zkoušel jsem taky jak brzdí, ještě nejsou moc zajetý, ale brzdilo to hezky na to jakou hmotu to musí ubrzdit díky kolům
09:44:23
11.06.2012
11.06.2012
minno
-> Dušan: fungujú bezvadne, či už prudký kopec, alebo diaľnica, brzdí to úžasne, to všetko do rýchlosti 40 km/h
Ale nie, robím si srandu. Ale tak ja som s tým celkom spokojný. Mám to do bežnej premávky, ale občas dávam brzdám tiež pekne zabrať, a zvládlo to aj zjazd z Hochalpenstrasse, z bŕzd sa vtedy dymilo a brzdilo to stále pekne a aj brzdí. Takto dlho mi ešte nevydržali žiadne brzdy ako teraz u 4p+vlečka.
Ale nie, robím si srandu. Ale tak ja som s tým celkom spokojný. Mám to do bežnej premávky, ale občas dávam brzdám tiež pekne zabrať, a zvládlo to aj zjazd z Hochalpenstrasse, z bŕzd sa vtedy dymilo a brzdilo to stále pekne a aj brzdí. Takto dlho mi ešte nevydržali žiadne brzdy ako teraz u 4p+vlečka.
09:39:01
11.06.2012
11.06.2012
jarda.u1
-> minno: kupoval jsem je na jare 2010 a byly na nich stejne napisy jako ma Mates
09:34:06
11.06.2012
11.06.2012
Dušan
-> minno: a zkousel jsi s nema zabrzdit ?
09:11:04
11.06.2012
11.06.2012
Mates
-> jarda.u1: Origo mám celkem dost, ale jsou jeté a moc masa už tam asi není, jinak bych je taky nechal.
09:10:18
11.06.2012
11.06.2012
minno
-> jarda.u1: a kedy si ich kupoval? Možno ak to boli ešte nejaké staršie kusy. Ale teraz za posledný cca rok viem o viacerých ľuďoch čo má na vlečke nové druhovýrobné bubny, také isté ako má aj sem Mates na fotkách, a všetky bez problémov.
09:08:02
11.06.2012
11.06.2012
jarda.u1
-> minno: tak jsem mel proste smulu na zmetky.Ted jsem nechal stocit ty puvodni origo a je to v poradku...
09:05:36
11.06.2012
11.06.2012
minno
Mám druhovýrobné vlečkové bubny na aute už rok a skoro 20 tis. km a bez problému.
09:00:15
11.06.2012
11.06.2012
Mates
-> jarda.u1: snad budou OK, jinak už bych musel dát kotouče
22:35:51
10.06.2012
10.06.2012
jarda.u1
-> Mates: no,oni nebyly ani tak vyhrate,ale jak to brzdilo jen v tech 3 plochach,tak to tam zfialovelo.Takovejhle extrem urcite nemas,fakt se s tim nedalo vubec jezdit...
19:59:28
10.06.2012
10.06.2012
Mates
-> Saimon: díky
18:41:16
10.06.2012
10.06.2012
Saimon
Nadherna,a ta farba dost dobreee!!!
17:44:27
10.06.2012
10.06.2012
Mates
-> jarda.u1: musím se na ty moje podívat, jak vypadají, jestli nejsou taky vyhřáté
-> palinator: viz důvody níže. Nová maska dvoudílná už se skoro sehnat nedá a tahle je nová a mám ještě jednu novou. Obě jsou od známého, ještě ze starých zásob.
-> palinator: viz důvody níže. Nová maska dvoudílná už se skoro sehnat nedá a tahle je nová a mám ještě jednu novou. Obě jsou od známého, ještě ze starých zásob.
16:53:16
10.06.2012
10.06.2012
palinator
Parádní práce, překvapuje mě ale, že máš na autě takový balóny, palec nahoru! A ještě jeden palec nahoru za to, že jsi nezavrhl jednodílnou masku.
15:45:58
10.06.2012
10.06.2012
jarda.u1
-> Mates: -> Dušan: ja prave koupil uz zmetky,co hazely novy.Byly jakoby zborceny na 3 mistech presne po tretinach a nedalo se s tim vubec jezdit...
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../4_103_5189__2010 -04-07_22-04-57_36.jpg
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../4_103_5189__2010 -04-07_22-04-57_36.jpg