Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

16:28:50
29.09.2011
Mates
-> Šulda: Na bazoši ji někdo prodával je z peugota.
13:21:48
29.09.2011
Šulda
-> Mates: Kde si sehnal radičku foto č 71 moc díík inak moc pěkný a povedený auto 4
10:19:28
27.09.2011
Mates
-> Radek Retro eLeSo: Dík.Možná že se tam ani s ní neobjevím,podle počasí a pokud si zas něco pro mě nepřichystá za závadu,včera musela pravá poloosa ven,byla rozřízlá manžeta,nevím jak je to možné.

Tak to třeba omrkneš na jaře.
07:50:39
27.09.2011
Radek Retro eLeSo
hezky pěkně!!!koukám že si s tim pohnul4okouk bych jí naživo ale běšiny nedám..........



vypadá vážně peckově 1 1
07:39:30
27.09.2011
Mates
-> hany: Dík4



-> Rotak: Je to možný jeli jsme to projet do Žichovic
20:40:35
26.09.2011
Rotak
fakt pěkná včera jsem tě viděl :5 1
20:30:28
26.09.2011
hany
masakrózní 105 105
10:26:15
26.09.2011
Mates
-> stika87: Dík.Prošla,jen zíral,byl hotov běhěm chvilky a každe ji obhlížel.

-> minno: Dík moc si toho vážím4.

-> Tuner#2: Jako svést se po Čínově by bylo super,ale ještě se uvidí hlavně kvůli počasí.Mám docela strach jet v koloně,zatím to moc nebrzdí,jsem zvyklí na octavii.Hlavně mě štve ten motor,to se lidi nadýchaj kouře 3 3 .
upraveno 2x, naposled 26.09.2011 10:28:29
10:10:00
26.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 26.09.11 09:51:33: Proč pozdě? Svést se po Čínovu bude mít své kouzlo, ale spanilky se vždy bojím hlavně kvůli autu. No uvidíme.
10:05:55
26.09.2011
minno
-> Mates: krásna škodovka, skvelá práca.
09:53:43
26.09.2011
stika87 - Maschinenführer
tak co prosla ? jinak pecka ;-)
09:51:33
26.09.2011
Mates
-> Tuner#2: Snad nám to vyjde,rád bych zase omrknul tvuj stroj5.Akorát nevím jestli bych jel spanilou jízdu,přeci jen už je to docela pozdě,tak dlouo se mi tam trčet moc nechce,ale uvidím.



-> Péďa17: Díky.Klidně se stav,ale dej jako vždy předem vědět.
05:43:33
26.09.2011
Péďa17
-> Mates: Pecka9 stavím se ve čvrtek
22:50:55
25.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates: Pecka a doufám že pokud mě to vyjde časově, že se potkáme v Běšinách 4
20:13:22
25.09.2011
MATTESS
-> Mates: o náměstí tam nic není, jen že se pojede Čínov
20:07:49
25.09.2011
Mates
-> kraska98: Mě se to tak líbí,ikdyž to není dokonale vyleštěné.Čekal jsem že mě to oslní,ale zatím nic.
19:59:10
25.09.2011
kraska98
dobrá práce ,jen bych to folii potahl zbytek interieru
19:51:07
25.09.2011
Mates
-> Matto 120: Je to přivařené.
19:47:17
25.09.2011
Matto 120
chcem sa spytať na vyfuk.,mam nerezovu trubku podobneho priemeru ako ty, maš to tam navarene, alebo to maš neaku koncovku robenu??
17:45:09
25.09.2011
Mates
-> Lubes: Díky

-> MATTESS: Pokud vyjde počasí,tak jo 5 .Nevíš náhodou, jak je to letos se spanilou jízdou, jestli se jede jako vždy na náměstí do KT.Nejhorší je na to autě motor,asi papá trochu více oleje 8 ,škoda že tam nebude ten lepší.



Dneska najeto cca 20km,u nás je to hrozný všude plátovali tak musím je jak s hnojem 3.
upraveno 2x, naposled 25.09.2011 17:47:06
Extreme Tyres