Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

15:11:50
20.08.2010
Péďa17
-> Mates: Nech se překvapit
13:10:10
20.08.2010
Mates
-> Péďa17: Je to škoda nevypadala,že by měla být tak schnilá.Kdybych se taky podle toho rozhodoval tak už tam dávno skončila.

Největší problém je že nebudeš mít garáž.

Končíš se škodovkama??
upraveno 3x, naposled 21.08.2010 09:13:31
21:34:57
19.08.2010
Péďa17
-> Mates: pujde do šrotu,protože než jsem chtěl vařit zadní lemy tak jsem se vrhl na spodek.vypadal pěkně s vrstvou tlumexu,ale pod ní bylo překvápko.pár dílu má nového majitele z virtu.pokud by si měl o něco zájem tak napiš.motor už má svého majitele z virtu
17:51:05
19.08.2010
Mates
-> Péďa17: Tak to je škoda.Co s ní budeš dělat?To ji sešrotuješ nebo jen složíš aby jezdila?
17:33:16
19.08.2010
Péďa17
-> Mates: Pěkný,jenže já končím s tím definitivně,jednak od prvniho listopadu nebudu mit garáž a ještě jedna věc která mi to pomohla rozhodnout
16:22:19
19.08.2010
Mates
-> Péďa17: Já ted momentalně taky nic nedělám čekám na auto z lakovny,ale asi zatím na ní nic neudělal.

Ted spíž opravuju octavii a přemýslím jak tam natahat kabel na hudbu.Je to v pytly nikde není volná průchodka,na to byl zlatej rencek.
upraveno 2x, naposled 19.08.2010 16:24:36
20:28:04
18.08.2010
Péďa17
-> Mates: čau,nijak nepokračuji.
08:38:39
05.08.2010
Mates
-> Péďa17: Dík,jak pokračuješ??

V úterý jsem volal lakýrovi,jak to vypadá a ještě nezačal dělá ještě minikupra.Akorát co udělal,že zbrousil lemy,aby tam nebylo moc kitu.
20:50:10
04.08.2010
Péďa17
-> Mates: gratuluji k novému spotřebáku
10:22:34
30.07.2010
ready
zdarec chlape, taaak přeju hodně štastnejch kilometrů ¨s novým spotřebákem ¨ 4
20:12:36
15.07.2010
Mates
-> DEAtH ROLL: Snad jo uvidíme co s tím provede lakýra,je to profík dělá hodně do Německa.Cena asi bude taky pěkná.Říkal jsem mu at dá kvalitnější lak,tak uvidím.Bude dělat i fotky,tak je sem potom dám.
upraveno 1x, naposled 15.07.2010 20:13:27
21:45:41
14.07.2010
DEAtH ROLL
To bude vyzerať mooooc suepr teda 2
19:36:12
13.07.2010
Mates
-> DEAtH ROLL: Ta červená rallye(8180).
19:33:44
13.07.2010
DEAtH ROLL
Aká bude farba?
19:32:36
13.07.2010
Mates
DNESKA SI LAKÝRA ODVEZL AUTO1 .KONEČNĚ JI MÁM NA NĚJAKÝ ČAS Z KRKU A ODPOČINU SI PO DVOU MĚSÍČNÍM MAKÁNÍ1
upraveno 1x, naposled 13.07.2010 19:33:05
00:16:00
12.07.2010
šípka 120 l
No to ti poviem ja akurát auto vivaram ale ta druhovýroba plechariny je k ničomu nepasujú diery na uchyt blatníka ,krive je to,prahy su kratke musia sa naťahovať iba problémy sú s tým.6 Ale dufam že kýblik gitu to vyrieši
19:22:04
11.07.2010
Mates
-> šípka 120 l: Dík,docela to i ladí.



Tento víkend jsem na tom každý den makal až do večera,pasoval jsem plechařinu a už to nikdy nechci vdět.Je to pakárna nic nesedělo tak se to muselo upravovat,akorát jedny nové dveře jsou křivé na pantech,tak jsem musel dát staré.
12:21:43
11.07.2010
šípka 120 l
Moc pekná karoséria všetko to ladí ako má 4
18:31:30
02.07.2010
Mates
-> Tuner#2: Ok,tak já se kdyžtak přihlásím,ale uvidím podle financí.
18:26:06
02.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates: Přes zimu bude další série. Vysoko to je hodně podobně jako se Sakyho 250tkama.
Extreme Tyres