skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
21:48:00
16.06.2010
16.06.2010
minno
-> Mates: ty si sa do toho teda poriadne obul
21:35:14
16.06.2010
16.06.2010
Petrson
-> Mates: Nechci bejt rejpavej ale aby jsi měl L/A nápravu, tak ti schází výztuhy řízení. Ale jinak mooc pěkná práce, jen tak dál.
21:22:24
16.06.2010
16.06.2010
Mates
Přidal jsem pár fotek a udělal popis,zatím neúplný
20:26:50
15.06.2010
15.06.2010
Mates
-> Petr - Rapid 135: Dík,mám tě v oblíbených,ale ani nevím,že je to stejný odstín barvy.
Tu barvu už jsem měl hodně dlouho v hlavě,ještě než jsem se do ní pustil a chtěl jsem takový odstín na hudbě,ale nakonec tam byla zlatá.
Taky máš hezkého rapida
Tu barvu už jsem měl hodně dlouho v hlavě,ještě než jsem se do ní pustil a chtěl jsem takový odstín na hudbě,ale nakonec tam byla zlatá.
Taky máš hezkého rapida
20:18:55
15.06.2010
15.06.2010
Petr - Rapid 135
Chválim, zatim moc pěkná práce Jen tu barvu podvozku jsem už někde viděl a nevim kde
10:11:08
08.06.2010
08.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 07.06.10 18:52:06: Ale kdepak Jinak výběr barvy je super po zkušenostech s dvousložkouvou základovkou bych už do syntetické nešel ani náhodou. Fakt krásné to máš.
18:52:30
07.06.2010
07.06.2010
Mates
-> Tichy Radek: Děkuji tvuj projekt taky sleduji
18:52:06
07.06.2010
07.06.2010
Mates
-> Tuner#2: Děkuji za pochvalu,tátovi jsem vyřídil.Tady na virtu je víc hezkých aut a myslím si nejhezčí(do detailu propracovanou) škodovku máš ty.
Je to dvousložková barva.Stříkal jsem to normální pistolí na lakování s tryskou 1,3mm.
Je to dvousložková barva.Stříkal jsem to normální pistolí na lakování s tryskou 1,3mm.
12:17:22
07.06.2010
07.06.2010
Tichy Radek
-> Mates: paráda , jen tak dál
22:56:20
06.06.2010
06.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates: Teda pane smekám... Z naprosto hrozného tuzingu (první fota) se stává jedno z nejlepší aut na virtu. Pozdravuj tátu a obdivuju že máte takový elán a jdete do toho naplno. To jsou dvousložkové barvy čím to stříkáte?
15:47:54
06.06.2010
06.06.2010
DEAtH ROLL
Jaj :D pismenko ušlo ale to nič nemení na tom že tvojmu projektu moc fandím .)
15:42:58
06.06.2010
06.06.2010
Mates
-> DEAtH ROLL: Dík za obdiv.Já nemám rapida,ale to je jedno a tátovo je 120ls s motorem 781.135.
15:39:35
06.06.2010
06.06.2010
Mates
-> honzula: Teď když už je to takhle rozdělané a mám v tom hodně pěněz s tím neseknu,dokončím to.
Snad vyjedu příští rok v tuhle dobu.
Snad vyjedu příští rok v tuhle dobu.
15:30:00
06.06.2010
06.06.2010
DEAtH ROLL
Mooc obdivujem tento tvoj projekt a táto 136 bude isto moooc luxusná, strašne ti fandím
15:27:14
06.06.2010
06.06.2010
honzula
ne že vzdáš ten projekt jak se tady dočítám
15:11:43
06.06.2010
06.06.2010
Mates
-> Péďa17: Já vím,že to není tvoje,ale můžou ti to platit rodiče,když tu nebudeš.Nejhorší je se rozhodnout,já se taky rozhodoval ohledně kol a nakonec jsem do toho šel,ale je to pálka.
13:14:37
06.06.2010
06.06.2010
Péďa17
-> Mates: No uvidim co a jak bude,možná že pujdu makat na slovensko nebo do polska.tak vazne nevim,premyslim nad tim uz 14 dni.kdyby to byla moje garaz tak nereknu,ale bohuzel neni
11:17:56
06.06.2010
06.06.2010
Mates
-> Crestik: Na internetu u výrobce Synpo je to tak psané,ale pán co mi ji míchal říkal,že to mohu i použít na normální plech,ale i nemusím,že antikorozní je i barva AKZ.A ten tomu hodně rozumí,takže mu věřím.
Potom jsem se ptal jednoho kluka,co ted kompletně renovuje Mitsubishi L200 a má tím nastříkaný komplet podvozek i kastly ze spodu a přes ní AKZ.Na kastly použil ještě nějakou barvu UBS.
Potom jsem se ptal jednoho kluka,co ted kompletně renovuje Mitsubishi L200 a má tím nastříkaný komplet podvozek i kastly ze spodu a přes ní AKZ.Na kastly použil ještě nějakou barvu UBS.
10:44:05
06.06.2010
06.06.2010
Crestik
Mates 05.06.10 22:02:56 napsal: Dneska jsme nalakovali komplet opískovanou část karoserie.Základ epoxidová barva EPS620
a vrchní barva PUR AKZ ral 1015,zbytek bude akrylátem odstín 8180.
Makali jsme od rána až do 21:00,jsem uplně vyřízen
Více je ve fotkách
jen dotaz, není EPS620 jen na lehké kovy a pozink?
a vrchní barva PUR AKZ ral 1015,zbytek bude akrylátem odstín 8180.
Makali jsme od rána až do 21:00,jsem uplně vyřízen
Více je ve fotkách
jen dotaz, není EPS620 jen na lehké kovy a pozink?