Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

09:24:24
23.08.2009
Mates
Minulý týden jsem nic nedělal až teď o víkendu,dneska asi vyndám převodovku.Ted hlavně čekám na tu podlahu,tam bude práce jak na kostele.
19:37:10
22.08.2009
Péďa17
Tak jak pokračuješ???
08:20:03
02.08.2009
Mates
-> Péďa17: Tak to jo,já jich našel víc3
23:46:27
01.08.2009
Péďa17
-> Mates: Chtěl jsem vidět jak vypadají okraje kufru,zatím jsem našel jednu dirku
20:16:17
01.08.2009
Mates
-> Péďa17: Koukal jsem.ale nepříjde mi zrezlý.Nebyla škoda ho brousit??9

Já ted brousím přední podběhy a tenhle týden budem s tátou vyvařovat podlahu.
20:01:26
01.08.2009
Péďa17
-> Mates: Tak můj kufr po obroušení vypadá skoro stejně jako tvůj
12:11:57
13.06.2009
Mates
-> capuccino: Dík moc,když jsem to viděl,jak to vypadá,tak jsem si říkal,kdo to dodělá.Nebejt táty tak jsem na začátku.
12:06:58
13.06.2009
capuccino
Hodně štěstí do stavby...At se to podaří...
17:49:27
31.05.2009
Mates
Po otevření levého práhu jsme s tátou zjistili,že výztuha je v dobrém stavu přišla nařadu flexa se smirkem a brousilo se.Po sundání levého blatník to bylo horší sloupek dveří diravej 8 a hořejšek pod blatákem to samé.Doufám,že to bude lepší,ale co chci je to 22 let staré a ježděné v zimě.
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 31.05.2009 17:49:27
upraveno 1x, naposled 31.05.2009 17:55:24
12:46:56
30.05.2009
Mates
Okna boční a lamináty už jsou venku.Odpoledne celej interier,zítra začít kuchat práhy a lemy4
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 30.05.2009 12:46:56
18:36:36
28.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates: Je to jen o lidech a přístupu.
upraveno 1x, naposled 28.05.2009 18:36:54
18:32:22
28.05.2009
Mates
-> Tuner#2: Rozumím tak na nějakém srazu.Táta je tam taky zná,včera to pustili jen díky tomu že to je v depu.Až to postavím,tak myslím,že to tak jednoduché nebude,ale když by byla v perfektním stavu,tak by mohli udělat vyjímku.1
18:25:07
28.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates: Máš SZ.
18:20:50
28.05.2009
Mates
-> Tuner#2: Jak jsi udělal TK,jestli se můžu zeptat,kdyžtak přes SZ.



Mám obavy,aby mi to potom prošlo,když budou vyztužené nápravy.Přední bych vyndal,ale se zadní se nechci dělat.Chci je vyztužit a bych neměl tak velká áčka,už těd jsou trochu velké,a to jsou tam originální pružiny a tlumiče a bez hudby.
18:11:59
28.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates: Aha, tak i takhle by se mě to líbilo a na STK jen nahodit 13" kola a hurá. Počet osob je zajímavý nápad, to mě ani nikdy nenapadlo. Koukám že seš koumák :-) Já to budu řešit nejdřív za rok a 3/4, protože mám z úterý čerstvou TK. Pak nahodím info.
18:09:16
28.05.2009
Mates
-> Mates: Ptal jsem se jich jestli by šlo udělat pro dvě osoby.Řekli mi,že asi ne že je to pro 5 lidí a tak to má být,jedině že mi to napíše na úřadě a oni to jen omrknou,ale musí se změnit i váha a možná ještě něco.Když jsem se ptal dřív na úřadě,tak mi řekl,že by to šlo,ale raději mám dávat na STK dozadu sedačky.Chtěl bych to udělat kvůli hudbě,abych to nemusel pořád vyndavat.Nevíš náhoudou jestli by to šlo udělat.
18:02:18
28.05.2009
Mates
-> Tuner#2: Mám tam napsáno motor 742.136,nápravy a brzdy ze škody 130 a můžu tam mít pneu 185/70 R13
17:58:54
28.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 28.05.09 17:44:09: Cože to taky jde? Rád bych aby se změnil typ auta, ale nechci řešit jiné papíry a řezat VIN atd. Mě šlo o to, aby tam byli i nápravy, brzdy "legálně" ale budu se teda muset poptat jak by to šlo řešit a raději to začít honit dřív před koncem technické. Díky za info.
17:44:09
28.05.2009
Mates
-> Tuner#2: Tak jsem se splet,není to přestavba.V techničáku mám škoda 120 s motorem 742.136.
Extreme Tyres