skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vzhledem k tomu že se tu v poslední době rozmohl takový nešvar, ano i u Havliků, a to konkrétně Škoda 130LR.
Tak jsem vytáhl auto respektive jeho zbytky z posmrtného života, aby vzniklo něco lepšího co hlavně bude legálně do budoucna jezditelné a závoditelné, jelikož s Rapidem nás již zřejmě hned příští STK definitivně rozdělí.
Necham tu i nějaké fotky z předchozích období.
Tak jsem vytáhl auto respektive jeho zbytky z posmrtného života, aby vzniklo něco lepšího co hlavně bude legálně do budoucna jezditelné a závoditelné, jelikož s Rapidem nás již zřejmě hned příští STK definitivně rozdělí.
Necham tu i nějaké fotky z předchozích období.
havlik/Škoda 130LR - komentáře:
09:42:16
30.06.2009
30.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: Aha, jasný.
09:41:13
30.06.2009
30.06.2009
havlik
-> Tuner#2: to byla první vývojová fáze:D ostatní budíky neměli vůbec žádnou kabeláž a tlakoměr měl provizorní kabeláž jen pro zkoušku zda všechno funguje hlavně jestli je funkční mezikus:)
09:37:11
30.06.2009
30.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: NJ ne vždy se povede . Jak je možné že ukazuje ten tlak? nebo nemáš ostatní budíky zapojené?
09:32:50
30.06.2009
30.06.2009
havlik
-> Tuner#2: no vidíš ted na to koukam že sem to od tebe blbě okopíroval sakra
09:32:45
30.06.2009
30.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: Nevypadá to zle, otáčkoměr srovnej je nakřivo a jak je možné, že ukazuje budík tlak oleje, když to máš chcípnuté?
09:26:50
30.06.2009
30.06.2009
havlik
-> Tuner#2: já mam fotku eště bez kontrolek ted je to takový nedomrdlý:), protože sem zapustil zatim jen jednu kontrolku a je to hrozná pakárna. tak tady fota že seš to ty, ted bych řekl že to vypádá hůř než na tý fotce
09:22:57
30.06.2009
30.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: Jedna fotka je víc než 1000 slov
09:20:59
30.06.2009
30.06.2009
havlik
-> Tuner#2: mam to že vlevo je teplota vody otáčkoměr tlakoměr palivoměr a kontrolky sem dal tak nějak podle citu :D
09:20:44
30.06.2009
30.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: Jako že otáčkoměr více v levo.
09:19:53
30.06.2009
30.06.2009
havlik
-> škodec: -> exwrcteam: díky díky
09:19:27
30.06.2009
30.06.2009
havlik
-> Tuner#2: jak obráceně?
09:05:52
30.06.2009
30.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: Ukaž foto přístrojovky, zahlídl jsem na videu že máš budíky obráceně.
07:15:31
30.06.2009
30.06.2009
exwrcteam
krasne pane krasne ten ran ji moc slusi aj kolecka vypadaj fesne:)
01:32:05
30.06.2009
30.06.2009
škodec
uz to pekne sedi...bude to moc pekne auticko
00:38:19
30.06.2009
30.06.2009
havlik
-> Trax: se s tim napřed budu muset naučit jezdit ten pohled z toho anatomu mě furt přivádí do rozpaků nemůžu si na to zvyknout:D
00:34:08
30.06.2009
30.06.2009
Trax
-> havlik: Na tachometr nema cenu koukat, to je jenom informativni hodnota Ale jinak podle videi to sedi slusne, uvidime v sobotu na slalomu
22:25:04
29.06.2009
29.06.2009
havlik
-> Tuner#2: bud a nebo :D ale nevim bez tacháče se to blbě pozná :)) ale taky mi přijde že to zbytečně klouže tak snad se to poddá nebo budu muset schánět jiný pneu už sem to i dofouk a bylo to lepší než předtim ale i tak
22:24:18
29.06.2009
29.06.2009
havlik
-> PetrDNX:
22:23:31
29.06.2009
29.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: Buď jezdíš jak bezmozek a nebo ty gumy nějak kloužou jak jsou nový, jinak nevím - já to takhle neutrhnu - asi jsem měkej
22:22:45
29.06.2009
29.06.2009
PetrDNX
havlik 29.06.09 21:50:01 napsal:
→ Kaprof-Los Koramos: když sem to složil tak nejnižší
místo předního čela bylo 15cma ja měl za to,že mejch 13 je hrozně moc
→ Kaprof-Los Koramos: když sem to složil tak nejnižší
místo předního čela bylo 15cma ja měl za to,že mejch 13 je hrozně moc