![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jedná se o škodu 120LS r.v. 1987.
Motor: 1,3 Felicie, ventily 38/31, vačka 265/265, výfukové svody 4-1, příčný tlumič výfuku, karburátory Dellorto DHLA 40, svíčky Bosch, rozdělovač škoda 105 s upravenou regulací
Převodovka: Sixta, převody dle rally homolgace, stálý převod 4,22
Podvozek: stabilizátor 18mm, přední pružiny 220mm,vepředu tlumiče Spax, zadní pružiny, domky, tlumiče Kayaba Gas a Just z kyvky, vzadu vyztužená podélná i šikmá ramena,tvrdý silentbok převodovky,lyžina vzadu i vepředu
Brzdy: Chlazené kotouče Brembo, desky Ferodo DS2500, vzadu beralové pakny
Exteriér: předělané zadní čelo, plasty v barvě, upravená zadní kapota, kola Apollo(pneu Yokohama 175/60/13), kola Meteor2(Toyo R888,185/60/13)
Interiér: Sport volant, polepy budíků, sport. laminátové sedačky, 6 bodové pásy, sport pedály, odpojovač autobaterie,duralový rám MTX,2kg hasici přístroj
Sprint mazda 323 1,3
Naše první zkušenost s rally v Bešinách
sprint Swift Gti
http://www.youtube.com/v/ cexISPqNbf4
ADC Slalom UAMK 2009
Radounska rally 2009
ADC Plochy 2010
ADC Plochy 2010
Rally České Budějovice
Rally Humpolec Podzim 2010
Rally ČB 2011
Amater Cup Písek
Rallye Den a Noc
Okruh Bechyně
Malý sestřih sezony
www.stream.cz/uservideo/6 35531-pdc-racing-2011
Průjezd z Bechyně
Radouňský rallysprint 2012
Rally České Budějovice
9.7.2008 Tak po požáru motorového prostoru už auto 2 měsíce jezdí jak má. Velké díky patří dvornímu mechanikovi R@ZOROVI:-)
13.7.2008 Tak jsem se byl podívat v Hrochově Týnci. Auto udělalo na sprintu 7. místo s časem 15,43s.
20.9.2008 2. místo sprint do 1400 na škoda srazu v Želivi
16.5.2009 6. místo na JH sprint a tuning v dešti, čas 17,243s
30.5.2009 2. místo sprint do 1400 na škoda srazu Želiv
27.6.2009 6. místo ve skupině A3 do 1600 na Radouňském rally sprintu
29.5.2010 2. místo sprint do 1400 na škoda srazu Želiv
23.10.2010 6. místo skupina S2 rally Humpolec
10.4.2011 9-10. místo skupina A3 do 1600 Okruh Autodesign Cup
25.6.2011 5. místo skupina A3 Radouňský rallysprint ADC
16.7.2011 8. místo skupina A3 Rally České Budějovice
17.9.2011 2. místo ve skupině amatercup Písek
23.6.2012 4. místo ve skupině A3 Radouňský rallysprint
21.7.2012 5. místo ve skupině A3 Rally České Budějovice
rok 2013 : Škoda mluvit. Celou sezonu jsem si skoro nic nesjel. Na konci roku mi zlepšilo náladu vítězství na waran slalomu
rok 2014: Rok snů. Dvakrát jsem vyhrál slalom ve skupině i celkovém pořadí. A i díky tomu jsem vyhrál první ročník závodů jihočeského motorsport klubu. Ve skupině i v celkovém pořadí.
rok 2015: Auto jsem rozebral, po chvilkách ho upravuji. Na vrcholu jsem si dal pauzu a mám více času pro rodinu.
Motor: 1,3 Felicie, ventily 38/31, vačka 265/265, výfukové svody 4-1, příčný tlumič výfuku, karburátory Dellorto DHLA 40, svíčky Bosch, rozdělovač škoda 105 s upravenou regulací
Převodovka: Sixta, převody dle rally homolgace, stálý převod 4,22
Podvozek: stabilizátor 18mm, přední pružiny 220mm,vepředu tlumiče Spax, zadní pružiny, domky, tlumiče Kayaba Gas a Just z kyvky, vzadu vyztužená podélná i šikmá ramena,tvrdý silentbok převodovky,lyžina vzadu i vepředu
Brzdy: Chlazené kotouče Brembo, desky Ferodo DS2500, vzadu beralové pakny
Exteriér: předělané zadní čelo, plasty v barvě, upravená zadní kapota, kola Apollo(pneu Yokohama 175/60/13), kola Meteor2(Toyo R888,185/60/13)
Interiér: Sport volant, polepy budíků, sport. laminátové sedačky, 6 bodové pásy, sport pedály, odpojovač autobaterie,duralový rám MTX,2kg hasici přístroj
Sprint mazda 323 1,3
Naše první zkušenost s rally v Bešinách
sprint Swift Gti
http://www.youtube.com/v/ cexISPqNbf4
ADC Slalom UAMK 2009
Radounska rally 2009
ADC Plochy 2010
ADC Plochy 2010
Rally České Budějovice
Rally Humpolec Podzim 2010
Rally ČB 2011
Amater Cup Písek
Rallye Den a Noc
Okruh Bechyně
Malý sestřih sezony
www.stream.cz/uservideo/6 35531-pdc-racing-2011
Průjezd z Bechyně
Radouňský rallysprint 2012
Rally České Budějovice
9.7.2008 Tak po požáru motorového prostoru už auto 2 měsíce jezdí jak má. Velké díky patří dvornímu mechanikovi R@ZOROVI:-)
13.7.2008 Tak jsem se byl podívat v Hrochově Týnci. Auto udělalo na sprintu 7. místo s časem 15,43s.
20.9.2008 2. místo sprint do 1400 na škoda srazu v Želivi
16.5.2009 6. místo na JH sprint a tuning v dešti, čas 17,243s
30.5.2009 2. místo sprint do 1400 na škoda srazu Želiv
27.6.2009 6. místo ve skupině A3 do 1600 na Radouňském rally sprintu
29.5.2010 2. místo sprint do 1400 na škoda srazu Želiv
23.10.2010 6. místo skupina S2 rally Humpolec
10.4.2011 9-10. místo skupina A3 do 1600 Okruh Autodesign Cup
25.6.2011 5. místo skupina A3 Radouňský rallysprint ADC
16.7.2011 8. místo skupina A3 Rally České Budějovice
17.9.2011 2. místo ve skupině amatercup Písek
23.6.2012 4. místo ve skupině A3 Radouňský rallysprint
21.7.2012 5. místo ve skupině A3 Rally České Budějovice
rok 2013 : Škoda mluvit. Celou sezonu jsem si skoro nic nesjel. Na konci roku mi zlepšilo náladu vítězství na waran slalomu
rok 2014: Rok snů. Dvakrát jsem vyhrál slalom ve skupině i celkovém pořadí. A i díky tomu jsem vyhrál první ročník závodů jihočeského motorsport klubu. Ve skupině i v celkovém pořadí.
rok 2015: Auto jsem rozebral, po chvilkách ho upravuji. Na vrcholu jsem si dal pauzu a mám více času pro rodinu.
Kury/Škoda 120LS - komentáře:
-> Tuner#2: jo tunerko ked sa obuvas domna :DS ale ja som uvazoval z videa a potom som si az cital
takze nevidim dovod...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> TheronBB_130LR: Mě to takhle celkem stačí, jak to jede
Se SEDREM si něco sám udělám, ale na webry bych koukal jak sůva z nudlí![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tuner#2: jj, to jsem chtěl taky puvodně napsat, že stačí trochu číst![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> TheronBB_130LR: Tys myslel? A přitom stačilo přečíst popis a tam je to hned ve druhé řádce...
-> kury: vies ze som si myslel ze zaklad bude fabka??? a nerozmyslas o vymne sedru???
ci ti staci tlko ziva shade?![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> TheronBB_130LR: blok fábie 1,4 8V. Upravená hlava, trochu ostřejší vačka, svody 4-1, karbec normál SEDR ze 136ky natryskovaný
velmi pekna co tam mas za motor??
-> R@ZOR: nahodím až bude čas, JH pojedu
Nahod nejakou aktualizaci.
Pojedes teda ten JH?
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> petřík: dík![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> kury: moc hezky ti to jede , paráda
-> frantisek: jj. Snad to vyjde. Tak u mě by koně zvedat šly, ale musím investovat do zbytku auta, aby to za tím motorem tak nezaostávalo. U tebe už je to asi horší
Tak nechat přeskládat převodovku na kopce![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> kury: ´jo jo pustily mě nádrž předělat je to nejmenší,horší je zvednout koně aby to do toho kopce jelo
ted se pojede zase na jaře zavody do vrchu v Ceskym krumlove tak snad se tam potkame..
![213](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/213.gif)
-> frantisek: No co se naskytne. Rád bych taky vrchy, ale tady v okolí moc o ničem nevím. Tak asi rally, ale to musím sehnat navigátora. R@ZOR už to dělat nechce
Ty we tebe pustěj s tou tvojí bezpečnostní palivovou nádrží na start jo?
Co to je za technický přejímky
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> kury: jaky závody? já sem začal jezdit ted trochu vrchy a je to lepší než sprinty![179](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/179.gif)
![179](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/179.gif)
-> frantisek:
Tak teď jsi mě rozesmál
Neboj, já chci místo sprintů začít jezdit závody. Tak já ti poháry fakt nevezmu
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> kury: ajajaj laminatová kapota LR,sakra asi budu muset začit taky odlechčovat abych se moch přiští rok držet jestě ve předu na sprintech![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Petkar1: Hele těžko říct. Asi to trochu znát je,ale blbě se to porovnává, když teď nejsou už horka
Ale stejně tam v zimě pujde laminátová LR kapota.
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
Ty jo, hezký...chudák Mazda
. Takhle vzadu jsem snad nebyl ani já..i když..
. Jinak co to odvětrávání kapoty? je to znát že je u motoru chladnější vzduch?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Gratuluju k uspechu.
Jen tak dal..
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)