Roudik/TaiRider Roudik/TaiRider

komentáře | popis | fotky | Roudik | 15.03.04 22:52 | 1x v oblíbených
Blue Dragon



PODVOZEK

predek snizen o 2 otacky zadek je serie tlumice na zakazku.



PREVODOVKA

serie stalej prevod 4,22



MOTOR

Favorit snizena hlava o 0,7mm vylestene kanali pretriskovanej karbec.

INTERIER

Modre koberce, Modre potahy Tigr palubka z Rapida zelene podsvicena, Zadni Plato Original BIG PLATO Vlastni vyroby



Muzika

Zatiim radio Red Light 4x 25 na mp3

repro v zadu 2x pioneer 150w to jsou ty mali cerny v kazdym je jeste vejskac

Subwofer MC Fun si 24cm jeto chrastitko -planuju tam dat - Hz az budu mit zbytecny penize



VYFUK

stredni dil Mazda MX5



PODEKOVANI

Nejprve me pritelkini kterou jsem kuli autu zanedbaval, Radkovy Mokrymu za celkovou pomoc, Memu brachovy, Servismanovy Lozimu, a hlavne mim rodicum bez kterych bych nikdy auto nedal dohromady, Taky strejdovy za technicke rady.



DODATECNE UPRAVY

vcera jsem dal do motoru hlinikovy zdvihatka snad to pridava.

do predu jsem dal stabilizator asi pred dvema hodinama. v pondeli bude foto.

Plato misto zadnich sedacek

tak jsem tam dal vcera novy blatniky a novy predni celo a novy kotouce

Svetla BMW, Zadnicelo Rapid, Zamracena kapota- jeste neni dodelana. Stroboskopi v mlhovkach s intezitou zablasku

Konecne nastrikanej zadek s kridlem, kola jsem vybrousil a natrel stribrenkou, predni celo vybrouseno a natreno hameraitem,

<

B>Co je jeste musim udelat:

Dodelat masku, generalka prevodovky, lak, uz mam kola ale jsou z mitsubishi a nevim kde sehnat redukcni podlozky na 114,3 zarizeno zmenou roztece na kotoucovych nabojich od Sakyho



Stranky klubu asklitvinov.misto.cz/

Stranky noveho klubu mujweb.cz/www/convention- skoda



Tak uz se zaclo delat na motoru.

Rekonstrukce predni napravy vymena svislaku a cepu rizeni, vymena drzaku a gumicek u tlumicu vpredu, geometrie, Vymena lozisek v naboji v predu, vymena brzdove kapaliny,



NASTALA Nejtezsi faze a to vyznat se v elektrice k motoru



Jeste me ceka



Prace na motoru

- Udelat turbo nejspis za golfa 1.9TDi

-Benzinovy cerpadlo z BMW nej by bylo z patrola

- bodovy vstriky z GTicka

-Chip tuning



Prace na Podvozku

- Predek chlazene kotouce

-Zadek klasicke kotouce

-Tvrdy pruziny do predu a super tvrdy do zadu

-Vystuzeni obou naprav



Prace na Karoseriji

- Kompletni vyztuzeni

-Ram Heigo



Nebudu to vse delat sam ale doufam ze to vse vyjde a ze na to budou penize pokud by jste nekdo mel nakou vec co potrebuji prosim napiste to do prispevku dik

- proty co mi smejou smejte se dokad je cas az to bude hotovy budu se smat ja





Roudik/TaiRider - komentáře:

17:09:12
19.02.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Roudik: To kdo tam jak ve tři ráno vyhrával se tím nedá srovnávat!! To byla večerní párty (na které jsem bohužel nebyl) a bylo v plánu chlastat, najíst se a bavit se, takže tomu bych se nedivil. jinak z našeho klubu Tě viděly všichni a nechtěj abych jim řekl, že to ještě popíráš - být to naše auta, tak bych za některé své kamarády neručil a tím tě nechci vyhrožovat - prostě tohle se na srazu nedělá!!
17:00:21
19.02.2004
Roudik
Jsou to klasicky apola -2000kc - 4ks -5ks 2500kc
16:58:33
19.02.2004
Roudik
185 na neco myslim na 60 nebo 55
16:57:11
19.02.2004
Roudik
Tuner dobry mer neco mluvte o dobrzm chovani zaprvi nic jsem si dokazoval a pokud jsem nekomu ohodil auto na mokry trave tak votom fakt nevim v besinach 2metry od miho stanu ve 3rano vyhravali koupim ti papuce pico tak me nerikej ze jsem se nechoval jak clovek7 7 Bzl jsem uplne v pohode
16:32:30
19.02.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
Ještě mám jeden dotaz - jestli se nemýlím, tak proč je tady to auto dvakrát?? Není to náhodou Andulka nebo jak tomu říkáš teď. A pokud jsi byl na srazu v Běšinách loni na podzim, tak se tam chovej jako člověk, protože jsi kamarádovi nahodil auto, když jsi si dokazoval jak to hrabe na mokré trávě a věř mě, že když nahodíš někomu auto, kde jen lak stál 30 tKč, tak je to na zabití. Pokud jsi to Ty nebyl, tak to berte všichni jako připomínku jak se chovat na srazech - Díky
14:26:14
19.02.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
Můžeš mě odpovědět v diskuzi, na to jakou máš vyjímku na Široký kola?? Jakej rozměr?? Díky
00:42:33
19.02.2004
vasek
Roudik: ty jsi psal že někdo u vás odlévá hliníky za 2000 můžeš podat bližší info
13:14:24
17.12.2003
Saky
no jo on nema normalni motor on ho ma na dlouhejch sroubech snizenej az na zem, tak me tak napadlo kdyby dal srouby treba 20cm to uz by mohl jit hodne dolu-)))
12:48:21
17.12.2003
Vladislav
-> Saky: no asi máš pravdu, já mluvil s člověkem co staví motory do felicíí kitcar a ten říkal, že první věc, kterou na motoru při úpravách udělali bylo to, že vyměnili zdvihátka, ale máš pravdu, že na normálním motoru to asi nepoznáš, ale vždyť Tailer, nemá normální motor ne 3
10:40:25
17.12.2003
Saky
co jsou vysoky otacky? ve felde ktera toci do 6500 to funguje a neverim tomu ze by to nejak nezkouseli co to vydrzi.. a bezne se to porad dal montuje.. ze to praska je tvrzeni nejka osvedceny praxi? jako ze ve vice motorech to prasklo? nebo je to jen nicim dolozena domnenka? nebo se to jednou stalo a odte doby to nekdo bere jako pravidlo? jestli se to stalo jendou nekomu tak bych s toho nedelal zadnou vedu.. muze jit o unavu materialu, nebo spis ze pri montazi na tu tycku neco treba spadlo nebo tak a pak proste praskla ale neverim tomu jak ty pises ze radi praskaj... to by je hodne rychle stahli z vyroby..
08:10:34
17.12.2003
Vladislav
-> Tailer: hele nechci te nejak odrazovat, ale my jsme z toho feliciackyho motoru ty hlinikovy zdvihatka vyhodily a dali tam kovovy z fava. hlinikovy prej ve vysokejch otackach radi praskaj
03:02:28
17.12.2003
Samantus
Tohle uz asi se zavodakem nema nic spolecnyho.
01:09:58
17.12.2003
U-Geen
-> Martin: popravdě, v reálu to vypadá ještě hůř
19:41:54
16.12.2003
Martin
-> Tailer: Strašně nerad kritizuju, protože sám mám nedostatky. Ale prostě tvůj styl tuningu se mi zdá takový zvláštní. Třeba to snižování motoru, což je myslím přinejmenším velmi neobvyklá úprava (lépe řečeno jsem se s tím ještě nikdy nesetkal, což samozřejmě může být mou nezkušeností). Dále píšeš, že auto je původem závoďák, kterej ale měnil majitele a dlouho stál. Proto já osobně bych začal raději kompletním GOčkem všeho, co se dá. Až pak bych tam dávál silnější motor. A úprava hlavy a karburátoru naznačuje, že by to mohlo i jet (asi to není zrovna úsporné vozidlo 1). Podsvicování palubky považuji za zbytečnost, ale uznávám, že se to někomu může líbit. Taky sundavání předního nárazníku považuji za hovadinu. Ale abych furt jen nekritizoval, tak chválím výměnu kotoučů, protože brzdy jsou jednou z nejdůležitějších součástí na autě. Výměna plechařiny je neméně důležitá, takže taky + 4 . A moc se mi líbí zrcátka. Rád bych viděl více fotek, možná, že je mé hodnocení neobjektivní, chtělo by to auto vidět v reálu. (ale na těch fotkách to nevypadá úplně nejlíp)

Je to jen můj osobní názor, tak to prosím neber osobně.
18:42:28
16.12.2003
-> Martin 15.12.03 20:52:50:

Jak to myslis?

18:41:48
16.12.2003
Dnes jsem tam daval predni svetla z BMW brzo bude foto
18:39:42
16.12.2003
Jo bracha to delal na svim motoru ale ten pak dal do facka a pak jsem to delal ja58
20:52:50
15.12.2003
Martin
tudy cesta nevede 41
20:41:47
15.12.2003
U-Geen
-> Tailer: tohle delal pokud vim jeste bracha ne?
17:53:52
15.12.2003
Saky
no a prevodovku si taky posunul niz? nebo razeni jde dobre?
Extreme Tyres