skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Aktuálně:
Modrou teď oživuju na moji srpnovou svatbu.
Možná by stačilo jen udělat novej lak, novej motor, přečalounit sedačky, ať to z venku vypadá a bylo by. Ale když už jsem to toho hrábnul, tak si s tím aspoňt rochu pohraju. Tohle auto se časem reinkarnuje do mé bílé škodárny. Na tu bílou kastli budu muset taky šáhnout svářečkou. Má špatnej kufr. Kdybych teď jen přeskládal nápravy, motor, interiér do té bílé a přelakoval, tak by to auto fungovalo, ale na té mordé kastli jsou takovy drobny úpravy, ktery by na bílé nebyly a v tom autě jsem s nastávající randil, takže proto si s tím teď tak i když třeba né úplně smysluplně hraju.
Když si teď pohraju s modrou, tak třeba na ty 2 roky budu mít ještě s čím blbnout a když si najdu čas, tak opravím bílou kastli a pak budu moct postavit doopravdy novy auto .
Motto: nic tak nezvedne cloveku naladu, jako moct si celej den svaret.
Prodžekt posunuti predni napravy nahoru a jeji zaklonení o priblizne 3°
klubo.rajce.idnes.cz/zapu steni_napravy
homemade svody 4-2-1 spousta uzivatelu tady psalo, ze spoj litina-trubka mi hned praskne a ono svete div se, uz to drzi nekolik mesicu a nekolik zavodu :-)
vice fotek na:
klubo.rajce.idnes.cz/
Abych vás dlouho nenapínal, tohle je moje "105tka" co se týče papírů. Mám ji od roku 2004 a je to moje druhá škodovka po úzké 120L. Co se týče skutečné technické stránky je to Š13x s motorem 781.135.
Na podvozku jsou provedeny některé úpravy podle tady velmi oblíbeného vzoru L/A. V tlumičích je nový olej pro motocyklové vidlice. Nápravy jsou v bílé barvě(teď už značně i barvě rzi).
Motor má hlavu po GO, sníženou o 1mm a je v něm vačka 280/280°. Alternátor 55A, ETZ.
Karoserii jsem v roce 2006 vyvařil a vyztužil podle rady jedné knížky přídavnýmy sváry. Okapničky jsem upravil na "Okapničky New line" :-D, zadní lemy jsou trošku předělany a přední blatníky jsou svařeny z uzkéch a širokéch (viz fotky). Dosáhl jsem tím zmenšení "díry" nad předním kolem. Nakonec dostala nový lak (Alkyton). Zadní lampy jsou bílo červené.
V interiéru je taky pár změn. Nejsou tam koberece a celá podlaha je natřená na bílo. Přední sedačky mám Sparco sprint. Sériové pásy nahrazeny pásy Jamex s navijákem. Palubovka GL s hranatými budíky s modrým podsvícením. Původní znaky kontrolek jsou zmodernizovány těmi z felicie. Původní otočné vypínače nad středním panelem jsou nahrazeny modře podsvícenými vypínači z felicie. Místo popelníku je ovládání oken a ventilátoru topení. Volant je dobový sportovní pravděpodobně z Fordu Capri. Pro zvýšení komfortu jsem namontoval centrál s alarmem. Stěrače jsou typu Aero když už, tak jsem vyměnil původní ostřikovače modernějšími z fábie, což si vyžádalo přidání ještě jednoho motorku, protože jsou poněkud žíznivé :-). Později jsem vyměnil i mechanizmus stěračů za fábiový.
V autě mám rád i muziku, baterka je přestěhovaná do motorového prostoru, v předních dveřích jsou 16cm kompa od GZ v domcích by já.
Vyjádřeno v číslech:
karoserie typ M
podovzek, brzdy řady 13x
Letní kola: Dezent 14x8" s pneu 2x Uniroyal, 2x Falken - ZE-912 77
Zimní kola: 14x6" Michelin 155/70/14
zadní pružiny+domky z kyvadlové nápravy, prední pružiny by T#2 220mm, 80kN, přední náprava zapuštěná o cca 3cm do karoserie a zvětšen záklon o 3°
motor 781.135 hlava -1mm, 280/280° karburator Polmo
trubkové sedačky Sparco sprint, 3-bodové bezpečnosstní pásy Jamex s navijákem
Ground Zero Hydrogen GZHC 16 Neo na kabelu 2,5sqmm
27-27.8.2011 První "úspěch" ze závodů - 4. místo v závodech do vrchi v kategorii historik
Co dál?
furt je co dělat
- až budu velkej tak si postavim Feratta
akční průjezd z Vítkova:
Pro zajímavost, kdybyste chteli videt, jak vypadala, když sem ji koupil
skoda.stable.cz/cz/index. php?id=2&i...
Modrou teď oživuju na moji srpnovou svatbu.
Možná by stačilo jen udělat novej lak, novej motor, přečalounit sedačky, ať to z venku vypadá a bylo by. Ale když už jsem to toho hrábnul, tak si s tím aspoňt rochu pohraju. Tohle auto se časem reinkarnuje do mé bílé škodárny. Na tu bílou kastli budu muset taky šáhnout svářečkou. Má špatnej kufr. Kdybych teď jen přeskládal nápravy, motor, interiér do té bílé a přelakoval, tak by to auto fungovalo, ale na té mordé kastli jsou takovy drobny úpravy, ktery by na bílé nebyly a v tom autě jsem s nastávající randil, takže proto si s tím teď tak i když třeba né úplně smysluplně hraju.
Když si teď pohraju s modrou, tak třeba na ty 2 roky budu mít ještě s čím blbnout a když si najdu čas, tak opravím bílou kastli a pak budu moct postavit doopravdy novy auto .
Motto: nic tak nezvedne cloveku naladu, jako moct si celej den svaret.
Prodžekt posunuti predni napravy nahoru a jeji zaklonení o priblizne 3°
klubo.rajce.idnes.cz/zapu steni_napravy
homemade svody 4-2-1 spousta uzivatelu tady psalo, ze spoj litina-trubka mi hned praskne a ono svete div se, uz to drzi nekolik mesicu a nekolik zavodu :-)
vice fotek na:
klubo.rajce.idnes.cz/
Abych vás dlouho nenapínal, tohle je moje "105tka" co se týče papírů. Mám ji od roku 2004 a je to moje druhá škodovka po úzké 120L. Co se týče skutečné technické stránky je to Š13x s motorem 781.135.
Na podvozku jsou provedeny některé úpravy podle tady velmi oblíbeného vzoru L/A. V tlumičích je nový olej pro motocyklové vidlice. Nápravy jsou v bílé barvě(teď už značně i barvě rzi).
Motor má hlavu po GO, sníženou o 1mm a je v něm vačka 280/280°. Alternátor 55A, ETZ.
Karoserii jsem v roce 2006 vyvařil a vyztužil podle rady jedné knížky přídavnýmy sváry. Okapničky jsem upravil na "Okapničky New line" :-D, zadní lemy jsou trošku předělany a přední blatníky jsou svařeny z uzkéch a širokéch (viz fotky). Dosáhl jsem tím zmenšení "díry" nad předním kolem. Nakonec dostala nový lak (Alkyton). Zadní lampy jsou bílo červené.
V interiéru je taky pár změn. Nejsou tam koberece a celá podlaha je natřená na bílo. Přední sedačky mám Sparco sprint. Sériové pásy nahrazeny pásy Jamex s navijákem. Palubovka GL s hranatými budíky s modrým podsvícením. Původní znaky kontrolek jsou zmodernizovány těmi z felicie. Původní otočné vypínače nad středním panelem jsou nahrazeny modře podsvícenými vypínači z felicie. Místo popelníku je ovládání oken a ventilátoru topení. Volant je dobový sportovní pravděpodobně z Fordu Capri. Pro zvýšení komfortu jsem namontoval centrál s alarmem. Stěrače jsou typu Aero když už, tak jsem vyměnil původní ostřikovače modernějšími z fábie, což si vyžádalo přidání ještě jednoho motorku, protože jsou poněkud žíznivé :-). Později jsem vyměnil i mechanizmus stěračů za fábiový.
V autě mám rád i muziku, baterka je přestěhovaná do motorového prostoru, v předních dveřích jsou 16cm kompa od GZ v domcích by já.
Vyjádřeno v číslech:
karoserie typ M
podovzek, brzdy řady 13x
Letní kola: Dezent 14x8" s pneu 2x Uniroyal, 2x Falken - ZE-912 77
Zimní kola: 14x6" Michelin 155/70/14
zadní pružiny+domky z kyvadlové nápravy, prední pružiny by T#2 220mm, 80kN, přední náprava zapuštěná o cca 3cm do karoserie a zvětšen záklon o 3°
motor 781.135 hlava -1mm, 280/280° karburator Polmo
trubkové sedačky Sparco sprint, 3-bodové bezpečnosstní pásy Jamex s navijákem
Ground Zero Hydrogen GZHC 16 Neo na kabelu 2,5sqmm
27-27.8.2011 První "úspěch" ze závodů - 4. místo v závodech do vrchi v kategorii historik
Co dál?
furt je co dělat
- až budu velkej tak si postavim Feratta
akční průjezd z Vítkova:
Pro zajímavost, kdybyste chteli videt, jak vypadala, když sem ji koupil
skoda.stable.cz/cz/index. php?id=2&i...
Klubko/Škoda 105(135) - komentáře:
12:10:55
27.06.2023
27.06.2023
Klubko_
-> minno 21.06.23 16:39:30: jojo, 9 let od svatby před těma 6ti rokama jsem prostě prohrál boj s údržbou. Už mě to zlomilo. Tak jsem ji přenechal Adamovi. Adam jí měl jako druhou škodovku ke svojí leštěnce. No a bohužel Adam se zranil, ochrnul a loni na velikonoce zemřel. Než se zranil, tak tu svoji leštěnku nechal lakovat a chystal novou převodovku, motor... No stavba jak má být, za ranec. Ale už na tom nemohl dělat, takže jsme k němu jezdili s kámošema ju skládat. No a nedávno se mě jeho žena zeptala, jestli tu "moji" chci zpět, protože co ona se 2ma škodovkama. Už tak má starostí dost. Tak jsem se jí zase ujal. Je v tom teda motor od Vrby a pár dalších věcí, ktery chci vrátit, protože to už kupoval Adam a nejsou moje, takže se tu objeví pár věcí na prodej. Hlavně ten motor. Ten má docela cenu.
15:52:46
26.06.2023
26.06.2023
Vojťas
14:50:00
26.06.2023
26.06.2023
minno
-> stika87 - Maschinenführer: A čo sa stalo?
10:18:57
24.06.2023
24.06.2023
stika87 - Maschinenführer
to je hezky ze po vsem co se stalo se vratila domu
16:39:30
21.06.2023
21.06.2023
minno
-> Klubko_: A ja mám stále za to, že škodovku si opravoval a lakoval len "nedávno" a tomu je už 9 rokov A ani som nevedel, že ju už nemáš a ty dáš foto, že si ju vzal nazad
10:35:58
10.10.2014
10.10.2014
Klubko_
-> TT_daniel: tak stejně jde o to si zablbnout
10:12:51
10.10.2014
10.10.2014
TT_daniel
-> minno: ja som tiez spokojny,ale na slalom to moc nieje
09:29:17
10.10.2014
10.10.2014
minno
-> TT_daniel: náhodou, toto sú super gumy, tiež ich teraz mám v rovnakom rozmere na plecháčoch a to auto ide luxusne s nimi :) pohodlne.
15:46:24
09.10.2014
09.10.2014
TT_daniel
-> Klubko_: ta ma teraz klasicke plechace a 165/80 MP55
14:45:50
09.10.2014
09.10.2014
Klubko_
-> TT_daniel: tak vem elišku, na té máš prolisy
-> tunerlada: ale ten zvukovej doprovod na OR6
-> tunerlada: ale ten zvukovej doprovod na OR6
21:48:02
08.10.2014
08.10.2014
tunerlada
-> TT_daniel: proto na slalomy jezdím jedině spotřebákem :D užovky nejsou moc slalomové -> Klubko_: joo s tou zimou to máš recht
19:54:46
07.10.2014
07.10.2014
TT_daniel
-> Klubko_: no daleko to nieje ale tak ja moc nezajazdim slalom na tych mojich galuskach ale ak by bolo pekne tak by som mozno spravil vylet
18:42:58
07.10.2014
07.10.2014
Klubko_
-> tunerlada: teď už zas budem, už zase máme čím už se těším na Luleč I když jestli už bude kosa jak z nosa, tak Petru nejspíš s sebou nepotáhnu. Přeci jen pro polovičky jsou tyhle srazy v chladnu náročnější my se aspoň zahřejem za volantem
-> TT_daniel: jn, jsem se tam znal vlastně jen s Tunerladou a Krušou a Dakarem v hospodě jsme tam seděli uplně tak zastrčení Když jste odjížďěli tak, jsme vám aspoň s frajerou zamávali. Do Lulče pojedeš? Díval jsem se na mapu a je to podobně daleko, jako to bylo teď do držkové.
-> TT_daniel: jn, jsem se tam znal vlastně jen s Tunerladou a Krušou a Dakarem v hospodě jsme tam seděli uplně tak zastrčení Když jste odjížďěli tak, jsme vám aspoň s frajerou zamávali. Do Lulče pojedeš? Díval jsem se na mapu a je to podobně daleko, jako to bylo teď do držkové.
18:35:30
06.10.2014
06.10.2014
TT_daniel
-> tunerlada: tak to ty si ho uniesol...a ja som ho furt cakal vonku ze kedy pokecame
18:28:36
06.10.2014
06.10.2014
tunerlada
-> Klubko_: musíte z tvojou jezdit víc na srazy tak dobře jak v neděli sem si na srazu dlouho nepokecat ! rád sem vás zas po dlouhé době viděl a auto se ti fakt povedlo , teď je to jiný kafe oproti tomu jak to bylo :)
18:21:36
15.09.2014
15.09.2014
Klubko_
-> stika87 - Maschinenführer: paráda, sosnu Adam-Mexican už to má sosnuty a prej paráda
-> sikula: di, dik, teďka po té opravě se mi s ní a v ní úplně jezdí, jak za mlada
-> Pavell: jdi do toho. Na srazech se zkámošíš a pak ti na svatbu přijedou je to pecka. Všichni co byli u kostela na výletě nejvíc čuměli, co to se to děje, když přijelo 8 škodovek + tuňěná felicia
-> Tomáššš: tyvole, jsem si toho vubec nevšiml
-> sikula: di, dik, teďka po té opravě se mi s ní a v ní úplně jezdí, jak za mlada
-> Pavell: jdi do toho. Na srazech se zkámošíš a pak ti na svatbu přijedou je to pecka. Všichni co byli u kostela na výletě nejvíc čuměli, co to se to děje, když přijelo 8 škodovek + tuňěná felicia
-> Tomáššš: tyvole, jsem si toho vubec nevšiml
22:21:16
14.09.2014
14.09.2014
Tomáššš
-> stika87 - Maschinenführer:
22:03:36
14.09.2014
14.09.2014
stika87 - Maschinenführer
-> Pavell: staci dat vyzvu sem a ono se par blaznu najde
21:54:05
14.09.2014
14.09.2014
Pavell
gratulace ke svatbě. Mám v plánu něco podobného, akorát nemám tak hojnou škoda společnost. Krásny fotky
21:23:59
14.09.2014
14.09.2014
sikula
Velká gratulace chlape, hezké fotky a přeji mnoho šťastných let a kilometrů.