skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Aktuálně:
Modrou teď oživuju na moji srpnovou svatbu.
Možná by stačilo jen udělat novej lak, novej motor, přečalounit sedačky, ať to z venku vypadá a bylo by. Ale když už jsem to toho hrábnul, tak si s tím aspoňt rochu pohraju. Tohle auto se časem reinkarnuje do mé bílé škodárny. Na tu bílou kastli budu muset taky šáhnout svářečkou. Má špatnej kufr. Kdybych teď jen přeskládal nápravy, motor, interiér do té bílé a přelakoval, tak by to auto fungovalo, ale na té mordé kastli jsou takovy drobny úpravy, ktery by na bílé nebyly a v tom autě jsem s nastávající randil, takže proto si s tím teď tak i když třeba né úplně smysluplně hraju.
Když si teď pohraju s modrou, tak třeba na ty 2 roky budu mít ještě s čím blbnout a když si najdu čas, tak opravím bílou kastli a pak budu moct postavit doopravdy novy auto .
Motto: nic tak nezvedne cloveku naladu, jako moct si celej den svaret.
Prodžekt posunuti predni napravy nahoru a jeji zaklonení o priblizne 3°
klubo.rajce.idnes.cz/zapu steni_napravy
homemade svody 4-2-1 spousta uzivatelu tady psalo, ze spoj litina-trubka mi hned praskne a ono svete div se, uz to drzi nekolik mesicu a nekolik zavodu :-)
vice fotek na:
klubo.rajce.idnes.cz/
Abych vás dlouho nenapínal, tohle je moje "105tka" co se týče papírů. Mám ji od roku 2004 a je to moje druhá škodovka po úzké 120L. Co se týče skutečné technické stránky je to Š13x s motorem 781.135.
Na podvozku jsou provedeny některé úpravy podle tady velmi oblíbeného vzoru L/A. V tlumičích je nový olej pro motocyklové vidlice. Nápravy jsou v bílé barvě(teď už značně i barvě rzi).
Motor má hlavu po GO, sníženou o 1mm a je v něm vačka 280/280°. Alternátor 55A, ETZ.
Karoserii jsem v roce 2006 vyvařil a vyztužil podle rady jedné knížky přídavnýmy sváry. Okapničky jsem upravil na "Okapničky New line" :-D, zadní lemy jsou trošku předělany a přední blatníky jsou svařeny z uzkéch a širokéch (viz fotky). Dosáhl jsem tím zmenšení "díry" nad předním kolem. Nakonec dostala nový lak (Alkyton). Zadní lampy jsou bílo červené.
V interiéru je taky pár změn. Nejsou tam koberece a celá podlaha je natřená na bílo. Přední sedačky mám Sparco sprint. Sériové pásy nahrazeny pásy Jamex s navijákem. Palubovka GL s hranatými budíky s modrým podsvícením. Původní znaky kontrolek jsou zmodernizovány těmi z felicie. Původní otočné vypínače nad středním panelem jsou nahrazeny modře podsvícenými vypínači z felicie. Místo popelníku je ovládání oken a ventilátoru topení. Volant je dobový sportovní pravděpodobně z Fordu Capri. Pro zvýšení komfortu jsem namontoval centrál s alarmem. Stěrače jsou typu Aero když už, tak jsem vyměnil původní ostřikovače modernějšími z fábie, což si vyžádalo přidání ještě jednoho motorku, protože jsou poněkud žíznivé :-). Později jsem vyměnil i mechanizmus stěračů za fábiový.
V autě mám rád i muziku, baterka je přestěhovaná do motorového prostoru, v předních dveřích jsou 16cm kompa od GZ v domcích by já.
Vyjádřeno v číslech:
karoserie typ M
podovzek, brzdy řady 13x
Letní kola: Dezent 14x8" s pneu 2x Uniroyal, 2x Falken - ZE-912 77
Zimní kola: 14x6" Michelin 155/70/14
zadní pružiny+domky z kyvadlové nápravy, prední pružiny by T#2 220mm, 80kN, přední náprava zapuštěná o cca 3cm do karoserie a zvětšen záklon o 3°
motor 781.135 hlava -1mm, 280/280° karburator Polmo
trubkové sedačky Sparco sprint, 3-bodové bezpečnosstní pásy Jamex s navijákem
Ground Zero Hydrogen GZHC 16 Neo na kabelu 2,5sqmm
27-27.8.2011 První "úspěch" ze závodů - 4. místo v závodech do vrchi v kategorii historik
Co dál?
furt je co dělat
- až budu velkej tak si postavim Feratta
akční průjezd z Vítkova:
Pro zajímavost, kdybyste chteli videt, jak vypadala, když sem ji koupil
skoda.stable.cz/cz/index. php?id=2&i...
Modrou teď oživuju na moji srpnovou svatbu.
Možná by stačilo jen udělat novej lak, novej motor, přečalounit sedačky, ať to z venku vypadá a bylo by. Ale když už jsem to toho hrábnul, tak si s tím aspoňt rochu pohraju. Tohle auto se časem reinkarnuje do mé bílé škodárny. Na tu bílou kastli budu muset taky šáhnout svářečkou. Má špatnej kufr. Kdybych teď jen přeskládal nápravy, motor, interiér do té bílé a přelakoval, tak by to auto fungovalo, ale na té mordé kastli jsou takovy drobny úpravy, ktery by na bílé nebyly a v tom autě jsem s nastávající randil, takže proto si s tím teď tak i když třeba né úplně smysluplně hraju.
Když si teď pohraju s modrou, tak třeba na ty 2 roky budu mít ještě s čím blbnout a když si najdu čas, tak opravím bílou kastli a pak budu moct postavit doopravdy novy auto .
Motto: nic tak nezvedne cloveku naladu, jako moct si celej den svaret.
Prodžekt posunuti predni napravy nahoru a jeji zaklonení o priblizne 3°
klubo.rajce.idnes.cz/zapu steni_napravy
homemade svody 4-2-1 spousta uzivatelu tady psalo, ze spoj litina-trubka mi hned praskne a ono svete div se, uz to drzi nekolik mesicu a nekolik zavodu :-)
vice fotek na:
klubo.rajce.idnes.cz/
Abych vás dlouho nenapínal, tohle je moje "105tka" co se týče papírů. Mám ji od roku 2004 a je to moje druhá škodovka po úzké 120L. Co se týče skutečné technické stránky je to Š13x s motorem 781.135.
Na podvozku jsou provedeny některé úpravy podle tady velmi oblíbeného vzoru L/A. V tlumičích je nový olej pro motocyklové vidlice. Nápravy jsou v bílé barvě(teď už značně i barvě rzi).
Motor má hlavu po GO, sníženou o 1mm a je v něm vačka 280/280°. Alternátor 55A, ETZ.
Karoserii jsem v roce 2006 vyvařil a vyztužil podle rady jedné knížky přídavnýmy sváry. Okapničky jsem upravil na "Okapničky New line" :-D, zadní lemy jsou trošku předělany a přední blatníky jsou svařeny z uzkéch a širokéch (viz fotky). Dosáhl jsem tím zmenšení "díry" nad předním kolem. Nakonec dostala nový lak (Alkyton). Zadní lampy jsou bílo červené.
V interiéru je taky pár změn. Nejsou tam koberece a celá podlaha je natřená na bílo. Přední sedačky mám Sparco sprint. Sériové pásy nahrazeny pásy Jamex s navijákem. Palubovka GL s hranatými budíky s modrým podsvícením. Původní znaky kontrolek jsou zmodernizovány těmi z felicie. Původní otočné vypínače nad středním panelem jsou nahrazeny modře podsvícenými vypínači z felicie. Místo popelníku je ovládání oken a ventilátoru topení. Volant je dobový sportovní pravděpodobně z Fordu Capri. Pro zvýšení komfortu jsem namontoval centrál s alarmem. Stěrače jsou typu Aero když už, tak jsem vyměnil původní ostřikovače modernějšími z fábie, což si vyžádalo přidání ještě jednoho motorku, protože jsou poněkud žíznivé :-). Později jsem vyměnil i mechanizmus stěračů za fábiový.
V autě mám rád i muziku, baterka je přestěhovaná do motorového prostoru, v předních dveřích jsou 16cm kompa od GZ v domcích by já.
Vyjádřeno v číslech:
karoserie typ M
podovzek, brzdy řady 13x
Letní kola: Dezent 14x8" s pneu 2x Uniroyal, 2x Falken - ZE-912 77
Zimní kola: 14x6" Michelin 155/70/14
zadní pružiny+domky z kyvadlové nápravy, prední pružiny by T#2 220mm, 80kN, přední náprava zapuštěná o cca 3cm do karoserie a zvětšen záklon o 3°
motor 781.135 hlava -1mm, 280/280° karburator Polmo
trubkové sedačky Sparco sprint, 3-bodové bezpečnosstní pásy Jamex s navijákem
Ground Zero Hydrogen GZHC 16 Neo na kabelu 2,5sqmm
27-27.8.2011 První "úspěch" ze závodů - 4. místo v závodech do vrchi v kategorii historik
Co dál?
furt je co dělat
- až budu velkej tak si postavim Feratta
akční průjezd z Vítkova:
Pro zajímavost, kdybyste chteli videt, jak vypadala, když sem ji koupil
skoda.stable.cz/cz/index. php?id=2&i...
Klubko/Škoda 105(135) - komentáře:
23:20:56
09.07.2013
09.07.2013
haso
-> MOLSO: paní klubková
20:20:05
09.07.2013
09.07.2013
MOLSO
-> haso: hej kto mi to tam sedi ?
-> Klubko_: pane rad som ta stretol osobne a ospravedlnujem sa ze som ta nespoznal
-> Klubko_: pane rad som ta stretol osobne a ospravedlnujem sa ze som ta nespoznal
20:05:59
09.07.2013
09.07.2013
haso
som rad, ze som pokecal nazivo
dakujem za prijemne posedenie v sedackach :) fakt pecka
dakujem za prijemne posedenie v sedackach :) fakt pecka
20:05:58
09.07.2013
09.07.2013
haso
som rad, ze som pokecal nazivo
dakujem za prijemne posedenie v sedackach :) fakt pecka
dakujem za prijemne posedenie v sedackach :) fakt pecka
22:51:14
18.02.2013
18.02.2013
Klubko_
-> Maty110l: njnj, to je hned, tady asi v case 0:56 jsem to ohrnul: youtube.com/v/NEtiH5X8PS
0 mi to nejak uklouzlo. Ale asi ani nema cenu to celo resit. Narovnam rukama, pak to pretru barvou a bude se zas jezdit dal
10:01:00
17.02.2013
17.02.2013
Maty110l
kam si to zas opřel ty blázne..do závěje???
20:52:12
04.10.2012
04.10.2012
krtik
-> Klubko_: tak to jsem zvědav, co vykouzlíš :-).
22:44:55
26.09.2012
26.09.2012
Klubko_
-> krtik: ja vetsinu taky. Jen na tenhle posledni sternberk jsem se nechal nahecovat
No predhaneli...Jack uz mi tezce ujel. Nalozil i 10 vterin. Ma to ted slusne nakuty. Mel bych pres zimu zapracovat, at se mu zas trochu priblizim. Ale bude to asi hoodne penez
No predhaneli...Jack uz mi tezce ujel. Nalozil i 10 vterin. Ma to ted slusne nakuty. Mel bych pres zimu zapracovat, at se mu zas trochu priblizim. Ale bude to asi hoodne penez
15:39:56
24.09.2012
24.09.2012
krtik
-> Klubko_: Letos jsem Šímasprint nějak zazdil... Jak bylo? Zase jste se s Jackem předháněli?
23:49:44
22.05.2012
22.05.2012
Klubko_
-> haso: aj, tedka hrozne malo a navic stoji za barakem. Do garaze jsem supnul oktu, at mi neni rano takova zima, kdyz jedu do prace Ale v nedeli jsem ji vytahl cestou na zahradu a vcera a dnes jsem ji vytahl do prace. Vcera jsem to vzal jeste vecer na ecce homo, lepil se na me nejakej BeMeWe, tak jsem mu ukazal 2 zatacky, drzel se me, ale na vyjezdu mel vic kobyl. Tedka se venuju rekonstrukci bytu, takze na auto neni cas. Nejaky zavody do vrchu si ale letos urcite zas zajedu
15:01:05
12.05.2012
12.05.2012
haso
-> Klubko_: aj jazdis stym autom, ci stoji len v garazi?
11:15:01
16.03.2012
16.03.2012
Klubko_
-> TheronBB_130LR: pravda, akorat ja mam 13" podlozky mam 25mm silny a roztece jsou tam 108 a 98. Ja jsem tem diskum chtel striknout stred orandzovou ale nakonec z toho seslo. Ted bych je spis chtel prodat. A nechat si jen 2 sady 14". 3 sady litaku zatim nevyuziju.
17:32:00
14.03.2012
14.03.2012
TheronBB_130LR
-> Klubko_ 09.03.12 18:09:46: inak som si všimol ze mam presne take iste pavučiny ako ty :D ake maš podlozky na zmenu rozteče?..:) maš aj foto samotnej podlozky?:).. ja som dal stred zeleny a limec biely dam foto tak pozri umna na karte :P
18:09:46
09.03.2012
09.03.2012
Klubko_
-> TheronBB_130LR:
-> minno: trosku jo. Ale odnesly to jen plechy, takze to se narovna stvalo by me, kdyby to odnesl ten novej blinkr. Lestenka to neni, takze sem tam nejakej ten sram to snese.
-> WMA - navigátor :): tak spatne by to nedopadlo, rychlost byla mala
-> minno: trosku jo. Ale odnesly to jen plechy, takze to se narovna stvalo by me, kdyby to odnesl ten novej blinkr. Lestenka to neni, takze sem tam nejakej ten sram to snese.
-> WMA - navigátor :): tak spatne by to nedopadlo, rychlost byla mala
22:05:35
28.02.2012
28.02.2012
WMA - navigátor :)
-> Klubko_: tak to jeste ze tam byl ten snih, taky uz jsi to mohl vezt rovnou na srotak :) Ja jsem taky radil cca pred mesicem u hyperalberta na parkovisti a 20minut dobry dobry, vsechno mi to vychazelo az to bylo skoro nuda, no a pak jsem byl jenom malinko rychlejsi a uz jsem se vezl bokem predniho kola proti obrubniku nastesti jsem se vcas vzpamatoval a aspon otocil volantem proti, tkz ten obrubnik ztlumila guma a jen jsem na nej vyskocil...a radsi uz jel okamzite domu
08:57:36
28.02.2012
28.02.2012
minno
-> Klubko_: ty tomu autu teda dávaš
20:16:35
27.02.2012
27.02.2012
TheronBB_130LR
Me gusta :)
11:37:43
27.02.2012
27.02.2012
Klubko_
-> WMA - navigátor :): ale divil by ses, i ja jsem se divil, co to pred tim osudovym uklouznutim sneslo. Jako zaradil jsem si paradne. Jen jsem pak uz byl do jedne levotocivky moc ryhlej, takze me to vynelso ke svodidlum, pred kterema byla nastesti hromada snehu. Ale to nevadi, jsou to jen plechy, uz jsem to trochu porovnal. Hlavne, ze to nedostal ten novej blinkr