skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Aktuálně:
Modrou teď oživuju na moji srpnovou svatbu.
Možná by stačilo jen udělat novej lak, novej motor, přečalounit sedačky, ať to z venku vypadá a bylo by. Ale když už jsem to toho hrábnul, tak si s tím aspoňt rochu pohraju. Tohle auto se časem reinkarnuje do mé bílé škodárny. Na tu bílou kastli budu muset taky šáhnout svářečkou. Má špatnej kufr. Kdybych teď jen přeskládal nápravy, motor, interiér do té bílé a přelakoval, tak by to auto fungovalo, ale na té mordé kastli jsou takovy drobny úpravy, ktery by na bílé nebyly a v tom autě jsem s nastávající randil, takže proto si s tím teď tak i když třeba né úplně smysluplně hraju.
Když si teď pohraju s modrou, tak třeba na ty 2 roky budu mít ještě s čím blbnout a když si najdu čas, tak opravím bílou kastli a pak budu moct postavit doopravdy novy auto .
Motto: nic tak nezvedne cloveku naladu, jako moct si celej den svaret.
Prodžekt posunuti predni napravy nahoru a jeji zaklonení o priblizne 3°
klubo.rajce.idnes.cz/zapu steni_napravy
homemade svody 4-2-1 spousta uzivatelu tady psalo, ze spoj litina-trubka mi hned praskne a ono svete div se, uz to drzi nekolik mesicu a nekolik zavodu :-)
vice fotek na:
klubo.rajce.idnes.cz/
Abych vás dlouho nenapínal, tohle je moje "105tka" co se týče papírů. Mám ji od roku 2004 a je to moje druhá škodovka po úzké 120L. Co se týče skutečné technické stránky je to Š13x s motorem 781.135.
Na podvozku jsou provedeny některé úpravy podle tady velmi oblíbeného vzoru L/A. V tlumičích je nový olej pro motocyklové vidlice. Nápravy jsou v bílé barvě(teď už značně i barvě rzi).
Motor má hlavu po GO, sníženou o 1mm a je v něm vačka 280/280°. Alternátor 55A, ETZ.
Karoserii jsem v roce 2006 vyvařil a vyztužil podle rady jedné knížky přídavnýmy sváry. Okapničky jsem upravil na "Okapničky New line" :-D, zadní lemy jsou trošku předělany a přední blatníky jsou svařeny z uzkéch a širokéch (viz fotky). Dosáhl jsem tím zmenšení "díry" nad předním kolem. Nakonec dostala nový lak (Alkyton). Zadní lampy jsou bílo červené.
V interiéru je taky pár změn. Nejsou tam koberece a celá podlaha je natřená na bílo. Přední sedačky mám Sparco sprint. Sériové pásy nahrazeny pásy Jamex s navijákem. Palubovka GL s hranatými budíky s modrým podsvícením. Původní znaky kontrolek jsou zmodernizovány těmi z felicie. Původní otočné vypínače nad středním panelem jsou nahrazeny modře podsvícenými vypínači z felicie. Místo popelníku je ovládání oken a ventilátoru topení. Volant je dobový sportovní pravděpodobně z Fordu Capri. Pro zvýšení komfortu jsem namontoval centrál s alarmem. Stěrače jsou typu Aero když už, tak jsem vyměnil původní ostřikovače modernějšími z fábie, což si vyžádalo přidání ještě jednoho motorku, protože jsou poněkud žíznivé :-). Později jsem vyměnil i mechanizmus stěračů za fábiový.
V autě mám rád i muziku, baterka je přestěhovaná do motorového prostoru, v předních dveřích jsou 16cm kompa od GZ v domcích by já.
Vyjádřeno v číslech:
karoserie typ M
podovzek, brzdy řady 13x
Letní kola: Dezent 14x8" s pneu 2x Uniroyal, 2x Falken - ZE-912 77
Zimní kola: 14x6" Michelin 155/70/14
zadní pružiny+domky z kyvadlové nápravy, prední pružiny by T#2 220mm, 80kN, přední náprava zapuštěná o cca 3cm do karoserie a zvětšen záklon o 3°
motor 781.135 hlava -1mm, 280/280° karburator Polmo
trubkové sedačky Sparco sprint, 3-bodové bezpečnosstní pásy Jamex s navijákem
Ground Zero Hydrogen GZHC 16 Neo na kabelu 2,5sqmm
27-27.8.2011 První "úspěch" ze závodů - 4. místo v závodech do vrchi v kategorii historik
Co dál?
furt je co dělat
- až budu velkej tak si postavim Feratta
akční průjezd z Vítkova:
Pro zajímavost, kdybyste chteli videt, jak vypadala, když sem ji koupil
skoda.stable.cz/cz/index. php?id=2&i...
Modrou teď oživuju na moji srpnovou svatbu.
Možná by stačilo jen udělat novej lak, novej motor, přečalounit sedačky, ať to z venku vypadá a bylo by. Ale když už jsem to toho hrábnul, tak si s tím aspoňt rochu pohraju. Tohle auto se časem reinkarnuje do mé bílé škodárny. Na tu bílou kastli budu muset taky šáhnout svářečkou. Má špatnej kufr. Kdybych teď jen přeskládal nápravy, motor, interiér do té bílé a přelakoval, tak by to auto fungovalo, ale na té mordé kastli jsou takovy drobny úpravy, ktery by na bílé nebyly a v tom autě jsem s nastávající randil, takže proto si s tím teď tak i když třeba né úplně smysluplně hraju.
Když si teď pohraju s modrou, tak třeba na ty 2 roky budu mít ještě s čím blbnout a když si najdu čas, tak opravím bílou kastli a pak budu moct postavit doopravdy novy auto .
Motto: nic tak nezvedne cloveku naladu, jako moct si celej den svaret.
Prodžekt posunuti predni napravy nahoru a jeji zaklonení o priblizne 3°
klubo.rajce.idnes.cz/zapu steni_napravy
homemade svody 4-2-1 spousta uzivatelu tady psalo, ze spoj litina-trubka mi hned praskne a ono svete div se, uz to drzi nekolik mesicu a nekolik zavodu :-)
vice fotek na:
klubo.rajce.idnes.cz/
Abych vás dlouho nenapínal, tohle je moje "105tka" co se týče papírů. Mám ji od roku 2004 a je to moje druhá škodovka po úzké 120L. Co se týče skutečné technické stránky je to Š13x s motorem 781.135.
Na podvozku jsou provedeny některé úpravy podle tady velmi oblíbeného vzoru L/A. V tlumičích je nový olej pro motocyklové vidlice. Nápravy jsou v bílé barvě(teď už značně i barvě rzi).
Motor má hlavu po GO, sníženou o 1mm a je v něm vačka 280/280°. Alternátor 55A, ETZ.
Karoserii jsem v roce 2006 vyvařil a vyztužil podle rady jedné knížky přídavnýmy sváry. Okapničky jsem upravil na "Okapničky New line" :-D, zadní lemy jsou trošku předělany a přední blatníky jsou svařeny z uzkéch a širokéch (viz fotky). Dosáhl jsem tím zmenšení "díry" nad předním kolem. Nakonec dostala nový lak (Alkyton). Zadní lampy jsou bílo červené.
V interiéru je taky pár změn. Nejsou tam koberece a celá podlaha je natřená na bílo. Přední sedačky mám Sparco sprint. Sériové pásy nahrazeny pásy Jamex s navijákem. Palubovka GL s hranatými budíky s modrým podsvícením. Původní znaky kontrolek jsou zmodernizovány těmi z felicie. Původní otočné vypínače nad středním panelem jsou nahrazeny modře podsvícenými vypínači z felicie. Místo popelníku je ovládání oken a ventilátoru topení. Volant je dobový sportovní pravděpodobně z Fordu Capri. Pro zvýšení komfortu jsem namontoval centrál s alarmem. Stěrače jsou typu Aero když už, tak jsem vyměnil původní ostřikovače modernějšími z fábie, což si vyžádalo přidání ještě jednoho motorku, protože jsou poněkud žíznivé :-). Později jsem vyměnil i mechanizmus stěračů za fábiový.
V autě mám rád i muziku, baterka je přestěhovaná do motorového prostoru, v předních dveřích jsou 16cm kompa od GZ v domcích by já.
Vyjádřeno v číslech:
karoserie typ M
podovzek, brzdy řady 13x
Letní kola: Dezent 14x8" s pneu 2x Uniroyal, 2x Falken - ZE-912 77
Zimní kola: 14x6" Michelin 155/70/14
zadní pružiny+domky z kyvadlové nápravy, prední pružiny by T#2 220mm, 80kN, přední náprava zapuštěná o cca 3cm do karoserie a zvětšen záklon o 3°
motor 781.135 hlava -1mm, 280/280° karburator Polmo
trubkové sedačky Sparco sprint, 3-bodové bezpečnosstní pásy Jamex s navijákem
Ground Zero Hydrogen GZHC 16 Neo na kabelu 2,5sqmm
27-27.8.2011 První "úspěch" ze závodů - 4. místo v závodech do vrchi v kategorii historik
Co dál?
furt je co dělat
- až budu velkej tak si postavim Feratta
akční průjezd z Vítkova:
Pro zajímavost, kdybyste chteli videt, jak vypadala, když sem ji koupil
skoda.stable.cz/cz/index. php?id=2&i...
Klubko/Škoda 105(135) - komentáře:
14:05:20
07.08.2014
07.08.2014
castrol
-> Klubko_: pretahuje som myslel
13:27:13
07.08.2014
07.08.2014
krtik
-> Klubko_: Joooo, pojďte budoucí Klubkovi, ještě kousek!
Moc se těším.
...Hele a to jako nevěsta bude sedět v šatech ve skořepině? Předpokládám, že šaty se podřídí sedačce a né sezení šatům?
Moc se těším.
...Hele a to jako nevěsta bude sedět v šatech ve skořepině? Předpokládám, že šaty se podřídí sedačce a né sezení šatům?
09:31:38
07.08.2014
07.08.2014
Klubko_
-> castrol 06.08.14 12:31:51: nerozmim co se stěhuje?
-> stika87 - Maschinenführer 06.08.14 13:11:45: no neříkej, že to taky potřebuješ vyvařit a láknout?
-> stika87 - Maschinenführer 06.08.14 13:11:45: no neříkej, že to taky potřebuješ vyvařit a láknout?
13:11:45
06.08.2014
06.08.2014
stika87 - Maschinenführer
Makej makej. Az to pekne udelas dovezu ti svoji :)
12:31:51
06.08.2014
06.08.2014
castrol
-> Klubko_: a teraz ,kua nejak sa to moc presťahuje
10:47:04
06.08.2014
06.08.2014
Klubko_
-> minno: ještě ne odešel mi motor na kompresoru, tak hledam náhradu. Včera jsem se byl podívat na kompresor Orlík 2 jsk 75 za supr cenu, ale je to MEGA velkej kompresor. 5,5kW motor, je mi to asi po prsa a váží to tak 200-250kg. 200l nádobu to natlačilo na 8Atm asi za 30 sekund. Pán to používal jako zdroj vzduchu pro sbíječky při kopání studní.
Takže vzhledem k tomu, na co já to využiju (stříkání víceméně jednorázově a pneu nářadí) bych to přirovnal, jako bych si hromádku, která se vejde do koleček odvážel tatrou 815
Takže vzhledem k tomu, na co já to využiju (stříkání víceméně jednorázově a pneu nářadí) bych to přirovnal, jako bych si hromádku, která se vejde do koleček odvážel tatrou 815
10:35:59
06.08.2014
06.08.2014
minno
úúúúž?
15:14:58
27.06.2014
27.06.2014
Klubko_
-> Vitek, martin.bystrice: už jsou venku prvně když se to lakovalo (2006), tak se to láklo s oknama a to bylo blbě.
-> Petrson: poslední dobou se mi tenhle smajlík hrozně líbí. Přitakává a a tlemí se
-> castrol: nooooo, řekl bych, že pokud za "schyluje se" budeme považovat období tak za 2-3 týdny, tak prakticky jo
-> Petrson: poslední dobou se mi tenhle smajlík hrozně líbí. Přitakává a a tlemí se
-> castrol: nooooo, řekl bych, že pokud za "schyluje se" budeme považovat období tak za 2-3 týdny, tak prakticky jo
16:09:41
26.06.2014
26.06.2014
Vitek
-> Petrson:
15:35:49
26.06.2014
26.06.2014
castrol
-> Klubko_: schyluje sa na lak?
15:22:25
26.06.2014
26.06.2014
Petrson
Chtělo by to číst popisky pod fotkama, pak nejsou nutné tyto dotazy
14:45:30
26.06.2014
26.06.2014
minno
-> Vitek: -> martin.bystrice: okná sú fuč, pokiaľ viem....
14:33:41
26.06.2014
26.06.2014
martin.bystrice
To jo, okna by to na lakování chtělo vyndat.
12:02:57
26.06.2014
26.06.2014
Vitek
Nechceš to doufán lakovat i s okny?
08:54:04
26.06.2014
26.06.2014
Klubko_
-> m8rinek: jo, to ještě vydrží...
09:44:02
22.06.2014
22.06.2014
m8rinek
A co ty držáky podelnejch ramen? Ty takhle necháš?
01:09:43
16.06.2014
16.06.2014
krtik
-> Klubko_: to je blbé
Ale moc hezky frčíš s pracemi, paráda!
Ale moc hezky frčíš s pracemi, paráda!
21:00:36
15.06.2014
15.06.2014
Klubko_
-> krtik: sesle zatim furt nejak nevychazi zatim jsem teda oslovil jen 3 calouniky. 1. je straré pán a nemá ten matroš, 2. je od Tunerladi a ten ma vypnuté mobil a 3. je maminka na mateřské a nemá moc čas.
23:37:34
27.05.2014
27.05.2014
krtik
-> Klubko_: nojo, těch dírek jsem si ani nevšiml. Viděl jsem jen trošku rez a myslel jsem si, že to je ještě dobré. Dík za vysvětlení, už tomu chápu .
Co ty sesle?
Co ty sesle?
23:34:23
27.05.2014
27.05.2014
Klubko_
-> krtik: snazim se dohanim, co jsem zameskal o vikendu to odbodovani je nachystani na vymenu toho vrsku. Uz pred tema 8mi rokama jsem to misty preplatnul, a ted tam vylezly novy diry, takze ted to vymenim cely, kdyz uz jsem ten plech koupil.