skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Aktuálně:
Modrou teď oživuju na moji srpnovou svatbu.
Možná by stačilo jen udělat novej lak, novej motor, přečalounit sedačky, ať to z venku vypadá a bylo by. Ale když už jsem to toho hrábnul, tak si s tím aspoňt rochu pohraju. Tohle auto se časem reinkarnuje do mé bílé škodárny. Na tu bílou kastli budu muset taky šáhnout svářečkou. Má špatnej kufr. Kdybych teď jen přeskládal nápravy, motor, interiér do té bílé a přelakoval, tak by to auto fungovalo, ale na té mordé kastli jsou takovy drobny úpravy, ktery by na bílé nebyly a v tom autě jsem s nastávající randil, takže proto si s tím teď tak i když třeba né úplně smysluplně hraju.
Když si teď pohraju s modrou, tak třeba na ty 2 roky budu mít ještě s čím blbnout a když si najdu čas, tak opravím bílou kastli a pak budu moct postavit doopravdy novy auto .
Motto: nic tak nezvedne cloveku naladu, jako moct si celej den svaret.
Prodžekt posunuti predni napravy nahoru a jeji zaklonení o priblizne 3°
klubo.rajce.idnes.cz/zapu steni_napravy
homemade svody 4-2-1 spousta uzivatelu tady psalo, ze spoj litina-trubka mi hned praskne a ono svete div se, uz to drzi nekolik mesicu a nekolik zavodu :-)
vice fotek na:
klubo.rajce.idnes.cz/
Abych vás dlouho nenapínal, tohle je moje "105tka" co se týče papírů. Mám ji od roku 2004 a je to moje druhá škodovka po úzké 120L. Co se týče skutečné technické stránky je to Š13x s motorem 781.135.
Na podvozku jsou provedeny některé úpravy podle tady velmi oblíbeného vzoru L/A. V tlumičích je nový olej pro motocyklové vidlice. Nápravy jsou v bílé barvě(teď už značně i barvě rzi).
Motor má hlavu po GO, sníženou o 1mm a je v něm vačka 280/280°. Alternátor 55A, ETZ.
Karoserii jsem v roce 2006 vyvařil a vyztužil podle rady jedné knížky přídavnýmy sváry. Okapničky jsem upravil na "Okapničky New line" :-D, zadní lemy jsou trošku předělany a přední blatníky jsou svařeny z uzkéch a širokéch (viz fotky). Dosáhl jsem tím zmenšení "díry" nad předním kolem. Nakonec dostala nový lak (Alkyton). Zadní lampy jsou bílo červené.
V interiéru je taky pár změn. Nejsou tam koberece a celá podlaha je natřená na bílo. Přední sedačky mám Sparco sprint. Sériové pásy nahrazeny pásy Jamex s navijákem. Palubovka GL s hranatými budíky s modrým podsvícením. Původní znaky kontrolek jsou zmodernizovány těmi z felicie. Původní otočné vypínače nad středním panelem jsou nahrazeny modře podsvícenými vypínači z felicie. Místo popelníku je ovládání oken a ventilátoru topení. Volant je dobový sportovní pravděpodobně z Fordu Capri. Pro zvýšení komfortu jsem namontoval centrál s alarmem. Stěrače jsou typu Aero když už, tak jsem vyměnil původní ostřikovače modernějšími z fábie, což si vyžádalo přidání ještě jednoho motorku, protože jsou poněkud žíznivé :-). Později jsem vyměnil i mechanizmus stěračů za fábiový.
V autě mám rád i muziku, baterka je přestěhovaná do motorového prostoru, v předních dveřích jsou 16cm kompa od GZ v domcích by já.
Vyjádřeno v číslech:
karoserie typ M
podovzek, brzdy řady 13x
Letní kola: Dezent 14x8" s pneu 2x Uniroyal, 2x Falken - ZE-912 77
Zimní kola: 14x6" Michelin 155/70/14
zadní pružiny+domky z kyvadlové nápravy, prední pružiny by T#2 220mm, 80kN, přední náprava zapuštěná o cca 3cm do karoserie a zvětšen záklon o 3°
motor 781.135 hlava -1mm, 280/280° karburator Polmo
trubkové sedačky Sparco sprint, 3-bodové bezpečnosstní pásy Jamex s navijákem
Ground Zero Hydrogen GZHC 16 Neo na kabelu 2,5sqmm
27-27.8.2011 První "úspěch" ze závodů - 4. místo v závodech do vrchi v kategorii historik
Co dál?
furt je co dělat
- až budu velkej tak si postavim Feratta
akční průjezd z Vítkova:
Pro zajímavost, kdybyste chteli videt, jak vypadala, když sem ji koupil
skoda.stable.cz/cz/index. php?id=2&i...
Modrou teď oživuju na moji srpnovou svatbu.
Možná by stačilo jen udělat novej lak, novej motor, přečalounit sedačky, ať to z venku vypadá a bylo by. Ale když už jsem to toho hrábnul, tak si s tím aspoňt rochu pohraju. Tohle auto se časem reinkarnuje do mé bílé škodárny. Na tu bílou kastli budu muset taky šáhnout svářečkou. Má špatnej kufr. Kdybych teď jen přeskládal nápravy, motor, interiér do té bílé a přelakoval, tak by to auto fungovalo, ale na té mordé kastli jsou takovy drobny úpravy, ktery by na bílé nebyly a v tom autě jsem s nastávající randil, takže proto si s tím teď tak i když třeba né úplně smysluplně hraju.
Když si teď pohraju s modrou, tak třeba na ty 2 roky budu mít ještě s čím blbnout a když si najdu čas, tak opravím bílou kastli a pak budu moct postavit doopravdy novy auto .
Motto: nic tak nezvedne cloveku naladu, jako moct si celej den svaret.
Prodžekt posunuti predni napravy nahoru a jeji zaklonení o priblizne 3°
klubo.rajce.idnes.cz/zapu steni_napravy
homemade svody 4-2-1 spousta uzivatelu tady psalo, ze spoj litina-trubka mi hned praskne a ono svete div se, uz to drzi nekolik mesicu a nekolik zavodu :-)
vice fotek na:
klubo.rajce.idnes.cz/
Abych vás dlouho nenapínal, tohle je moje "105tka" co se týče papírů. Mám ji od roku 2004 a je to moje druhá škodovka po úzké 120L. Co se týče skutečné technické stránky je to Š13x s motorem 781.135.
Na podvozku jsou provedeny některé úpravy podle tady velmi oblíbeného vzoru L/A. V tlumičích je nový olej pro motocyklové vidlice. Nápravy jsou v bílé barvě(teď už značně i barvě rzi).
Motor má hlavu po GO, sníženou o 1mm a je v něm vačka 280/280°. Alternátor 55A, ETZ.
Karoserii jsem v roce 2006 vyvařil a vyztužil podle rady jedné knížky přídavnýmy sváry. Okapničky jsem upravil na "Okapničky New line" :-D, zadní lemy jsou trošku předělany a přední blatníky jsou svařeny z uzkéch a širokéch (viz fotky). Dosáhl jsem tím zmenšení "díry" nad předním kolem. Nakonec dostala nový lak (Alkyton). Zadní lampy jsou bílo červené.
V interiéru je taky pár změn. Nejsou tam koberece a celá podlaha je natřená na bílo. Přední sedačky mám Sparco sprint. Sériové pásy nahrazeny pásy Jamex s navijákem. Palubovka GL s hranatými budíky s modrým podsvícením. Původní znaky kontrolek jsou zmodernizovány těmi z felicie. Původní otočné vypínače nad středním panelem jsou nahrazeny modře podsvícenými vypínači z felicie. Místo popelníku je ovládání oken a ventilátoru topení. Volant je dobový sportovní pravděpodobně z Fordu Capri. Pro zvýšení komfortu jsem namontoval centrál s alarmem. Stěrače jsou typu Aero když už, tak jsem vyměnil původní ostřikovače modernějšími z fábie, což si vyžádalo přidání ještě jednoho motorku, protože jsou poněkud žíznivé :-). Později jsem vyměnil i mechanizmus stěračů za fábiový.
V autě mám rád i muziku, baterka je přestěhovaná do motorového prostoru, v předních dveřích jsou 16cm kompa od GZ v domcích by já.
Vyjádřeno v číslech:
karoserie typ M
podovzek, brzdy řady 13x
Letní kola: Dezent 14x8" s pneu 2x Uniroyal, 2x Falken - ZE-912 77
Zimní kola: 14x6" Michelin 155/70/14
zadní pružiny+domky z kyvadlové nápravy, prední pružiny by T#2 220mm, 80kN, přední náprava zapuštěná o cca 3cm do karoserie a zvětšen záklon o 3°
motor 781.135 hlava -1mm, 280/280° karburator Polmo
trubkové sedačky Sparco sprint, 3-bodové bezpečnosstní pásy Jamex s navijákem
Ground Zero Hydrogen GZHC 16 Neo na kabelu 2,5sqmm
27-27.8.2011 První "úspěch" ze závodů - 4. místo v závodech do vrchi v kategorii historik
Co dál?
furt je co dělat
- až budu velkej tak si postavim Feratta
akční průjezd z Vítkova:
Pro zajímavost, kdybyste chteli videt, jak vypadala, když sem ji koupil
skoda.stable.cz/cz/index. php?id=2&i...
Klubko/Škoda 105(135) - komentáře:
19:57:07
04.02.2008
04.02.2008
Klubko_
-> JaWoR: ZdaRRRRRRRRRR to vis, ze k tobe mrkam na eRo ty naravy to mas strikany sprejem? Ja ted zadny brutalitky na jaro neplanuju. Akorat sem ted pritvrdil tlumice a prdlo mi od toho rameno ale jinak brutalitka ale nejak ti me a este jednoho borca z klubu laka fabia misto toho facka
12:23:43
04.02.2008
04.02.2008
JaWoR
Zdarec chlape!!! Tak co! co planujes na jaro novyho pro shade??? ja novej lacek! Videls jak se to hnulo? uz nemam v podlaze ani jednu dirku :-D
10:27:07
09.12.2007
09.12.2007
Klubko_
-> Ivo120gls: vzal sem kousek plexiskla, vyvrtal hodne der a do tech sem vlepil hodne 5mm diod
07:57:30
03.12.2007
03.12.2007
havlik
-> Ivo120gls: z ceho by měl robit diody normálně je koupil
04:05:27
03.12.2007
03.12.2007
ShadeKK
tie diody si ako a z coho zrobil?
06:34:33
20.11.2007
20.11.2007
JaWoR
psal sem ti do ID
20:44:26
03.11.2007
03.11.2007
Klubko_
-> Xmax88: hehe jo, taky se mi ukazujou lidi z klubu
20:43:13
03.11.2007
03.11.2007
Klubko_
-> JaWoR: jee, klubko je stary prase, cum: www.skoda-olomouc.wz.cz/v
ideo_hv4.php skola zatim pohoda, diky skodovkam mam 2 novy kamose v ostrave ale nemam s kym chodit poradne busit hochu a utery stredu mam skoro volno. No mit tam garaz, to by bylo bozi!
22:52:29
25.10.2007
25.10.2007
Xmax88
klubkovych 5minut slavy me sem hodilo primo z hlavni stranky
06:48:01
23.10.2007
23.10.2007
JaWoR
Cau ty kluku, jak se dari? Co skola? Co kara? nake novinky?
15:17:14
25.06.2007
25.06.2007
Vilda - zrušená registrace
-> Klubko_: Aha.. tak to potom jo.
22:58:18
12.06.2007
12.06.2007
Klubko_
-> Vilda: s tou uzovkou to se bohuzel pletes. Ty predelany blatniky klamou. Slo mi o to mit mensi diru nad kolem a povedlo se. Jednoduse sem koupil novy uzky blatniky a predni cast s blinkrama sem navaril z puvodnich.
14:32:29
12.06.2007
12.06.2007
Vilda - zrušená registrace
Zdá se mi to, nebo je to auto původně užárna a je to předělaný na eMko? Jestli jo, taky předpokládám, že ty blatníky jsou "made in doma" protože to má úzkej lem, ale je to s výřezem blinkr.
19:14:18
21.05.2007
21.05.2007
Leos_Mays_Hayes
-> Klubko_: Hezká multimediální prezentace. Kdybys chtěl ještě video z driftu z Hustopečí, tak řekni.
14:42:06
18.05.2007
18.05.2007
COKAPIK
-> Klubko_: nj skoda je spis ze ji ten dotycny tak uvedl((jinak me ani moc nechybi
22:08:07
16.05.2007
16.05.2007
Klubko_
-> COKAPIK: Me o tobe Pavel rekl, no uz je to docela dlouho. Ale nevedel sem, ze bydlis kousek od nej Akorat teda skoda, ze uz shade nemas.
22:05:23
16.05.2007
16.05.2007
Klubko_
-> hany: aha tak u me to mozna bude taky tim povrchem...byl tam docela prach Ale asi to ovlivnuje i nahusteni gum. Dal sem do nich 3atm a utrhlo se to snadnej nez kdyz sem to zkousel prve s 1,9atm. Me vzadu sedi 30kg bedna
20:10:04
16.05.2007
16.05.2007
COKAPIK
-> Klubko_: dik za navstevu celkem to potesi kdyz si nekdo jeste vzpomene
22:12:16
15.05.2007
15.05.2007
hany
-> Klubko_: no vono na tom povrchu co je v Mimoni na letišti nejde gumovat přádně ani na jednu stranu ale neboj... to blo ze začátku.... to sem z toho byl vyplesklej a ještě mi vzadu seděla ségra
21:34:52
13.05.2007
13.05.2007
Klubko_
-> Pavel Korbelář: noooo, ja taky, ale zatim nic. O prazkach bude GO zadni napravy, takze snad to nebude tak kriticky.