skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Aktuálně:
Modrou teď oživuju na moji srpnovou svatbu.
Možná by stačilo jen udělat novej lak, novej motor, přečalounit sedačky, ať to z venku vypadá a bylo by. Ale když už jsem to toho hrábnul, tak si s tím aspoňt rochu pohraju. Tohle auto se časem reinkarnuje do mé bílé škodárny. Na tu bílou kastli budu muset taky šáhnout svářečkou. Má špatnej kufr. Kdybych teď jen přeskládal nápravy, motor, interiér do té bílé a přelakoval, tak by to auto fungovalo, ale na té mordé kastli jsou takovy drobny úpravy, ktery by na bílé nebyly a v tom autě jsem s nastávající randil, takže proto si s tím teď tak i když třeba né úplně smysluplně hraju.
Když si teď pohraju s modrou, tak třeba na ty 2 roky budu mít ještě s čím blbnout a když si najdu čas, tak opravím bílou kastli a pak budu moct postavit doopravdy novy auto .
Motto: nic tak nezvedne cloveku naladu, jako moct si celej den svaret.
Prodžekt posunuti predni napravy nahoru a jeji zaklonení o priblizne 3°
klubo.rajce.idnes.cz/zapu steni_napravy
homemade svody 4-2-1 spousta uzivatelu tady psalo, ze spoj litina-trubka mi hned praskne a ono svete div se, uz to drzi nekolik mesicu a nekolik zavodu :-)
vice fotek na:
klubo.rajce.idnes.cz/
Abych vás dlouho nenapínal, tohle je moje "105tka" co se týče papírů. Mám ji od roku 2004 a je to moje druhá škodovka po úzké 120L. Co se týče skutečné technické stránky je to Š13x s motorem 781.135.
Na podvozku jsou provedeny některé úpravy podle tady velmi oblíbeného vzoru L/A. V tlumičích je nový olej pro motocyklové vidlice. Nápravy jsou v bílé barvě(teď už značně i barvě rzi).
Motor má hlavu po GO, sníženou o 1mm a je v něm vačka 280/280°. Alternátor 55A, ETZ.
Karoserii jsem v roce 2006 vyvařil a vyztužil podle rady jedné knížky přídavnýmy sváry. Okapničky jsem upravil na "Okapničky New line" :-D, zadní lemy jsou trošku předělany a přední blatníky jsou svařeny z uzkéch a širokéch (viz fotky). Dosáhl jsem tím zmenšení "díry" nad předním kolem. Nakonec dostala nový lak (Alkyton). Zadní lampy jsou bílo červené.
V interiéru je taky pár změn. Nejsou tam koberece a celá podlaha je natřená na bílo. Přední sedačky mám Sparco sprint. Sériové pásy nahrazeny pásy Jamex s navijákem. Palubovka GL s hranatými budíky s modrým podsvícením. Původní znaky kontrolek jsou zmodernizovány těmi z felicie. Původní otočné vypínače nad středním panelem jsou nahrazeny modře podsvícenými vypínači z felicie. Místo popelníku je ovládání oken a ventilátoru topení. Volant je dobový sportovní pravděpodobně z Fordu Capri. Pro zvýšení komfortu jsem namontoval centrál s alarmem. Stěrače jsou typu Aero když už, tak jsem vyměnil původní ostřikovače modernějšími z fábie, což si vyžádalo přidání ještě jednoho motorku, protože jsou poněkud žíznivé :-). Později jsem vyměnil i mechanizmus stěračů za fábiový.
V autě mám rád i muziku, baterka je přestěhovaná do motorového prostoru, v předních dveřích jsou 16cm kompa od GZ v domcích by já.
Vyjádřeno v číslech:
karoserie typ M
podovzek, brzdy řady 13x
Letní kola: Dezent 14x8" s pneu 2x Uniroyal, 2x Falken - ZE-912 77
Zimní kola: 14x6" Michelin 155/70/14
zadní pružiny+domky z kyvadlové nápravy, prední pružiny by T#2 220mm, 80kN, přední náprava zapuštěná o cca 3cm do karoserie a zvětšen záklon o 3°
motor 781.135 hlava -1mm, 280/280° karburator Polmo
trubkové sedačky Sparco sprint, 3-bodové bezpečnosstní pásy Jamex s navijákem
Ground Zero Hydrogen GZHC 16 Neo na kabelu 2,5sqmm
27-27.8.2011 První "úspěch" ze závodů - 4. místo v závodech do vrchi v kategorii historik
Co dál?
furt je co dělat
- až budu velkej tak si postavim Feratta
akční průjezd z Vítkova:
Pro zajímavost, kdybyste chteli videt, jak vypadala, když sem ji koupil
skoda.stable.cz/cz/index. php?id=2&i...
Modrou teď oživuju na moji srpnovou svatbu.
Možná by stačilo jen udělat novej lak, novej motor, přečalounit sedačky, ať to z venku vypadá a bylo by. Ale když už jsem to toho hrábnul, tak si s tím aspoňt rochu pohraju. Tohle auto se časem reinkarnuje do mé bílé škodárny. Na tu bílou kastli budu muset taky šáhnout svářečkou. Má špatnej kufr. Kdybych teď jen přeskládal nápravy, motor, interiér do té bílé a přelakoval, tak by to auto fungovalo, ale na té mordé kastli jsou takovy drobny úpravy, ktery by na bílé nebyly a v tom autě jsem s nastávající randil, takže proto si s tím teď tak i když třeba né úplně smysluplně hraju.
Když si teď pohraju s modrou, tak třeba na ty 2 roky budu mít ještě s čím blbnout a když si najdu čas, tak opravím bílou kastli a pak budu moct postavit doopravdy novy auto .
Motto: nic tak nezvedne cloveku naladu, jako moct si celej den svaret.
Prodžekt posunuti predni napravy nahoru a jeji zaklonení o priblizne 3°
klubo.rajce.idnes.cz/zapu steni_napravy
homemade svody 4-2-1 spousta uzivatelu tady psalo, ze spoj litina-trubka mi hned praskne a ono svete div se, uz to drzi nekolik mesicu a nekolik zavodu :-)
vice fotek na:
klubo.rajce.idnes.cz/
Abych vás dlouho nenapínal, tohle je moje "105tka" co se týče papírů. Mám ji od roku 2004 a je to moje druhá škodovka po úzké 120L. Co se týče skutečné technické stránky je to Š13x s motorem 781.135.
Na podvozku jsou provedeny některé úpravy podle tady velmi oblíbeného vzoru L/A. V tlumičích je nový olej pro motocyklové vidlice. Nápravy jsou v bílé barvě(teď už značně i barvě rzi).
Motor má hlavu po GO, sníženou o 1mm a je v něm vačka 280/280°. Alternátor 55A, ETZ.
Karoserii jsem v roce 2006 vyvařil a vyztužil podle rady jedné knížky přídavnýmy sváry. Okapničky jsem upravil na "Okapničky New line" :-D, zadní lemy jsou trošku předělany a přední blatníky jsou svařeny z uzkéch a širokéch (viz fotky). Dosáhl jsem tím zmenšení "díry" nad předním kolem. Nakonec dostala nový lak (Alkyton). Zadní lampy jsou bílo červené.
V interiéru je taky pár změn. Nejsou tam koberece a celá podlaha je natřená na bílo. Přední sedačky mám Sparco sprint. Sériové pásy nahrazeny pásy Jamex s navijákem. Palubovka GL s hranatými budíky s modrým podsvícením. Původní znaky kontrolek jsou zmodernizovány těmi z felicie. Původní otočné vypínače nad středním panelem jsou nahrazeny modře podsvícenými vypínači z felicie. Místo popelníku je ovládání oken a ventilátoru topení. Volant je dobový sportovní pravděpodobně z Fordu Capri. Pro zvýšení komfortu jsem namontoval centrál s alarmem. Stěrače jsou typu Aero když už, tak jsem vyměnil původní ostřikovače modernějšími z fábie, což si vyžádalo přidání ještě jednoho motorku, protože jsou poněkud žíznivé :-). Později jsem vyměnil i mechanizmus stěračů za fábiový.
V autě mám rád i muziku, baterka je přestěhovaná do motorového prostoru, v předních dveřích jsou 16cm kompa od GZ v domcích by já.
Vyjádřeno v číslech:
karoserie typ M
podovzek, brzdy řady 13x
Letní kola: Dezent 14x8" s pneu 2x Uniroyal, 2x Falken - ZE-912 77
Zimní kola: 14x6" Michelin 155/70/14
zadní pružiny+domky z kyvadlové nápravy, prední pružiny by T#2 220mm, 80kN, přední náprava zapuštěná o cca 3cm do karoserie a zvětšen záklon o 3°
motor 781.135 hlava -1mm, 280/280° karburator Polmo
trubkové sedačky Sparco sprint, 3-bodové bezpečnosstní pásy Jamex s navijákem
Ground Zero Hydrogen GZHC 16 Neo na kabelu 2,5sqmm
27-27.8.2011 První "úspěch" ze závodů - 4. místo v závodech do vrchi v kategorii historik
Co dál?
furt je co dělat
- až budu velkej tak si postavim Feratta
akční průjezd z Vítkova:
Pro zajímavost, kdybyste chteli videt, jak vypadala, když sem ji koupil
skoda.stable.cz/cz/index. php?id=2&i...
Klubko/Škoda 105(135) - komentáře:
07:20:39
14.05.2014
14.05.2014
mexican
-> Klubko_: ty ses do toho teda pustil rovnou po hlavě, asi se budu muset přijet podívat ;-)
21:31:27
11.05.2014
11.05.2014
Klubko_
-> radekp: úplně přesně jsi to vystihl aspoň je důvod to spravit. Ale nebudu to dělat cely. Je to blby to říct, ale jen to načančat, ať to poslouží jen na ten den. I když tím, jak jsem do toho řízl už jsem se asi dostal i dál, než by bylo potřeba. Ale to bych musel měnit i prahy a držáky podélnéch ramen a torpéda už jsou taky špatny, atd. atd. Z bílé vezmu dveře a zadní kapotu, nalakuju a poslouží
20:38:51
11.05.2014
11.05.2014
radekp
-> Klubko_: Jo, barák má přednost, ale možná bych se nkdy nechal zlákat, kdybych už zajel motor...takže letos plánuješ svatbu? Aspoň důvod, proč to spravit, aby ses mohl na svatbu svézt něčím pořádným ne?
16:36:33
11.05.2014
11.05.2014
Klubko_
-> havlik: no, nebudu to dělat všechno jen ten předek
16:20:14
10.05.2014
10.05.2014
castrol
-> Klubko_: tak aspon mas o zabavu postarane
09:34:54
10.05.2014
10.05.2014
havlik
-> Klubko_: no máš co vyvařovat
01:11:11
10.05.2014
10.05.2014
Klubko_
-> radekp: možná až po svatbě nějakej podzimní sraz. Ty něco pojedeš? Asi toho taky moc neplánuješ, když stavíš barák, ne?
-> castrol: ono se to projevilo asi už dřív, ale až teď je to vidět
-> castrol: ono se to projevilo asi už dřív, ale až teď je to vidět
19:26:51
07.05.2014
07.05.2014
castrol
-> Klubko_: tak cul sa to na motore prejavilo
06:24:01
07.05.2014
07.05.2014
radekp
-> Klubko_: Pojedeš letos nějaký závod, dáš motor do kupy?
11:41:57
02.05.2014
02.05.2014
Klubko_
-> castrol: kdyz ona nebyla chut a cas hlavne ta chut potom, co jsem si poridil motorku
-> tunerlada: hehe, jojo, deje. Lulec vynecham. Budu se venovat skodarne. Do srpna to musmi mit hotovy, kdyz bude ta velka slava
-> tunerlada: hehe, jojo, deje. Lulec vynecham. Budu se venovat skodarne. Do srpna to musmi mit hotovy, kdyz bude ta velka slava
20:01:42
30.04.2014
30.04.2014
tunerlada
-> Klubko_: huráá něco se děje :) nedojedeš další neděli do lulče ?
19:53:18
30.04.2014
30.04.2014
castrol
-> Klubko_: sak ked nebolo treba naco sa vrtat
00:05:54
30.04.2014
30.04.2014
Klubko_
V rámci úspory místa motory momentálně sídlí na zadnich sedačkách
00:04:24
30.04.2014
30.04.2014
Klubko_
Vyrazil jsem umýt 2 motory a 1 převodovku a vrátil jsem se s 1 převodovkou navíc. Za cenu " vem si to, mě je to líto vyhodit" sice je okyslá, ale to se myslím přežije
23:50:57
29.04.2014
29.04.2014
Klubko_
Vrt
18:43 dělal jsem docela na pohodu, takže mi to trvalo trvalo o něco dyl
18:43 dělal jsem docela na pohodu, takže mi to trvalo trvalo o něco dyl
23:50:18
29.04.2014
29.04.2014
Klubko_
Už dlouho jsem se v tom nevrtal
17:02
17:02
23:51:30
14.09.2013
14.09.2013
MOLSO
-> Klubko_: nabuduce sa mi snad podari tvoja identifikacia
ale pre moju obranu ... ked prisiel ujo francomk na zraz s novym ucesom tiez som nevedel kto je proste uz vas vsetkych poznam moc
ale pre moju obranu ... ked prisiel ujo francomk na zraz s novym ucesom tiez som nevedel kto je proste uz vas vsetkych poznam moc
23:29:27
14.09.2013
14.09.2013
Klubko_
-> haso: ahaaa, jo, uz si vzpominam
23:15:52
13.09.2013
13.09.2013
haso
-> Klubko_: no na zraze, na pohofeste, som si chcel sadnut k tebe do auta a akurat ako som sadol tak slecna klubkova povedala "hej kto mi to tam sedi" a nas to s molsom tak v dobrom pobavilo
23:11:45
13.09.2013
13.09.2013
Klubko_
-> MOLSO, haso: kluci, taky jsem vas rad konecne poznal osobne
-> MOLSO: MOLSO, zes me nepoznal je v poradku, nejsu tady tak znamej
-> haso: co, kde sedi Petra?
-> MOLSO: MOLSO, zes me nepoznal je v poradku, nejsu tady tak znamej
-> haso: co, kde sedi Petra?