skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Aktuálně:
Modrou teď oživuju na moji srpnovou svatbu.
Možná by stačilo jen udělat novej lak, novej motor, přečalounit sedačky, ať to z venku vypadá a bylo by. Ale když už jsem to toho hrábnul, tak si s tím aspoňt rochu pohraju. Tohle auto se časem reinkarnuje do mé bílé škodárny. Na tu bílou kastli budu muset taky šáhnout svářečkou. Má špatnej kufr. Kdybych teď jen přeskládal nápravy, motor, interiér do té bílé a přelakoval, tak by to auto fungovalo, ale na té mordé kastli jsou takovy drobny úpravy, ktery by na bílé nebyly a v tom autě jsem s nastávající randil, takže proto si s tím teď tak i když třeba né úplně smysluplně hraju.
Když si teď pohraju s modrou, tak třeba na ty 2 roky budu mít ještě s čím blbnout a když si najdu čas, tak opravím bílou kastli a pak budu moct postavit doopravdy novy auto .
Motto: nic tak nezvedne cloveku naladu, jako moct si celej den svaret.
Prodžekt posunuti predni napravy nahoru a jeji zaklonení o priblizne 3°
klubo.rajce.idnes.cz/zapu steni_napravy
homemade svody 4-2-1 spousta uzivatelu tady psalo, ze spoj litina-trubka mi hned praskne a ono svete div se, uz to drzi nekolik mesicu a nekolik zavodu :-)
vice fotek na:
klubo.rajce.idnes.cz/
Abych vás dlouho nenapínal, tohle je moje "105tka" co se týče papírů. Mám ji od roku 2004 a je to moje druhá škodovka po úzké 120L. Co se týče skutečné technické stránky je to Š13x s motorem 781.135.
Na podvozku jsou provedeny některé úpravy podle tady velmi oblíbeného vzoru L/A. V tlumičích je nový olej pro motocyklové vidlice. Nápravy jsou v bílé barvě(teď už značně i barvě rzi).
Motor má hlavu po GO, sníženou o 1mm a je v něm vačka 280/280°. Alternátor 55A, ETZ.
Karoserii jsem v roce 2006 vyvařil a vyztužil podle rady jedné knížky přídavnýmy sváry. Okapničky jsem upravil na "Okapničky New line" :-D, zadní lemy jsou trošku předělany a přední blatníky jsou svařeny z uzkéch a širokéch (viz fotky). Dosáhl jsem tím zmenšení "díry" nad předním kolem. Nakonec dostala nový lak (Alkyton). Zadní lampy jsou bílo červené.
V interiéru je taky pár změn. Nejsou tam koberece a celá podlaha je natřená na bílo. Přední sedačky mám Sparco sprint. Sériové pásy nahrazeny pásy Jamex s navijákem. Palubovka GL s hranatými budíky s modrým podsvícením. Původní znaky kontrolek jsou zmodernizovány těmi z felicie. Původní otočné vypínače nad středním panelem jsou nahrazeny modře podsvícenými vypínači z felicie. Místo popelníku je ovládání oken a ventilátoru topení. Volant je dobový sportovní pravděpodobně z Fordu Capri. Pro zvýšení komfortu jsem namontoval centrál s alarmem. Stěrače jsou typu Aero když už, tak jsem vyměnil původní ostřikovače modernějšími z fábie, což si vyžádalo přidání ještě jednoho motorku, protože jsou poněkud žíznivé :-). Později jsem vyměnil i mechanizmus stěračů za fábiový.
V autě mám rád i muziku, baterka je přestěhovaná do motorového prostoru, v předních dveřích jsou 16cm kompa od GZ v domcích by já.
Vyjádřeno v číslech:
karoserie typ M
podovzek, brzdy řady 13x
Letní kola: Dezent 14x8" s pneu 2x Uniroyal, 2x Falken - ZE-912 77
Zimní kola: 14x6" Michelin 155/70/14
zadní pružiny+domky z kyvadlové nápravy, prední pružiny by T#2 220mm, 80kN, přední náprava zapuštěná o cca 3cm do karoserie a zvětšen záklon o 3°
motor 781.135 hlava -1mm, 280/280° karburator Polmo
trubkové sedačky Sparco sprint, 3-bodové bezpečnosstní pásy Jamex s navijákem
Ground Zero Hydrogen GZHC 16 Neo na kabelu 2,5sqmm
27-27.8.2011 První "úspěch" ze závodů - 4. místo v závodech do vrchi v kategorii historik
Co dál?
furt je co dělat
- až budu velkej tak si postavim Feratta
akční průjezd z Vítkova:
Pro zajímavost, kdybyste chteli videt, jak vypadala, když sem ji koupil
skoda.stable.cz/cz/index. php?id=2&i...
Modrou teď oživuju na moji srpnovou svatbu.
Možná by stačilo jen udělat novej lak, novej motor, přečalounit sedačky, ať to z venku vypadá a bylo by. Ale když už jsem to toho hrábnul, tak si s tím aspoňt rochu pohraju. Tohle auto se časem reinkarnuje do mé bílé škodárny. Na tu bílou kastli budu muset taky šáhnout svářečkou. Má špatnej kufr. Kdybych teď jen přeskládal nápravy, motor, interiér do té bílé a přelakoval, tak by to auto fungovalo, ale na té mordé kastli jsou takovy drobny úpravy, ktery by na bílé nebyly a v tom autě jsem s nastávající randil, takže proto si s tím teď tak i když třeba né úplně smysluplně hraju.
Když si teď pohraju s modrou, tak třeba na ty 2 roky budu mít ještě s čím blbnout a když si najdu čas, tak opravím bílou kastli a pak budu moct postavit doopravdy novy auto .
Motto: nic tak nezvedne cloveku naladu, jako moct si celej den svaret.
Prodžekt posunuti predni napravy nahoru a jeji zaklonení o priblizne 3°
klubo.rajce.idnes.cz/zapu steni_napravy
homemade svody 4-2-1 spousta uzivatelu tady psalo, ze spoj litina-trubka mi hned praskne a ono svete div se, uz to drzi nekolik mesicu a nekolik zavodu :-)
vice fotek na:
klubo.rajce.idnes.cz/
Abych vás dlouho nenapínal, tohle je moje "105tka" co se týče papírů. Mám ji od roku 2004 a je to moje druhá škodovka po úzké 120L. Co se týče skutečné technické stránky je to Š13x s motorem 781.135.
Na podvozku jsou provedeny některé úpravy podle tady velmi oblíbeného vzoru L/A. V tlumičích je nový olej pro motocyklové vidlice. Nápravy jsou v bílé barvě(teď už značně i barvě rzi).
Motor má hlavu po GO, sníženou o 1mm a je v něm vačka 280/280°. Alternátor 55A, ETZ.
Karoserii jsem v roce 2006 vyvařil a vyztužil podle rady jedné knížky přídavnýmy sváry. Okapničky jsem upravil na "Okapničky New line" :-D, zadní lemy jsou trošku předělany a přední blatníky jsou svařeny z uzkéch a širokéch (viz fotky). Dosáhl jsem tím zmenšení "díry" nad předním kolem. Nakonec dostala nový lak (Alkyton). Zadní lampy jsou bílo červené.
V interiéru je taky pár změn. Nejsou tam koberece a celá podlaha je natřená na bílo. Přední sedačky mám Sparco sprint. Sériové pásy nahrazeny pásy Jamex s navijákem. Palubovka GL s hranatými budíky s modrým podsvícením. Původní znaky kontrolek jsou zmodernizovány těmi z felicie. Původní otočné vypínače nad středním panelem jsou nahrazeny modře podsvícenými vypínači z felicie. Místo popelníku je ovládání oken a ventilátoru topení. Volant je dobový sportovní pravděpodobně z Fordu Capri. Pro zvýšení komfortu jsem namontoval centrál s alarmem. Stěrače jsou typu Aero když už, tak jsem vyměnil původní ostřikovače modernějšími z fábie, což si vyžádalo přidání ještě jednoho motorku, protože jsou poněkud žíznivé :-). Později jsem vyměnil i mechanizmus stěračů za fábiový.
V autě mám rád i muziku, baterka je přestěhovaná do motorového prostoru, v předních dveřích jsou 16cm kompa od GZ v domcích by já.
Vyjádřeno v číslech:
karoserie typ M
podovzek, brzdy řady 13x
Letní kola: Dezent 14x8" s pneu 2x Uniroyal, 2x Falken - ZE-912 77
Zimní kola: 14x6" Michelin 155/70/14
zadní pružiny+domky z kyvadlové nápravy, prední pružiny by T#2 220mm, 80kN, přední náprava zapuštěná o cca 3cm do karoserie a zvětšen záklon o 3°
motor 781.135 hlava -1mm, 280/280° karburator Polmo
trubkové sedačky Sparco sprint, 3-bodové bezpečnosstní pásy Jamex s navijákem
Ground Zero Hydrogen GZHC 16 Neo na kabelu 2,5sqmm
27-27.8.2011 První "úspěch" ze závodů - 4. místo v závodech do vrchi v kategorii historik
Co dál?
furt je co dělat
- až budu velkej tak si postavim Feratta
akční průjezd z Vítkova:
Pro zajímavost, kdybyste chteli videt, jak vypadala, když sem ji koupil
skoda.stable.cz/cz/index. php?id=2&i...
Klubko/Škoda 105(135) - komentáře:
19:27:24
23.02.2011
23.02.2011
Klubko_
-> Evž@: oproti seriovymu vyfuku je to rozhodne prinos. Ale je to prace na cely odpoledne
08:07:56
23.02.2011
23.02.2011
Evž@
-> Klubko_: nějaké citelné zlepšení s těma svodama ? ...leží mi doma parohy s fáčka tak přemýšlím že je využiju :D
15:34:08
23.01.2011
23.01.2011
Klubko_
-> autosportkraus: ale jenom trosku
je to material z kovosrotu bez povrchove upravy jen svarenej a obrouseny svary, takze je jasny, ze to nebude na vystavu krasy proste pokus, kterej az prekvapive dobre vysel
je to material z kovosrotu bez povrchove upravy jen svarenej a obrouseny svary, takze je jasny, ze to nebude na vystavu krasy proste pokus, kterej az prekvapive dobre vysel
15:15:15
19.01.2011
19.01.2011
david 136 - zrušená registrace
-> autosportkraus: ale funguje mu to
15:08:13
19.01.2011
19.01.2011
autosportkraus
ten vyfuk je teda prisernej
14:26:28
13.01.2011
13.01.2011
david 136 - zrušená registrace
-> Klubko_: taky pekny acka, a kam ti vede ten vyfuk?
20:19:16
09.01.2011
09.01.2011
favo110lrs
ty svody néééééé
19:30:47
19.12.2010
19.12.2010
Klubko_
tady neco z klouzani
youtube.com/v/_vLNUw hsJsE
youtube.com/v/ntju8 DUeN0
youtube.com/v/Of9zz o57uBg
youtube.com/v/IP5wK 7RJo88
youtube.com/v/Z70WP yFCP-I
youtube.com/v/_vLNUw hsJsE
youtube.com/v/ntju8 DUeN0
youtube.com/v/Of9zz o57uBg
youtube.com/v/IP5wK 7RJo88
youtube.com/v/Z70WP yFCP-I
19:30:18
19.12.2010
19.12.2010
Klubko_
-> Tuner#2: no, uvidime, jak se to bude chovat na letnakach. Preci jen vzadu je profil 82 a vepredu 70, takze to muze delat svoje. Tedka na zimu je to na klouzani preci jen supr
01:27:17
15.12.2010
15.12.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Klubko_: Myslíš, že to zapuštění nápravy byl dobrý počin? Máš to hrozně nakopnutý, zadek neustřeluje?
23:32:31
14.12.2010
14.12.2010
Klubko_
-> haso: sak to predni celo taky trpi to nekde trochu zaborim do snehu a hned je to srolovany. Uz by konecne meli vymyslet gumovy
23:16:07
14.12.2010
14.12.2010
haso
-> Klubko_: brutalita na tych letnych koleckach
a tie zimne fotky tiez paradne, taky odrhnac
a tie zimne fotky tiez paradne, taky odrhnac
22:24:03
14.12.2010
14.12.2010
castrol
-> Klubko_: tie Dezent
22:22:32
14.12.2010
14.12.2010
Klubko_
-> castrol: ktery?
22:21:32
14.12.2010
14.12.2010
Klubko_
-> haso: akcni na snehu ale nemam jen takle pred garazi
22:21:20
14.12.2010
14.12.2010
castrol
-> Klubko_: mam jednu pripomienku ku kolesam a to ze niesu moje
22:16:11
14.12.2010
14.12.2010
haso
-> Klubko_: no supni nejake snezne fotky
22:30:23
02.11.2010
02.11.2010
Klubko_
diky vsem za kladny ohlasy na kola. Stesti mi pralo a tak jsou doma. Ja se jich taky nemuzu nabazit. Furt to oblizam a ocumuju
-> haso: uz jsem to doplnil i do popisu Dezent 14×8" 2× Uniroyal 2× Toyo Proxes oboje 195/45/45
Ja ty kumha ted nedavno rozkvikal na felde. Snesou fakt hodne.
-> buran: zacinam byt ale tak ty modry pujdou do sveta, jinak bych si ty Dezenty nekoupil. Jeste by to chtelo jednu sadu disku na slicky na zavody
-> haso: uz jsem to doplnil i do popisu Dezent 14×8" 2× Uniroyal 2× Toyo Proxes oboje 195/45/45
Ja ty kumha ted nedavno rozkvikal na felde. Snesou fakt hodne.
-> buran: zacinam byt ale tak ty modry pujdou do sveta, jinak bych si ty Dezenty nekoupil. Jeste by to chtelo jednu sadu disku na slicky na zavody
17:09:32
29.10.2010
29.10.2010
buran
tak vidim že seš taky takovej kolofil jak já :-D
15:01:18
29.10.2010
29.10.2010
squalo
na tých letnakoch je to brutal