skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Aktuálně:
Modrou teď oživuju na moji srpnovou svatbu.
Možná by stačilo jen udělat novej lak, novej motor, přečalounit sedačky, ať to z venku vypadá a bylo by. Ale když už jsem to toho hrábnul, tak si s tím aspoňt rochu pohraju. Tohle auto se časem reinkarnuje do mé bílé škodárny. Na tu bílou kastli budu muset taky šáhnout svářečkou. Má špatnej kufr. Kdybych teď jen přeskládal nápravy, motor, interiér do té bílé a přelakoval, tak by to auto fungovalo, ale na té mordé kastli jsou takovy drobny úpravy, ktery by na bílé nebyly a v tom autě jsem s nastávající randil, takže proto si s tím teď tak i když třeba né úplně smysluplně hraju.
Když si teď pohraju s modrou, tak třeba na ty 2 roky budu mít ještě s čím blbnout a když si najdu čas, tak opravím bílou kastli a pak budu moct postavit doopravdy novy auto .
Motto: nic tak nezvedne cloveku naladu, jako moct si celej den svaret.
Prodžekt posunuti predni napravy nahoru a jeji zaklonení o priblizne 3°
klubo.rajce.idnes.cz/zapu steni_napravy
homemade svody 4-2-1 spousta uzivatelu tady psalo, ze spoj litina-trubka mi hned praskne a ono svete div se, uz to drzi nekolik mesicu a nekolik zavodu :-)
vice fotek na:
klubo.rajce.idnes.cz/
Abych vás dlouho nenapínal, tohle je moje "105tka" co se týče papírů. Mám ji od roku 2004 a je to moje druhá škodovka po úzké 120L. Co se týče skutečné technické stránky je to Š13x s motorem 781.135.
Na podvozku jsou provedeny některé úpravy podle tady velmi oblíbeného vzoru L/A. V tlumičích je nový olej pro motocyklové vidlice. Nápravy jsou v bílé barvě(teď už značně i barvě rzi).
Motor má hlavu po GO, sníženou o 1mm a je v něm vačka 280/280°. Alternátor 55A, ETZ.
Karoserii jsem v roce 2006 vyvařil a vyztužil podle rady jedné knížky přídavnýmy sváry. Okapničky jsem upravil na "Okapničky New line" :-D, zadní lemy jsou trošku předělany a přední blatníky jsou svařeny z uzkéch a širokéch (viz fotky). Dosáhl jsem tím zmenšení "díry" nad předním kolem. Nakonec dostala nový lak (Alkyton). Zadní lampy jsou bílo červené.
V interiéru je taky pár změn. Nejsou tam koberece a celá podlaha je natřená na bílo. Přední sedačky mám Sparco sprint. Sériové pásy nahrazeny pásy Jamex s navijákem. Palubovka GL s hranatými budíky s modrým podsvícením. Původní znaky kontrolek jsou zmodernizovány těmi z felicie. Původní otočné vypínače nad středním panelem jsou nahrazeny modře podsvícenými vypínači z felicie. Místo popelníku je ovládání oken a ventilátoru topení. Volant je dobový sportovní pravděpodobně z Fordu Capri. Pro zvýšení komfortu jsem namontoval centrál s alarmem. Stěrače jsou typu Aero když už, tak jsem vyměnil původní ostřikovače modernějšími z fábie, což si vyžádalo přidání ještě jednoho motorku, protože jsou poněkud žíznivé :-). Později jsem vyměnil i mechanizmus stěračů za fábiový.
V autě mám rád i muziku, baterka je přestěhovaná do motorového prostoru, v předních dveřích jsou 16cm kompa od GZ v domcích by já.
Vyjádřeno v číslech:
karoserie typ M
podovzek, brzdy řady 13x
Letní kola: Dezent 14x8" s pneu 2x Uniroyal, 2x Falken - ZE-912 77
Zimní kola: 14x6" Michelin 155/70/14
zadní pružiny+domky z kyvadlové nápravy, prední pružiny by T#2 220mm, 80kN, přední náprava zapuštěná o cca 3cm do karoserie a zvětšen záklon o 3°
motor 781.135 hlava -1mm, 280/280° karburator Polmo
trubkové sedačky Sparco sprint, 3-bodové bezpečnosstní pásy Jamex s navijákem
Ground Zero Hydrogen GZHC 16 Neo na kabelu 2,5sqmm
27-27.8.2011 První "úspěch" ze závodů - 4. místo v závodech do vrchi v kategorii historik
Co dál?
furt je co dělat
- až budu velkej tak si postavim Feratta
akční průjezd z Vítkova:
Pro zajímavost, kdybyste chteli videt, jak vypadala, když sem ji koupil
skoda.stable.cz/cz/index. php?id=2&i...
Modrou teď oživuju na moji srpnovou svatbu.
Možná by stačilo jen udělat novej lak, novej motor, přečalounit sedačky, ať to z venku vypadá a bylo by. Ale když už jsem to toho hrábnul, tak si s tím aspoňt rochu pohraju. Tohle auto se časem reinkarnuje do mé bílé škodárny. Na tu bílou kastli budu muset taky šáhnout svářečkou. Má špatnej kufr. Kdybych teď jen přeskládal nápravy, motor, interiér do té bílé a přelakoval, tak by to auto fungovalo, ale na té mordé kastli jsou takovy drobny úpravy, ktery by na bílé nebyly a v tom autě jsem s nastávající randil, takže proto si s tím teď tak i když třeba né úplně smysluplně hraju.
Když si teď pohraju s modrou, tak třeba na ty 2 roky budu mít ještě s čím blbnout a když si najdu čas, tak opravím bílou kastli a pak budu moct postavit doopravdy novy auto .
Motto: nic tak nezvedne cloveku naladu, jako moct si celej den svaret.
Prodžekt posunuti predni napravy nahoru a jeji zaklonení o priblizne 3°
klubo.rajce.idnes.cz/zapu steni_napravy
homemade svody 4-2-1 spousta uzivatelu tady psalo, ze spoj litina-trubka mi hned praskne a ono svete div se, uz to drzi nekolik mesicu a nekolik zavodu :-)
vice fotek na:
klubo.rajce.idnes.cz/
Abych vás dlouho nenapínal, tohle je moje "105tka" co se týče papírů. Mám ji od roku 2004 a je to moje druhá škodovka po úzké 120L. Co se týče skutečné technické stránky je to Š13x s motorem 781.135.
Na podvozku jsou provedeny některé úpravy podle tady velmi oblíbeného vzoru L/A. V tlumičích je nový olej pro motocyklové vidlice. Nápravy jsou v bílé barvě(teď už značně i barvě rzi).
Motor má hlavu po GO, sníženou o 1mm a je v něm vačka 280/280°. Alternátor 55A, ETZ.
Karoserii jsem v roce 2006 vyvařil a vyztužil podle rady jedné knížky přídavnýmy sváry. Okapničky jsem upravil na "Okapničky New line" :-D, zadní lemy jsou trošku předělany a přední blatníky jsou svařeny z uzkéch a širokéch (viz fotky). Dosáhl jsem tím zmenšení "díry" nad předním kolem. Nakonec dostala nový lak (Alkyton). Zadní lampy jsou bílo červené.
V interiéru je taky pár změn. Nejsou tam koberece a celá podlaha je natřená na bílo. Přední sedačky mám Sparco sprint. Sériové pásy nahrazeny pásy Jamex s navijákem. Palubovka GL s hranatými budíky s modrým podsvícením. Původní znaky kontrolek jsou zmodernizovány těmi z felicie. Původní otočné vypínače nad středním panelem jsou nahrazeny modře podsvícenými vypínači z felicie. Místo popelníku je ovládání oken a ventilátoru topení. Volant je dobový sportovní pravděpodobně z Fordu Capri. Pro zvýšení komfortu jsem namontoval centrál s alarmem. Stěrače jsou typu Aero když už, tak jsem vyměnil původní ostřikovače modernějšími z fábie, což si vyžádalo přidání ještě jednoho motorku, protože jsou poněkud žíznivé :-). Později jsem vyměnil i mechanizmus stěračů za fábiový.
V autě mám rád i muziku, baterka je přestěhovaná do motorového prostoru, v předních dveřích jsou 16cm kompa od GZ v domcích by já.
Vyjádřeno v číslech:
karoserie typ M
podovzek, brzdy řady 13x
Letní kola: Dezent 14x8" s pneu 2x Uniroyal, 2x Falken - ZE-912 77
Zimní kola: 14x6" Michelin 155/70/14
zadní pružiny+domky z kyvadlové nápravy, prední pružiny by T#2 220mm, 80kN, přední náprava zapuštěná o cca 3cm do karoserie a zvětšen záklon o 3°
motor 781.135 hlava -1mm, 280/280° karburator Polmo
trubkové sedačky Sparco sprint, 3-bodové bezpečnosstní pásy Jamex s navijákem
Ground Zero Hydrogen GZHC 16 Neo na kabelu 2,5sqmm
27-27.8.2011 První "úspěch" ze závodů - 4. místo v závodech do vrchi v kategorii historik
Co dál?
furt je co dělat
- až budu velkej tak si postavim Feratta
akční průjezd z Vítkova:
Pro zajímavost, kdybyste chteli videt, jak vypadala, když sem ji koupil
skoda.stable.cz/cz/index. php?id=2&i...
Klubko/Škoda 105(135) - komentáře:
13:32:43
29.10.2010
29.10.2010
Norton
mno teraz uz je to kraska :o)
23:35:45
28.10.2010
28.10.2010
haso
-> Klubko_: tak teraz to auto vyzera uplne brutaaaalne :)
jake su to kolesa? jake gumy mas na tom obute? vyzera to super
inak...ktym mojim kumho, snimi to drzi jak pribite k ceste, ten mrtvy motor je daleko za ich hranicami...nech robim co robim utrhnut sa to len tak lahko neda...
jake su to kolesa? jake gumy mas na tom obute? vyzera to super
inak...ktym mojim kumho, snimi to drzi jak pribite k ceste, ten mrtvy motor je daleko za ich hranicami...nech robim co robim utrhnut sa to len tak lahko neda...
23:10:06
28.10.2010
28.10.2010
Scary
kOla dělaj auto :-) Líbí se mi!
22:43:58
28.10.2010
28.10.2010
tunerlada
-> Klubko_: no kousek od toho parkoviště ze Zoo směrem do té dědiny,jinak ty nové letní kola sou super
22:36:43
28.10.2010
28.10.2010
Josifek
Tak toto su najkrajsie homemade svody ake som kedy videl ! super praca !
21:38:13
18.10.2010
18.10.2010
Klubko_
-> Tommyk: no, mas pravdu. Jak to byva, kovarova kobyla chodi bosa. Ale zacinam pracovat na tom, aby se to zlepsilo
21:18:04
01.10.2010
01.10.2010
Tommyk
Mě to připadá takový nějaký šitý horkou jehlou
Proč?
Proč?
21:13:46
01.10.2010
01.10.2010
buran
Pěkně zase zmena kol a tentokrát sem tu změnu já nestih zita nebude společny foceni
21:10:41
01.10.2010
01.10.2010
Šulda
máš krásný kola
08:16:18
30.08.2010
30.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> petr s 27.08.10 21:26:41: To nevím jak se tomu říká u králíků, ale fotky už jsem viděl, bylo to pak ve fóru.
15:43:08
29.08.2010
29.08.2010
Klubko_
-> tunerlada: tyjo, tak tos nas videl ale ja si vas nevsiml mels napsat, ze sem pojedes a kde ste nas potkali?
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : tyjo, zatim jsem z toho mirne v rozpacich. Byla tam rozbihavost 10mm a to auto bylo na mensich nerovnostech takovy klidny, dokud neuskocilo na velke nerovnosti, to uz pak bylo horsi. Ted jsem doma pripravkem nastavil pribliznou sbihavost na 1mm a je to zas takovy jakysi uskakany mi prijde. Ale to mozna neni problem tehle upravy, ale tlumicu. Musim s ti zajit na laserovku doladit i zadek. Jo a volant se celkem prestal sam vracet do stredove polohy. Ze zavodu...no to asi jen od RadkaP pradek.rajce.idnes.cz/8.8 ._Simasprint_Ecce_Homo onboardy bohuzel, ponevadz jsem nemel drzak na fotak. Ale ten ze 3. jizdy, jak jsem dostal smyk mohl byt vyzivnej
-> petr s: a pripoustijou býci ze
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : tyjo, zatim jsem z toho mirne v rozpacich. Byla tam rozbihavost 10mm a to auto bylo na mensich nerovnostech takovy klidny, dokud neuskocilo na velke nerovnosti, to uz pak bylo horsi. Ted jsem doma pripravkem nastavil pribliznou sbihavost na 1mm a je to zas takovy jakysi uskakany mi prijde. Ale to mozna neni problem tehle upravy, ale tlumicu. Musim s ti zajit na laserovku doladit i zadek. Jo a volant se celkem prestal sam vracet do stredove polohy. Ze zavodu...no to asi jen od RadkaP pradek.rajce.idnes.cz/8.8 ._Simasprint_Ecce_Homo onboardy bohuzel, ponevadz jsem nemel drzak na fotak. Ale ten ze 3. jizdy, jak jsem dostal smyk mohl byt vyzivnej
-> petr s: a pripoustijou býci ze
20:49:23
27.08.2010
27.08.2010
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Klubko_: Tak co, jak to jezdí? Kde jsou nějaký aktuální fotky ze závodů?
21:24:36
16.08.2010
16.08.2010
tunerlada
-> Klubko_: nejel si v sobotu na svatý kopeček?byli sme tam z přítelkyní v Zoo a kolem 5 sme jeli domů a viděli tě..zelenej Fiat Tempra s cedulkami tuner_lada a miška
15:23:09
10.08.2010
10.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Kde jsou fotky ze zapouštění?
15:03:52
10.08.2010
10.08.2010
stika87 - Maschinenführer
ty blazne :) takhle zavodit :)
12:09:43
31.07.2010
31.07.2010
Petrson
-> Klubko_: No hezky pracuješ sem na to zvědavej :)
21:59:39
15.11.2009
15.11.2009
Maty110l
-> Klubko_: pěkný sparca..hm,co nějakývohnutý trubky do vnitř??já na nudlu narval zase neonky ať vypadá jak lampička:)
19:06:58
15.11.2009
15.11.2009
105
-> Klubko_: jedine cerny jak sem mel ja
10:41:14
12.08.2009
12.08.2009
Klubko_
-> Maty110l: hehe, mazel musim rict, ze uz sem premyslel o cernejch stredech, ty zlaty by taky nemusely byt spatny uvidime