
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem si poridil nove auto, ktere bude slouzit vyhradne ke sportovnim ucelum, jako je slalom, CWC, sprinty a pod...
Karoserie:
Vyvarena eMkova kasle s125L z roku 1989
Sroubovaci ram
Sportovni sedacka ridice, 4 bod pas
Spolujezdec sedacka z XR3i, 4 bod pas
tuning volant
LR vana
Predni naprava:
Siroka vyztuzena podle L/A, předělané dorazy
Zakazkové pruziny 210mm by Tuner2
Tlumice HP sporting
2p - zatim. Uz jsou pripraveny 4p po GO
Zadni naprava:
Kyvka po GO s vystuzenyma podelnyma ramenama
Pruziny serie
Tlumice Hp sporting
Prevodovka:
5Q 4,22 mokre poloosy
Motor - momentalne
Základ fa 135
Odlehceny setrvak a remenice, vyvazene s klikou
Vačka 278/270 6,9/6,7 Chovanec
Hlava snizena KP 10,8:1, ocistena a zabrousene ventily
4-1 svody od Beryho
karbec 130 repas Kratochvíl; trysky 120/145, vzdusniky 210/160
Motor - dávná budoucnost
1.4gt z Citroenu AX patříčně upraveny s výkonem někde kolem 110 - 120hp
Kola
5,5x13 anglicke plechace
5x13 kombinace knofliku a ementalu
pneu:
2x Falken ziex 165/60 R13
2x Dunlop SP8 Sport 185/55 R13
2x Semperit sport life 195/55 R13
4x Michelin 16/53 R13
Změřeno zrychlení na opravdovou 100: cca 11vteřin
Video ze slalomu v Milovicích 1.3.09
Video z AR Milovice 21.3.2009
Sprint já vs BMW 320i e36 150Hp
Plány pro tento rok:
Nechat udělat hlavu a nasadit karburátory solex addhe 40
Nová zadní náprava ve stylu LR
Uprava přední nápravy - prědělání mostu a uložení do tvrda
Poděkování:
Největší poděkování patří mému brachovi, bez kterého by tohle auto nikdy nejelo;). Dale pak mému dědovi, ktery me celou dobu podporuje. Taky děkuju lidem odsud z virtu jak za vetsi ci mensi obchody, rady, porady a vubec za všechno...;)
Karoserie:
Vyvarena eMkova kasle s125L z roku 1989
Sroubovaci ram
Sportovni sedacka ridice, 4 bod pas
Spolujezdec sedacka z XR3i, 4 bod pas
tuning volant
LR vana
Predni naprava:
Siroka vyztuzena podle L/A, předělané dorazy
Zakazkové pruziny 210mm by Tuner2
Tlumice HP sporting
2p - zatim. Uz jsou pripraveny 4p po GO
Zadni naprava:
Kyvka po GO s vystuzenyma podelnyma ramenama
Pruziny serie
Tlumice Hp sporting
Prevodovka:
5Q 4,22 mokre poloosy
Motor - momentalne
Základ fa 135
Odlehceny setrvak a remenice, vyvazene s klikou
Vačka 278/270 6,9/6,7 Chovanec
Hlava snizena KP 10,8:1, ocistena a zabrousene ventily
4-1 svody od Beryho
karbec 130 repas Kratochvíl; trysky 120/145, vzdusniky 210/160
Motor - dávná budoucnost
1.4gt z Citroenu AX patříčně upraveny s výkonem někde kolem 110 - 120hp
Kola
5,5x13 anglicke plechace
5x13 kombinace knofliku a ementalu
pneu:
2x Falken ziex 165/60 R13
2x Dunlop SP8 Sport 185/55 R13
2x Semperit sport life 195/55 R13
4x Michelin 16/53 R13
Změřeno zrychlení na opravdovou 100: cca 11vteřin
Video ze slalomu v Milovicích 1.3.09
Video z AR Milovice 21.3.2009
Sprint já vs BMW 320i e36 150Hp
Plány pro tento rok:
Nechat udělat hlavu a nasadit karburátory solex addhe 40
Nová zadní náprava ve stylu LR
Uprava přední nápravy - prědělání mostu a uložení do tvrda
Poděkování:
Největší poděkování patří mému brachovi, bez kterého by tohle auto nikdy nejelo;). Dale pak mému dědovi, ktery me celou dobu podporuje. Taky děkuju lidem odsud z virtu jak za vetsi ci mensi obchody, rady, porady a vubec za všechno...;)
Trax / Skoda 125L/A - komentáře:
-> Trax: pěknéé 

-> radekp: Ok, vyhodim tlumiče a dam misto toho poradnou trubku

-> Evž@: Kyvka má úhel kývání 50stupňod podélné osy(vlečka 32).Při propružení kyvky tedy dochází ke změně stopy auta. Navíc společně s koly chodí i převodovka.Takže v rychlých zatáčkách, nerovných, dochází k vlnění. Dobrá by byla, kdyby nepropružila ani centimetr a převodovka by byla v unibalu

-> Tuner#2: jj, už to psát nebudu, kyvka vývojově nejlepší naprava. Táhlý zatáčky se daj projíždět krásně driftem atd



-> Trax: Prosím Tě nepiš to tady, pak o Tobě napíšou, že akorát píšeš pěkné blbosti... (Joke)
-> gabo000000Na druhé fotce je krásně vidět jak tahá kyvka kola pod sebe.
-> gabo000000Na druhé fotce je krásně vidět jak tahá kyvka kola pod sebe.
-> Evž@: tomu pruzina nepomuze, protoze problem je vzdycky v tom, že se to odlehci treba při brždění. tomu pomuže jiná náprava. Doufam, že tam už brzo bude

-> Trax: možná kdyby byly kratší pružiny vzádu aby to nešlo v průjezdu do V tak by to bylo o něčem jiném
-> Evž@: No, daval jsem ji dost za usi a kolo zatim drzi
-> gabo000000: Hrozna naprava je to kuli tomu, ze se s ni proste neda projet poradne zatacka a natoz poradně a rychle. Zkousel sjem ve 120 brat zatacku pod plnym a proste ten zadek vzdycky ujede... Tohle proste vlecka nedela

-> gabo000000: Hrozna naprava je to kuli tomu, ze se s ni proste neda projet poradne zatacka a natoz poradně a rychle. Zkousel sjem ve 120 brat zatacku pod plnym a proste ten zadek vzdycky ujede... Tohle proste vlecka nedela

-> Trax: kyvka je dobrá náprava....špatná bude až uletí kolo
....te se mi ještě nestalo

-> Trax: ani by som nepovedal

-> jarda.u1: Ja jsem dělal tlumič presne podle LS dokumentace. Takze 3 komorovej. Expanzí a absorbční komora.
-> Trax: Ja si myslim,ze az ujedes par zavodu,tak se ten tlumic trochu vypali a pak i zmeni zvuk.Me uz se ten muj taky trochu rozezvucel.Jinak tu vrtanou trubku mas pruchozi asi vid?
-> jarda.u1:
je to vycpaný skelnou vatou. Ale neni to ono, je to sice krasně tichý, ale připadá mi, že to i trosku ubralo na výkonu... Musim to ješpě pořádně vyzkoušet.


-> Trax: ty mas na starteru usi?
Ne ted vazne,dobra prace.Cim jsi ho vycpal?



Tak konečně tlumič. Už si nebude muset starter na slalomu ucpávat uši

Tak dneska jsem konečne vyvrtal asi 600 děr na trubku do tlumiče... Zitra udělám dna a budu schánět nerezový špony...

-> Tuner#2: Až bude co fotit, tak fotky udělám
Zatim mam pred sebou jen vykres a kus "železa"

