skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem si poridil nove auto, ktere bude slouzit vyhradne ke sportovnim ucelum, jako je slalom, CWC, sprinty a pod...
Karoserie:
Vyvarena eMkova kasle s125L z roku 1989
Sroubovaci ram
Sportovni sedacka ridice, 4 bod pas
Spolujezdec sedacka z XR3i, 4 bod pas
tuning volant
LR vana
Predni naprava:
Siroka vyztuzena podle L/A, předělané dorazy
Zakazkové pruziny 210mm by Tuner2
Tlumice HP sporting
2p - zatim. Uz jsou pripraveny 4p po GO
Zadni naprava:
Kyvka po GO s vystuzenyma podelnyma ramenama
Pruziny serie
Tlumice Hp sporting
Prevodovka:
5Q 4,22 mokre poloosy
Motor - momentalne
Základ fa 135
Odlehceny setrvak a remenice, vyvazene s klikou
Vačka 278/270 6,9/6,7 Chovanec
Hlava snizena KP 10,8:1, ocistena a zabrousene ventily
4-1 svody od Beryho
karbec 130 repas Kratochvíl; trysky 120/145, vzdusniky 210/160
Motor - dávná budoucnost
1.4gt z Citroenu AX patříčně upraveny s výkonem někde kolem 110 - 120hp
Kola
5,5x13 anglicke plechace
5x13 kombinace knofliku a ementalu
pneu:
2x Falken ziex 165/60 R13
2x Dunlop SP8 Sport 185/55 R13
2x Semperit sport life 195/55 R13
4x Michelin 16/53 R13
Změřeno zrychlení na opravdovou 100: cca 11vteřin
Video ze slalomu v Milovicích 1.3.09
Video z AR Milovice 21.3.2009
Sprint já vs BMW 320i e36 150Hp
Plány pro tento rok:
Nechat udělat hlavu a nasadit karburátory solex addhe 40
Nová zadní náprava ve stylu LR
Uprava přední nápravy - prědělání mostu a uložení do tvrda
Poděkování:
Největší poděkování patří mému brachovi, bez kterého by tohle auto nikdy nejelo;). Dale pak mému dědovi, ktery me celou dobu podporuje. Taky děkuju lidem odsud z virtu jak za vetsi ci mensi obchody, rady, porady a vubec za všechno...;)
Karoserie:
Vyvarena eMkova kasle s125L z roku 1989
Sroubovaci ram
Sportovni sedacka ridice, 4 bod pas
Spolujezdec sedacka z XR3i, 4 bod pas
tuning volant
LR vana
Predni naprava:
Siroka vyztuzena podle L/A, předělané dorazy
Zakazkové pruziny 210mm by Tuner2
Tlumice HP sporting
2p - zatim. Uz jsou pripraveny 4p po GO
Zadni naprava:
Kyvka po GO s vystuzenyma podelnyma ramenama
Pruziny serie
Tlumice Hp sporting
Prevodovka:
5Q 4,22 mokre poloosy
Motor - momentalne
Základ fa 135
Odlehceny setrvak a remenice, vyvazene s klikou
Vačka 278/270 6,9/6,7 Chovanec
Hlava snizena KP 10,8:1, ocistena a zabrousene ventily
4-1 svody od Beryho
karbec 130 repas Kratochvíl; trysky 120/145, vzdusniky 210/160
Motor - dávná budoucnost
1.4gt z Citroenu AX patříčně upraveny s výkonem někde kolem 110 - 120hp
Kola
5,5x13 anglicke plechace
5x13 kombinace knofliku a ementalu
pneu:
2x Falken ziex 165/60 R13
2x Dunlop SP8 Sport 185/55 R13
2x Semperit sport life 195/55 R13
4x Michelin 16/53 R13
Změřeno zrychlení na opravdovou 100: cca 11vteřin
Video ze slalomu v Milovicích 1.3.09
Video z AR Milovice 21.3.2009
Sprint já vs BMW 320i e36 150Hp
Plány pro tento rok:
Nechat udělat hlavu a nasadit karburátory solex addhe 40
Nová zadní náprava ve stylu LR
Uprava přední nápravy - prědělání mostu a uložení do tvrda
Poděkování:
Největší poděkování patří mému brachovi, bez kterého by tohle auto nikdy nejelo;). Dale pak mému dědovi, ktery me celou dobu podporuje. Taky děkuju lidem odsud z virtu jak za vetsi ci mensi obchody, rady, porady a vubec za všechno...;)
Trax / Skoda 125L/A - komentáře:
19:14:16
22.06.2009
22.06.2009
Trax
-> Petkar1: jj svezeni krasny. Ve 140 retarder, uplne parada
15:57:21
22.06.2009
22.06.2009
Petkar1
Ale to svezení je fakt krásný, to se musí nechat
15:51:50
22.06.2009
22.06.2009
Petkar1
-> Trax: No jo, oni stavěj moc dobrý RZty. Akorát na to že tam jezdí i sériovky, tak na techniku to jsou celkem náročný tratě...
00:38:19
22.06.2009
22.06.2009
Trax
-> Tuner#2: jj priste uz to dělat radsi nebudu Jinak ten drzak je z pulky moje blbost, protoze jsem tam mel altik z fava a ten drzak nebyl zrovna nejpevnejsi, ale predtim to drzelo dlouho, tak by me nenapadlo, ze me opusti... Jinak trat byla postavena nadherne, krasny svezeni. Musim pochvalit poradatele za suprovou RZ
00:30:55
22.06.2009
22.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Trax: S autem se má jezdit a ne skákat Jinak koukám letos je sezóna altíku. Mě prasknul držák taky, MATTESSovi se pro změnu uvolnila matka na napínáku...
11:25:57
21.06.2009
21.06.2009
Trax
Vcera jsem bohuzel nedokoncil závod v amater rallye. Zradila technika. Prasknul drzak alternátoru a nebyla moznost, jak opravit a pokracovat v závodu. Navíc pri jednom skoku jsem spadnul na cumak a byla to hodne oskliva rana, takze nutná kontrola prední nápravy.
-> Maxx: Foto udělám
-> Maxx: Foto udělám
12:47:12
20.06.2009
20.06.2009
Maxx
-> Trax: dej foto motoru chci ho videt klidne na mail...mel jsem moznost jeden koupit ale nekdo mi ho vyfouk
23:04:54
16.06.2009
16.06.2009
Trax
-> PetrDNX: jj, libi se mi, jak to u tebe funguje
21:33:38
16.06.2009
16.06.2009
PetrDNX
-> Trax: To není špatná volba.Neco málo o tom vím
16:54:15
16.06.2009
16.06.2009
Trax
-> JirkaF: Ja vim no, ale OHC rozvod a 95 koni v zakladu me docela láká:)
14:13:03
16.06.2009
16.06.2009
JirkaF
-> Trax: tak to mě zajímá jak bude fungovat solex na ty fabuli ... toho citrona hod nekam do sklepa :) to tam nepatří!!!
12:52:04
16.06.2009
16.06.2009
Trax
Tak bracha to už prokec, takze koupil jsem komplet motor 1.4Gt(90-95hp) z citroena AX. A komplet znamena vcetne dvou solexu 40addha nebo tak nejak. Prozatim pujdou karburatory na stavajici motor a za nejakej ten patek(rok ) bych chtel dat celej motor dozadu. Precijen trochu lepsi konstrukce, nez fabia 1.4...
09:56:13
16.06.2009
16.06.2009
Toušík
Óóó No tak to by mohlo bejt dost zajímavý
23:47:42
15.06.2009
15.06.2009
Petas.Kejdz
-> JirkaF: výsledek bude až za pár let.. jinak je to motor 1.4 gt (citroen) a dva solexy..
22:22:06
15.06.2009
15.06.2009
JirkaF
Tak dej fotku :) ... a zajima me vysledek!!!
21:15:44
15.06.2009
15.06.2009
Trax
-> Toušík: Ty zrovna ne, dorazily koně z francie i s dvojitejma karburatorama...
21:10:02
15.06.2009
15.06.2009
Toušík
Tak co máme nového??? že by dva kladrubský koně??
20:57:06
15.06.2009
15.06.2009
Trax
Tak nakoupeni noví koně, ted je akorat dostat pod kapotu