skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 135 GL, r.v. 1988, MOTOR: typ: 135 8; objem: 1280 ccm; výkon 43kW/5000 R.P.M., obutí ráfky Ronal 5J13 pneu Fulda Diegro 185/70 R13 82T. dovoz ze SRN do provozu v ČR v 1991.
Skoda 135 GL - komentáře:
11:59:36
29.12.2012
29.12.2012
Alesh
má trošku placatej předek ve zkutečnosti :-D
13:44:28
09.01.2011
09.01.2011
Pavel P..
-> David.: když je má v TP tak jsou.
13:42:56
09.01.2011
09.01.2011
David.
-> Pavel P..: na škodovku jsou ale jen 4,5Jx13 a 5Jx13. 5,5J už nejsou povolený ne?
12:44:36
09.01.2011
09.01.2011
Pavel P..
-> David.: disky 5,5×13 budou ty ronaly.
09:42:14
09.01.2011
09.01.2011
David.
vidím, že techničák psal nějaký "odborník"
typ 130GL, objem 1280ccm,užitečné zatížení včetně obsluhy pův 1610-škrtnuto na 390(obojí blbost)
a ty disky 5 1/2Jx13 taky "pěkný"
typ 130GL, objem 1280ccm,užitečné zatížení včetně obsluhy pův 1610-škrtnuto na 390(obojí blbost)
a ty disky 5 1/2Jx13 taky "pěkný"
09:33:44
28.11.2009
28.11.2009
David29
-> kysa: Konečně bude na Spořilově další škodovkář
20:17:08
04.10.2009
04.10.2009
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> kysa: to je jedině dobřem je to opravdu raritní kus
18:31:10
04.10.2009
04.10.2009
kysa
Zdravím, díky velkému zájmu připravuji detalnější popis tech. údajů a pár fotek... Jinak reakce na příspěvky, originál barva byla taková ta vyblitá zelená, jak byla často na 125L, maska je homologovaný doplnek, zkusim se podivat na vyrobce, originál, asi teško, nýbrž tam jsou světla Hella. Auto je momentálně nepojizdné, ale teď jsem to zkoušel po roce nadlábnout, a bez problému bych vyjel na Paříž, když tak vzpomínám, byl jsem docela spokojen, 160km/h po dálnici jak prd... ale znáteto, není problém letět 160,- ale jak to ubrzdnit????
Sice byly ve výbavě čtyř pískové přední kotoučové brzdy, ale na oktávky s ABS a posilovačem brzdného účinku to fakt nemá, a takovej blbec, mi to také na Bohdalci přidup na oranžový, takže smyk, bub, a z masky zbyli cáry a předek zrušenej... Ale asi chystám renovaci... na machrování..
Sice byly ve výbavě čtyř pískové přední kotoučové brzdy, ale na oktávky s ABS a posilovačem brzdného účinku to fakt nemá, a takovej blbec, mi to také na Bohdalci přidup na oranžový, takže smyk, bub, a z masky zbyli cáry a předek zrušenej... Ale asi chystám renovaci... na machrování..
12:51:18
04.10.2008
04.10.2008
David29
-> Mr.Lumpy: Nevim no.. už je to půl roku
14:41:30
22.09.2008
22.09.2008
Mr.Lumpy
-> David29 - Mrázovka: zeptej se na přední masku a světla
21:38:10
21.03.2008
21.03.2008
David29
Tak špatný zprávy...škodovka je nabouraná a čeká ji šrot Zkouším zjistit co a jak, jestli by třeba nešla zachránit :)
20:45:02
13.03.2008
13.03.2008
David29
Tohle auto bydlí kousek ode mně.... napsal sem mu majl-))
22:49:56
27.11.2007
27.11.2007
Matsoft
-> Adams: ano, origo
11:32:49
27.11.2007
27.11.2007
Adams
Takze ty kola a ta silena maska jsou origo jak se to prodavalo treba v Nemecku drive?
16:16:28
23.09.2007
23.09.2007
mAATT
dneska sem jí viděl v Říčanech.. vypadá celkem pěkně ;-)))
13:27:07
29.05.2007
29.05.2007
Matsoft
tuhle karu jsem pred skoro rokem potkal v centru prahy.... pekna....
16:29:51
22.04.2007
22.04.2007
dial K for Karlos
-> kysa: Tohle auto je na 100% dovoz z Německa . Čtyřoká maska, kola RONAL.. Tak jak říká kubina, tak jak je jí vem a zrepasuj to do originálu a máš sběratelskej poklad, když jí vytuníš, bude z toho tuctovej auťák, kterej mít nikdy cenu nebude.
15:22:05
22.04.2007
22.04.2007
minno
ja som 135GL tiez este nevidel ani na zivo, ani tu na webe
21:16:14
21.04.2007
21.04.2007
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
cest,chlape tak mam takove tuseni,ze tohle je jedina 135GL na tomhle webu.je to hodne vzacny typ.doufam za to zachranis a das do originalu,opravdu by toho byla skoda.136GL je obcas k sehnani ale sehnat 135GL to je temer scifi.
mam dotaz,ta modra metaliza je podle me original,je to tak??? a nahodou nemas v TP nebo nekde jinde cislo te barvy?
mam dotaz,ta modra metaliza je podle me original,je to tak??? a nahodou nemas v TP nebo nekde jinde cislo te barvy?