skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
škoda 120gls vývozní model
Koupil jsem ji na inzerát jako nepojízdnou s porouchaným motorem za směšnou částku.
Najeto cca 70 000km (meněný tachometr)
Motor po oprave a najetí 6000 kilomentů opět vaří,takže je vyměněn za 136.Auto je vývozní model a je na nem udelaná odhlučnovací kůra,která se opravdu velice povedla.
Převodovka je klasický 5q ve spojení s kyvadlovou nápravou.
Interier po důkladném vyčištění jako nový.
Karoserie:
-Ve předu plastové podběhy
-Original lak (pouze drobne oderky a skrabance a mirne promačkly přední blatník)
-Kompletní odhlučnění vývozního modelu.
-Nastříkaný i podvozek v barbě vozu (už z výroby)
Motor:
-742.136
-Rozdělovač škoda 100
Převodovka:
-Původní 5q 4,22
-Skrácená řadící páka
Přední náprava:
-Nové originál tlumiče
-Uřezané pružiny o 3/4 otočky z každé strany
-Dány nové čepy,manžety řízení,kotouče
Zadní náprava:
-Původní bez zásahů
-Nové originál tlumiče
-Výměna brzdového obložení
Interier:
-Původní gls interier totožný se škodou 130
-Tříramenný volant škoda
-Radio Sony na kazety
Kola:
-Apollo 13x5 v zachovalém stavu
-Bridgestone B250 175/70
Koupil jsem ji na inzerát jako nepojízdnou s porouchaným motorem za směšnou částku.
Najeto cca 70 000km (meněný tachometr)
Motor po oprave a najetí 6000 kilomentů opět vaří,takže je vyměněn za 136.Auto je vývozní model a je na nem udelaná odhlučnovací kůra,která se opravdu velice povedla.
Převodovka je klasický 5q ve spojení s kyvadlovou nápravou.
Interier po důkladném vyčištění jako nový.
Karoserie:
-Ve předu plastové podběhy
-Original lak (pouze drobne oderky a skrabance a mirne promačkly přední blatník)
-Kompletní odhlučnění vývozního modelu.
-Nastříkaný i podvozek v barbě vozu (už z výroby)
Motor:
-742.136
-Rozdělovač škoda 100
Převodovka:
-Původní 5q 4,22
-Skrácená řadící páka
Přední náprava:
-Nové originál tlumiče
-Uřezané pružiny o 3/4 otočky z každé strany
-Dány nové čepy,manžety řízení,kotouče
Zadní náprava:
-Původní bez zásahů
-Nové originál tlumiče
-Výměna brzdového obložení
Interier:
-Původní gls interier totožný se škodou 130
-Tříramenný volant škoda
-Radio Sony na kazety
Kola:
-Apollo 13x5 v zachovalém stavu
-Bridgestone B250 175/70
120GLS - komentáře:
19:56:01
22.09.2006
22.09.2006
berkym1
ten domcek na poslednej fotke...eno-nuno.to je niekde u vas?
11:14:51
22.09.2006
22.09.2006
xMart
Pekna , hlavne ne nejakej prehnanej tjunyng : )
19:51:02
15.09.2006
15.09.2006
Vrba
Takže mám za sebou první týden jezdení s novým motorem.Klesla spotřeba benzínu,přestal mizet olej a auto má mnohem lepší zrychlení a maximálku.
06:39:03
05.09.2006
05.09.2006
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
super pane... ještě origo kolečka a bvude eňko ňuňko
00:27:36
05.09.2006
05.09.2006
Vrba
Tak se mi dostal pod ruku motor po GO ze 110LS,nežere olej,nevypouští olej na zem,takže jde do auta i s altíkem,uvidíme jak si bude rozumnět s jednokomorákem karbecem ze 110L...
21:09:21
19.07.2006
19.07.2006
Matty110L - zrušená registrace
kráska...
20:37:31
11.06.2006
11.06.2006
sliwowitz
super potahy :)))
13:09:25
07.06.2006
07.06.2006
Vrba
blatníky jsem k tomu dostal novy,ale to uz jsou ty novější.Pokud je tam budu někdy dávat,tak určítě projdou úpravou toho víka nádrže,abych zachoval origo vzhled.
13:02:34
07.06.2006
07.06.2006
janos
Ty jo, jeden z mála dochovanejch originál pravejch předních blatníků model 1972 se sníženým hrdlem nádrže... ty se dělaly jen rok... sice je dost okyslej, ale určitě bych ho nevyhazoval...
11:31:57
07.06.2006
07.06.2006
eRkař
Velmi Velmi slusna karoserie s tou by se dalo delat veci....................