Kapřík / Mazlík 136 Evo Kapřík / Mazlík 136 Evo

komentáře | popis | fotky | Kapřík | 19.09.10 21:08 | 121x v oblíbených
Mazlík 136 Evolution



Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).

Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......

Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.



Karoserie:

- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba

- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy

- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC

- tahokov v přední masce, víku motoru

- kliky z fáčka

- bílá optika (blinkry, zadní světla)

- zrcátka "kapky"

- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru

- nové zámky dveří

- centrální zamykání s alarmem na DO

- vzpěra mezi předními tlumiči

Podvozek:

- Přední náprava:

- kompletní GO

- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new

- pružiny 250 mm (Saky)

- tlumiče + 30% (Motex)

- 4 pístové brzdiče (repasované)

- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)

- červeno-stříbrná kombinace alkytonu



- Zadní náprava:

- kompletní GO vlečné nápravy

- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,

- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL

- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)

- nové zadní brzdy komplet

- červeno-stříbrná kombinace alkytonu

- podvázaná náprava ke kastli



- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108

- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)

- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)

- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)

- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)

Motor:

-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton

-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)

-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)

- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné

- upravené vodítka a sedla ventilů

- upravené spalovací prostory

- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami

- kuželové pružiny na ventilech

- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1

-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou

-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)

-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140

-zapalovací svíčky NGK BCP6ES

-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X

-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50

-sportovní filtr KN, upravený sací trakt

-odpružená spojková lamela TAZ1500

-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)

-alternátor 55 A z felicie

-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)

-reduktorový startér z Felicie 1kW

-celkové investice cca 23000 Kč

Převodovka

-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)

-stálý převod 4,22

-převodový olej PP80

-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)

Interiér

- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)

- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků

- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)

- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce

- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm

- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače

- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru

- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO

- hasící přístroj

- digitální tachometr

- lukasy z felicie

- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)

- nášlap na plynový pedál vlastní výroby

Music:

- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet

- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1

- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm

Úspěchy:

- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras

- 1. místo v soutěži zručnosti

- 5. nej auto srazu

- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)

- 3. místo za design vozu

- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)

-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras

-1. místo v soutěži zručnosti

-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz

-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)

- květen 2010 Želiv

- 5. místo sprint do 1400 ccm

- červen 2010 sraz Moravský kras

- 3. místo sprint celkově

Novinky 2010:

- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km

- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4

- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus

- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec

- nový levý krycí plech motorového prostoru

- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů

- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)

- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm

- reduktorový startér z felicie 1kW



In progress:



Hotovo .. sezona může začít

Kapřík / Mazlík 136 Evo - komentáře:

18:46:39
16.03.2010
Rider skoda
-> Kapřík: ty jsi vlastne snizoval volant kvuli tomu,ze diky naboji+propadlemu stredu volantu byl moc daleko od palubky a tim padem i vys a bylo to nepohodlne?podlozil jsi jen ty 2 uchyty z tech 4 co tu tyc drzi nebo vsechny?
16:20:51
15.03.2010
havlik
-> Kapřík: dyt jo:) zadarmo:D no asi bych tam nekde mohl zajit ale kdyz ono je furt hnusne. Musim taky nechat udelat novy drzaky sedacek
16:15:06
15.03.2010
Kapřík
-> havlik: však i ty by splnily funkci4 1
16:12:52
15.03.2010
havlik
-> Kapřík: já to taky nebudu mít vytočený to je moc práce:D takže tam budou hranatý špalíčky3
16:10:43
15.03.2010
Kapřík
-> havlik: jo to je dobrej nápad. To by se mi taky líbilo. Ale bohužel nemám nikoho známého kdo by mi to vytočil. No zkusím se ještě poptat
16:07:55
15.03.2010
havlik
-> Kapřík: já tam budu dávat asi špalíčky silonu jestli se někdy dopracuju k tomu něco na tom autě udělat3
16:04:53
15.03.2010
Kapřík
-> Čokin: ale měl jsi menší volant? Já mám teď 35 cm v průměru a 90 mm odsazenej + 5 cm nába. Níž už jít nemůžu, při vystupování z auta bych měl problémy3 Ale při těchto 2 cm mi to bude vyhovovat.

A co jsi použil na to vypodložení? Matky nebo nějaký válečky nařezané ze silnostěnné trubky?
15:58:11
15.03.2010
Čokin
Já šel dolů o 4cm ale bylo to při použití palubky z felicie.
15:36:45
15.03.2010
Kapřík
Sníženo, ideální
zvětšit Kapřík / Mazlík 136 Evo - obrázek od Kapřík vložen 15.03.2010 15:36:45
15:35:59
15.03.2010
Kapřík
Pokračují práce na snížení volantové tyče, na obrázku je zkušební verze..
zvětšit Kapřík / Mazlík 136 Evo - obrázek od Kapřík vložen 15.03.2010 15:35:59
10:37:45
14.03.2010
Kapřík
-> lokaj: ahoj, psal jsem ti SZ4
02:00:51
14.03.2010
lokaj
Ahoj,pokud orpavdu bydlíš jen 15 km ode mně,tak se s tebou rád setkám a podívám se na to tvé nádherné auto.Stejně přes tvé město jezdím do práce,takže v pohodě.Jinak až v květnu v Doksech..5
12:55:22
13.03.2010
Kapřík
-> haso: díky4 Ještě není vyrobená středová krytka volantu a musím nasadit nové krycí plasty. Tyto jsou přizpůsobené původnímu volantu a jsou trošku ořezané. Ohledně páček. Naštěstí tam mám lukasy z felicie. Ty jsou přece jen proti origo krapet víc posunuty k řidiči. Ale i tak na ně z volantu nedosáhnu. Ale chybí mi jen kousíček, takže trošku natáhnu ruku. Taky jsem nad tím uvažoval ale nakonec to hodnotím jako zanedbatelný problém 4
upraveno 1x, naposled 13.03.2010 12:56:42
12:50:54
13.03.2010
haso
-> Kapřík: teeeda vyzera to super, akurat by ma stvalo ze nedosiahnem malickom na packu smerovky ale myslim si ze to je zanedbatelny problem...105
12:40:36
13.03.2010
Kapřík
-> Rider skoda: ahoj, ohledně toho nášlapu. Dneska jsem si na tebe vzpomněl a snažil jsem se to vyfotit. Ale stejná situace jako jsem popisoval s volantem. Mám v garáži hroznou tmu a není tam nic vidět a mobil to nepobere. Takže nafotím až to vytáhnu ven4
12:39:29
13.03.2010
Kapřík
-> semi105: děkuji, cením si toho4
12:30:14
13.03.2010
semi105
tak toto je kráska velmi sa mi páči klobúk dole 9 4
12:18:38
13.03.2010
Kapřík
-> haso: už je nasazený v autě, ale na fotkách toho není moc vidět. V garáži mám tmu a mobil to nepobere. A baterky do foťáku mi bratr odvezl3 Lepší fotky udělám až bude hezky a bude to v interiéru komplet vyřešené4



Jinak volant je supr, akorát bych ho rád posadil asi o 1 - 2 cm níž. Tedy nějakým způsobem změnil uložení volantové tyče.. založím nové téma, protože jsem tu nic podobného nenašel..



skoda-virt.cz/cz/.../1290 03-ulozeni-volantove-tyce- snizeni-volantu
11:52:15
13.03.2010
haso
-> Kapřík: som zvedavy na ten volant ako to bude vyzerat 4
19:19:45
12.03.2010
Kapřík
Takže dnes se mi konečně dostal do rukou nový volant RRS ze speedpro.cz. Panuje velká spokojenost. Zítra půjde snad do auta. Nahodím pak nějaké foto5
Extreme Tyres