Kapřík / Mazlík 136 Evo Kapřík / Mazlík 136 Evo

komentáře | popis | fotky | Kapřík | 19.09.10 21:08 | 121x v oblíbených
Mazlík 136 Evolution



Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).

Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......

Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.



Karoserie:

- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba

- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy

- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC

- tahokov v přední masce, víku motoru

- kliky z fáčka

- bílá optika (blinkry, zadní světla)

- zrcátka "kapky"

- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru

- nové zámky dveří

- centrální zamykání s alarmem na DO

- vzpěra mezi předními tlumiči

Podvozek:

- Přední náprava:

- kompletní GO

- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new

- pružiny 250 mm (Saky)

- tlumiče + 30% (Motex)

- 4 pístové brzdiče (repasované)

- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)

- červeno-stříbrná kombinace alkytonu



- Zadní náprava:

- kompletní GO vlečné nápravy

- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,

- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL

- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)

- nové zadní brzdy komplet

- červeno-stříbrná kombinace alkytonu

- podvázaná náprava ke kastli



- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108

- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)

- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)

- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)

- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)

Motor:

-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton

-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)

-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)

- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné

- upravené vodítka a sedla ventilů

- upravené spalovací prostory

- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami

- kuželové pružiny na ventilech

- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1

-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou

-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)

-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140

-zapalovací svíčky NGK BCP6ES

-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X

-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50

-sportovní filtr KN, upravený sací trakt

-odpružená spojková lamela TAZ1500

-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)

-alternátor 55 A z felicie

-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)

-reduktorový startér z Felicie 1kW

-celkové investice cca 23000 Kč

Převodovka

-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)

-stálý převod 4,22

-převodový olej PP80

-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)

Interiér

- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)

- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků

- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)

- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce

- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm

- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače

- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru

- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO

- hasící přístroj

- digitální tachometr

- lukasy z felicie

- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)

- nášlap na plynový pedál vlastní výroby

Music:

- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet

- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1

- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm

Úspěchy:

- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras

- 1. místo v soutěži zručnosti

- 5. nej auto srazu

- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)

- 3. místo za design vozu

- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)

-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras

-1. místo v soutěži zručnosti

-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz

-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)

- květen 2010 Želiv

- 5. místo sprint do 1400 ccm

- červen 2010 sraz Moravský kras

- 3. místo sprint celkově

Novinky 2010:

- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km

- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4

- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus

- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec

- nový levý krycí plech motorového prostoru

- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů

- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)

- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm

- reduktorový startér z felicie 1kW



In progress:



Hotovo .. sezona může začít

Kapřík / Mazlík 136 Evo - komentáře:

10:47:25
23.03.2008
Kapřík
-> minno: strop jsem dělal tak že jsem ustřihl koberec tak aby byl větší na každé straně stropu o cca 5 cm, pak jsem ho lepil chemoprenem na origo koženku. Začal jsem od prostředka a pak jsem postupoval směrem ke stranám. U stran jsem sundal gumu, přilepil koberec a narazil na něj gumu. Koberec je krásně pod gumou a vypadá to perfektně. Akorát na to padlo půl kila chemoprenu3

-> Zdeněk.: no něco takovýho. Ne, jestli sis všiml tak jsem zrušil boční světýlka interiéru a nahoru dám zelenej neon. Teda už tam je danej1

-> Karel.: jojo odhadl jsi to. Ten kufr zatím není domyšlenej8 Chtěl jsem zakrýt baterku ale vypadá to blbě, tak ten koberec půjde pryč4 Jinak díky. Jo a na těch fotkách to vypadá že je vzadu moc místa, že je to tam takový prázdný. Ale to se jen zdá. Veskutečnosti to působí fakt dobře4
08:30:53
23.03.2008
Karel.
-> kaprik faster: zdarec, no dobrý chlape4 Akorát mi v kufru nesedí ten koberec, kterej je jakoby přes stěnu kde je VIN číslo, předpokládám, že jsi chtěl zakrýt baterku že? Ten bych dal pryč, jinak moc krásná práce, inspirovat se určitě budu2 4
20:03:12
22.03.2008
Zdeněk.
-> kaprik faster: co Ti to tam vede ze stropu za kabel? Plánuješ lustr? 40
18:29:19
22.03.2008
minno
-> kaprik faster: akým spôsobom si robil ten strop? to je len nalepené na origo koženke?
16:21:55
22.03.2008
Kapřík
tak interiér už bude brzo hotovej1
07:51:57
15.03.2008
Kapřík
-> Karel.: nojo, já sem škrábal zadek auta a taky mi to stačilo3
22:16:37
14.03.2008
Karel.
-> kaprik faster: škrábání si užij, já dělal celej předek a teď dělám zadek, fůůůůj8
22:07:03
14.03.2008
Kapřík
-> minno: před chvílí jsem koukal na tvoje nové fotky4 Paráda, moc pěkně udělané4 2 Gratuluju4
22:05:18
14.03.2008
minno
-> kaprik faster: tak ja som už založil1 je to pohodička aj v jednom človeku, horšia bola tá príprava ako vravíš.
21:50:21
14.03.2008
Kapřík
-> Qwert..: tojo, vím že se sundáním nebude problém. Ono nejhorší bude všechno očistit, ošetřit, natřít a pak nahodit nápravu zpět. Samotná výměna bude v poho ale to ostatní kolem. No každopádně se do toho pustím než vyjedu4 Přece vás nenechám někde na slalomu vyhrát3
21:48:47
14.03.2008
Qwert..
naprava je sundana hned, da se rict, ze pul hodiny se to da taky stihnout, nasazovani bude asi opravdu nejlepsi ve 2 2
06:51:15
14.03.2008
Karel.
-> kaprik faster: tak to jo ve dvou to celkem jde4
20:05:47
13.03.2008
Kapřík
-> Karel.: jojo, chystám se celej předek oškrábat a znovu ošetřit.4 Jinak na nasazování nápravy využiju bráchy tak ve dvou to tam nějak dostaneme2
12:30:44
13.03.2008
Karel.
-> kaprik faster: být tebou, teda pokud jsi to nedělal, tak bych oškrábal celej podvozek ve předu a natřel znova základ a tlumex.

Jinak minno ti neřekl důležitou část, já to taky dělal poprvý a sundal jsem ju hned, ale minno co nasazování?3 To zas taková sranda není, hlavně aby ses trefil do řízení to je naprd8
20:33:32
12.03.2008
Kapřík
-> minno: dobrý postřeh1 4 No štíty brzd jsou jen přiložené. Dal jsem je tam jen pro fotku4 No a jinak proč nemám krajní čepy matkou na jednu stranu? No nejdřív jsem nasadil horní čep, bez toho aniž bych se podíval z které strany se spodní čep nasazuje. A spodní musí jít samozřejmě jen z jedné strany. Na to jsem nemyslel když jsem horní čepy nasazoval. Takže je to opačně8 Ale otáčet to už nebudu4

Chci sundat starou nápravu, ošetřit a zkontrolovat celej předek a nasadit novou. Asi se do toho pustím příští týden. Budu mít volné 3 dny tak to bych snad měl stihnout4 1
20:26:02
12.03.2008
minno
-> kaprik faster: btw. na tých fotkách prednej nápravy máš opačne založené štíty bŕzd...tým výkrojom majú ísť dodola...neviem či to tam máš len tak priložené, alebo si to dal fakt opačne1

a ešte jeden dotaz: prečo si nedal (a nie len ty) obidva krajné čapy ramien matkou do jednej strany, ale horný do tej strany a spodný do opačnej?
20:15:36
12.03.2008
minno
-> kaprik faster: nie je....sám som to mal za dve hodky so všetkým von....a to som robil prvý krát.
18:34:31
12.03.2008
Kapřík
-> Karel.: tak já nasadím tu nápravu a můžu jezdit. Pak už jen interiér a motor. Ale do toho se pustím až později...4

Hele poslouchej je to velká dřina sundat a nasadit přední nápravu?
18:32:24
12.03.2008
Karel.
-> kaprik faster: no vidíš, takhle se mi to líbí5 Taky bych tak nějak rád vyjel, myslím, spíš vím, že dřív to nestihnu10
18:30:51
12.03.2008
Kapřík
-> Karel.: ale stíhám1 do konce dubna budu hotovej. 4 Pak ještě vyzvednout značky z depozitu a můžeme vyjet2
Extreme Tyres