skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mazlík 136 Evolution
Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).
Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......
Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.
Karoserie:
- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba
- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy
- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC
- tahokov v přední masce, víku motoru
- kliky z fáčka
- bílá optika (blinkry, zadní světla)
- zrcátka "kapky"
- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru
- nové zámky dveří
- centrální zamykání s alarmem na DO
- vzpěra mezi předními tlumiči
Podvozek:
- Přední náprava:
- kompletní GO
- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new
- pružiny 250 mm (Saky)
- tlumiče + 30% (Motex)
- 4 pístové brzdiče (repasované)
- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- Zadní náprava:
- kompletní GO vlečné nápravy
- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,
- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL
- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)
- nové zadní brzdy komplet
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- podvázaná náprava ke kastli
- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108
- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)
- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)
Motor:
-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton
-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)
-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)
- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné
- upravené vodítka a sedla ventilů
- upravené spalovací prostory
- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami
- kuželové pružiny na ventilech
- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1
-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou
-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)
-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140
-zapalovací svíčky NGK BCP6ES
-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X
-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50
-sportovní filtr KN, upravený sací trakt
-odpružená spojková lamela TAZ1500
-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)
-alternátor 55 A z felicie
-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)
-reduktorový startér z Felicie 1kW
-celkové investice cca 23000 Kč
Převodovka
-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)
-stálý převod 4,22
-převodový olej PP80
-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)
Interiér
- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)
- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků
- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)
- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce
- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm
- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače
- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru
- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO
- hasící přístroj
- digitální tachometr
- lukasy z felicie
- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)
- nášlap na plynový pedál vlastní výroby
Music:
- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet
- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1
- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm
Úspěchy:
- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras
- 1. místo v soutěži zručnosti
- 5. nej auto srazu
- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)
- 3. místo za design vozu
- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)
-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras
-1. místo v soutěži zručnosti
-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz
-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)
- květen 2010 Želiv
- 5. místo sprint do 1400 ccm
- červen 2010 sraz Moravský kras
- 3. místo sprint celkově
Novinky 2010:
- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km
- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4
- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus
- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec
- nový levý krycí plech motorového prostoru
- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů
- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)
- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm
- reduktorový startér z felicie 1kW
In progress:
Hotovo .. sezona může začít
Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).
Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......
Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.
Karoserie:
- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba
- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy
- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC
- tahokov v přední masce, víku motoru
- kliky z fáčka
- bílá optika (blinkry, zadní světla)
- zrcátka "kapky"
- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru
- nové zámky dveří
- centrální zamykání s alarmem na DO
- vzpěra mezi předními tlumiči
Podvozek:
- Přední náprava:
- kompletní GO
- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new
- pružiny 250 mm (Saky)
- tlumiče + 30% (Motex)
- 4 pístové brzdiče (repasované)
- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- Zadní náprava:
- kompletní GO vlečné nápravy
- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,
- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL
- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)
- nové zadní brzdy komplet
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- podvázaná náprava ke kastli
- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108
- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)
- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)
Motor:
-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton
-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)
-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)
- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné
- upravené vodítka a sedla ventilů
- upravené spalovací prostory
- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami
- kuželové pružiny na ventilech
- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1
-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou
-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)
-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140
-zapalovací svíčky NGK BCP6ES
-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X
-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50
-sportovní filtr KN, upravený sací trakt
-odpružená spojková lamela TAZ1500
-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)
-alternátor 55 A z felicie
-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)
-reduktorový startér z Felicie 1kW
-celkové investice cca 23000 Kč
Převodovka
-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)
-stálý převod 4,22
-převodový olej PP80
-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)
Interiér
- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)
- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků
- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)
- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce
- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm
- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače
- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru
- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO
- hasící přístroj
- digitální tachometr
- lukasy z felicie
- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)
- nášlap na plynový pedál vlastní výroby
Music:
- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet
- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1
- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm
Úspěchy:
- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras
- 1. místo v soutěži zručnosti
- 5. nej auto srazu
- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)
- 3. místo za design vozu
- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)
-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras
-1. místo v soutěži zručnosti
-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz
-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)
- květen 2010 Želiv
- 5. místo sprint do 1400 ccm
- červen 2010 sraz Moravský kras
- 3. místo sprint celkově
Novinky 2010:
- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km
- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4
- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus
- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec
- nový levý krycí plech motorového prostoru
- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů
- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)
- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm
- reduktorový startér z felicie 1kW
In progress:
Hotovo .. sezona může začít
Kapřík / Mazlík 136 Evo - komentáře:
14:49:40
01.09.2008
01.09.2008
Karel.
-> minno: prosím tě tam mělo být 1000km se hned chytáš za slovo Teď už přes 2000km a bomba, lepší bylo když jsem auto měl rozebraný, jsem neprojel tolik benzínu
11:41:19
29.08.2008
29.08.2008
minno
-> Kapřík faster: ja nič, ja len že po 100 km si človek akurát tak uvedomí, že už vyštartoval a má pred sebou nejakú cestu :)
12:55:41
28.08.2008
28.08.2008
Kapřík
-> Maxx: neboj dočkáš Ještě čekám na držáky, ale zítra už je začnu dávat do auta
-> Karel.: no v pokoji se mi v nich sedí krásně Takže doufám, že v autě to bude obdobné Sedím v nich i když čumím na televizu
-> minno: to ty co jsem měl původní origo, to byl panečku posez...člověk do nich zaplul..to byla parádička Ale je fakt, že origo sedačky jsou pohodlný. Sice nedrží tělo, ale sedí se v nich docela dobře
-> Karel.: no v pokoji se mi v nich sedí krásně Takže doufám, že v autě to bude obdobné Sedím v nich i když čumím na televizu
-> minno: to ty co jsem měl původní origo, to byl panečku posez...člověk do nich zaplul..to byla parádička Ale je fakt, že origo sedačky jsou pohodlný. Sice nedrží tělo, ale sedí se v nich docela dobře
12:52:01
28.08.2008
28.08.2008
minno
-> Karel.: po 100 km ťa nesmie nič bolieť ani v presedených origo sedačkách...
12:22:54
28.08.2008
28.08.2008
Karel.
-> Kapřík faster: sakra, fakt luxus sedačky, nevím jak jsou na tom tyhle sedačky s pohodlím, ale moje sparca mazec. Po 100km mě neboleli záda, nic, prostě bomba. Jinak nápis krásnej, fakt se těším až budou v autě, jedu teď na chatu o víkendu tak se můžem někjam projet nebo tak
12:21:06
28.08.2008
28.08.2008
Maxx
-> Kapřík faster: ja se take nemuzu dockat
21:39:49
27.08.2008
27.08.2008
Kapřík
-> haso: díky Design jsem si navrhoval sám a povedlo se.... nemůžu se dočkat až je namontím do auta
19:22:40
26.08.2008
26.08.2008
haso
-> Kapřík faster: tak tie skorepiny to je vazne pecka, velmi pekne
19:06:10
26.08.2008
26.08.2008
Kapřík
SKOŘEPINY
19:17:17
12.08.2008
12.08.2008
Kapřík
-> Karel.: no uvidíme kdy přijdou. No a taky než to namontuju atd... Ale už se děsně těším!! Každopádně to bude originál
22:34:56
11.08.2008
11.08.2008
Karel.
-> Kapřík faster: konečně, tak to by mohly přijít dřív ať je namontuješ do Maďarska ne
22:23:57
11.08.2008
11.08.2008
Kapřík
Do 14 dnů budou doma skořepiny!!! Dle vlastního návrhu ze stránky www.sportovnisedacky.cz.
21:51:30
21.07.2008
21.07.2008
Kapřík
-> ZbyŠek: jojo, pravda. Dneska už bych to taky zakitoval..třeba někdy... Mám tam dávané vruty a drží to festovně
15:36:30
21.07.2008
21.07.2008
ZbyŠek
-> Kapřík faster: a to ja vim na co jsou ty otvory ale ja si je radsi zakytoval a je to tedy hezci, jinak prisroubovany to mas vruty nebo jak ? v tom kridle ja zavit nemam
15:03:21
21.07.2008
21.07.2008
Kapřík
-> ZbyŠek: ahoj, děkuju Křídlo drží na každé straně 3 šroubky k víku motoru... Přilepený to být nemůže. To by upadlo Jinak to křídlo je dělaný na to, že na víku je ponechán ten zadní plastovej cosi a zapadá do křídla. Proto tam jsou na něm nechané ty otvory...
-> Qwert..: prej banda kolem Karla:D:D:D No bude to zajímavý...však sem říkal že by bylo zajímavý kdyby to někdo točil Tak ty už škyt škyt brrm brrrm jo? No supr
-> Qwert..: prej banda kolem Karla:D:D:D No bude to zajímavý...však sem říkal že by bylo zajímavý kdyby to někdo točil Tak ty už škyt škyt brrm brrrm jo? No supr
13:36:29
21.07.2008
21.07.2008
ZbyŠek
cau prosimte jak ti tam drzi to kridlo ? mas ho prilepeny a nebo prisroubovany? dik........Jo a jinak pekny auto az teda na tom kridlu ti dirky
12:05:39
21.07.2008
21.07.2008
Qwert..
-> banda kolem Karla :-D: ja bych se na to i snad rad podival, Pat a Mat naživo, to se jen tak nevidí
P.S. možná už tento týden udělám aspoň škyt, škyt, brm brm brm
no a nebo taky nic
P.S. možná už tento týden udělám aspoň škyt, škyt, brm brm brm
no a nebo taky nic
20:55:48
20.07.2008
20.07.2008
Kapřík
-> MIC: no Karel to bude mít každopádně drahý Uvidíme co z toho vykouzlíme...budeme se snažit
22:40:48
17.07.2008
17.07.2008
MIC
-> Kapřík faster: pekne si poslal karla na nakup to aby rozbil prasatko. Tak sup kluci chci videt vysledek
14:49:02
08.07.2008
08.07.2008
Kapřík
-> Klubko_: -> havlik: krapet menší mračítko. Ale hlavně je mračítko udělaný z plechu a navařený. Původní bylo to lepený od Ellri, a dokitovaný. Ale kit mi tam praskl a bylo to pěkně hnusný Tak proto jiná kapota