skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
20:18:31
23.05.2023
23.05.2023
Dušan
-> minno: dal jsem - 1°, když jsem měl před seřízením - 2.5 tak to hodně tahalo za volant. Takže teď mám předek - 1 a zadek - 2.5.
15:39:40
23.05.2023
23.05.2023
minno
-> Dušan 23.05.23 13:27:14: Aké si dával odklony na predok? Bol s tým nejaký problém?
13:27:14
23.05.2023
23.05.2023
Dušan
-> pistaa: co ja tobe muzu radit
Jinak dneska po 12 letech geometrie
Technik byl předem informovám o horních ramenech, které jsou od Wlada. Naštěstí to vzalo jen 1,5h
Jinak dneska po 12 letech geometrie
Technik byl předem informovám o horních ramenech, které jsou od Wlada. Naštěstí to vzalo jen 1,5h
23:13:16
22.05.2023
22.05.2023
pistaa
-> Dušan: pacia sa mi tvoje komentare o Turbomotore :D vedel by si mi nieco poradit? Dakujem
12:40:06
29.10.2021
29.10.2021
milanrejpid
-> Dušan: s tím sem se taky moc natrapil. Mě pomohl až vlnovec a poradny stefty. Teď čekám na titanove stefty a matky.
10:38:14
29.10.2021
29.10.2021
Dušan
-> k.jarek: silná ztráta výkonu je dost nepříjemná
09:59:17
29.10.2021
29.10.2021
k.jarek
-> Dušan: To není závada, ale pouze nepříjemnost Hlavně, že je všecko v cajku
09:10:11
29.10.2021
29.10.2021
Dušan
-> k.jarek: povolil se mi "vyfuk" na svodech tak to foukalo bokem
08:23:05
29.10.2021
29.10.2021
k.jarek
-> Dušan: Já si říkal, že si to na té Horově byl ty. Co nefunguje? Něco vážnějšího?
23:15:21
28.10.2021
28.10.2021
Dušan
-> k.jarek: jj byl. Ale jen lehce protože jsem zjistil závadu.
22:27:42
28.10.2021
28.10.2021
k.jarek
Nebyl si ju dneska vyvenčit?
21:52:53
27.04.2016
27.04.2016
Dušan
kdo ma necht doda :)
skoda-virt.cz/cz/.../1863 51-doraz-silentbloku-vleck a
skoda-virt.cz/cz/.../1861 13-nizky-kastlik-a-baterku
a jeste pokud mozno merku oleje na jednoradkovej blok... moje uz nedosahne na olej
skoda-virt.cz/cz/.../1863 51-doraz-silentbloku-vleck a
skoda-virt.cz/cz/.../1861 13-nizky-kastlik-a-baterku
a jeste pokud mozno merku oleje na jednoradkovej blok... moje uz nedosahne na olej
21:48:21
07.11.2015
07.11.2015
Michal130
-> Dušan: Bude nějaký update karty?
13:36:48
14.01.2015
14.01.2015
Fifa
Chci jen zareagovat a sdílím názor -> Star LC20: Respekt ke kvalitní práci je rozhodně na místě, obdivuju, obdivoval jsem a inspiruju se :-)
06:50:55
14.01.2015
14.01.2015
Dušan
-> exwrcteam: to ano, ale timto smerem me to nelaka.
23:48:45
13.01.2015
13.01.2015
exwrcteam
-> Dušan: ale rozdil 25 +- kg je znat
21:21:29
13.01.2015
13.01.2015
Dušan
-> exwrcteam: kdyz do kufru tak nejakou bezpecnostni a to jsou dalsi penize coz se mi nechce davat.
19:18:10
13.01.2015
13.01.2015
exwrcteam
nadrz cvakni do kufru... kazdy kg jinde nez kde je ten tezkej ingot je znat..
12:33:16
01.01.2015
01.01.2015
Dušan
Ale samozrejme ano, motor jako takovy se da koupit uz za slusny penize. To uz pak musi zhodnotit kazdy sam jak na to pujde :)