skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
22:38:03
16.11.2006
16.11.2006
Fire
-> Dušan: jsi ani nezamachroval s nápisem
21:23:45
15.11.2006
15.11.2006
Dušan
-> tomapa: je uplne NEW
-> Petr81: vsak to znas. nic hroznyho
-> Petr81: vsak to znas. nic hroznyho
20:13:01
15.11.2006
15.11.2006
Petr81 - zrušená registrace
-> Dušan: no jo, novej kousek, kolik?
20:09:42
15.11.2006
15.11.2006
tomapa
-> Dušan: gratulace je krásnej je novej ? nebo vypranej v Perwolu Black Magic
05:29:29
13.11.2006
13.11.2006
tomapa
-> Dušan: ty si už uklidil??? neuvěřím dokud neuvím
23:13:24
12.11.2006
12.11.2006
Fire
-> Dušan: budes zitra v garazi ? ze bych namontil plechy :)
17:21:08
10.11.2006
10.11.2006
Johny Death
-> Dušan: zdar dušo byl sem dneska dvakrat u garáže a nebyl jsi tam. necham to strobo doma pokud ho potrebujes akutne tak siho tu vem. jinak až v pondeli :-/
11:20:19
10.11.2006
10.11.2006
Labros
-> Johny Death: za 5 kilo za kus jich můžeš mít kolik chceš... jinak ten 120kovej SEDR s tryskama a vzdušníkama jako 136 jel dobře, ale bylo to hnusný cukavý nepříjemný nekultivovaný.
11:08:25
10.11.2006
10.11.2006
Johny Death
-> Labros: no nad lekrem sem taky uvažoval ale žadnej se i zatim nedostal pod ruku.
09:53:18
10.11.2006
10.11.2006
Labros
-> Johny Death: Přetryskovat 120kovej nedoporučuju - vyzkoušeno a radši jsem přešel na LEKR.
05:54:46
10.11.2006
10.11.2006
Dušan
-> Johny Death: jo prave ze jsou a navic ekonostat coz jsou zakladni chybejici veci. Ale jen tak to nedam . Je to holt original no. Puvodne jsem ho chtel na repas
22:57:15
09.11.2006
09.11.2006
Johny Death
-> Labros: Je tam fakt 120kovej .) Dušo bych si ho pučil a pak připadne přetryskoval ten svuj 120kovej nebo jsou tam jiny difuzory?
17:28:07
09.11.2006
09.11.2006
Dušan
-> Labros: to ja vim
13:01:23
09.11.2006
09.11.2006
Labros
-> Dušan: kdoví nač ten karbec potřebuje... on se dá na virtu docela výhodně střelit
12:03:54
09.11.2006
09.11.2006
Dušan
-> Labros: no to jsem blazen. Kdo vi jestli nekeca
12:00:29
09.11.2006
09.11.2006
Labros
-> Dušan: já speciálně kvůli tomu otevřel jeho stránku o Škubánkovi a dočetl se tam že tam má 130kovej!
11:48:37
09.11.2006
09.11.2006
Dušan
-> Labros: problem je v tom ze on tam ma 120kovej
11:45:33
09.11.2006
09.11.2006
Labros
-> Johny Death: Ten tvůj 130kovej je úplně stejnej jako 136kovej až na trysky. A trysky stojí asi 40káčé.
11:42:31
09.11.2006
09.11.2006
Labros
-> Dušan: jo? tak co myslíte?
08:49:29
09.11.2006
09.11.2006
Dušan
-> Labros: to je fakt dobry