skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
18:40:12
27.12.2006
27.12.2006
Karel.
-> Dušan: se nudíš co??
19:37:31
26.12.2006
26.12.2006
Dušan
-> Fire: prodal jsem ji, protože už mi nestačila
19:22:28
26.12.2006
26.12.2006
Fire
-> Dušan: a co se stalo s tvou byvalou skodovkou ??? ... beztak ji ma Karel, akorat jki prejel tempem
13:17:34
26.12.2006
26.12.2006
Karel.
-> Dušan: udělej ji podobně jak tu hnědou a bude to krása Fakt luxus s tím světlým ineriérem t bude moc hezký
12:32:44
26.12.2006
26.12.2006
Fire
-> Karel.: ja jsem rad ze ted jezdim, natoz se svama honit...
11:53:43
26.12.2006
26.12.2006
Dušan
-> FORM: asi záleží na roku výroby. bratr tam má to stejný akorát v černé
09:05:33
26.12.2006
26.12.2006
havlik
-> FORM: rapid tam má napsáno rapid
00:35:50
26.12.2006
26.12.2006
FORM - zlomená ojnice
-> Johny Death: No tak to je pro mne novinka, já chtěl dělat klasicky černou lištu s bílým nápisem a ono je to inverzně. To se dávalo na všechny 136GL?
23:44:40
25.12.2006
25.12.2006
Johny Death
-> FORM: to je origooo :)
23:21:08
25.12.2006
25.12.2006
FORM - zlomená ojnice
Šéfe, ta lišta z palubky je takhle origo, nebo pochází ze 136 rapida?
21:27:46
25.12.2006
25.12.2006
Dušan
-> Karel.: však víme ne ?
11:27:59
25.12.2006
25.12.2006
Karel.
myslím fireho
11:24:01
25.12.2006
25.12.2006
Karel.
-> Dušan: já bych tohle neřešil, spíš bych řešil kdo dá tebe
10:21:56
25.12.2006
25.12.2006
Dušan
-> Fire: to ja nevim, možná Karel, ale já můžu jet tou vysokou rychlostí pořád
04:03:02
25.12.2006
25.12.2006
Fire
-> Dušan: Dusane, ktera leti vic ? tvoje nebo Karlova ????
03:37:45
17.12.2006
17.12.2006
Fire
-> Dušan: ty seš stručnej jako vzdycky , hlavne ten strobo ! odpoved nemam nebberu !!!
00:13:56
17.12.2006
17.12.2006
Dušan
-> Fire: nemám
19:18:05
16.12.2006
16.12.2006
Fire
-> Dušan: Dušanééé, nemas na pujceni ETZ ? jen na 5 dni jinak na patek ten strobo plosíííím
15:44:13
14.12.2006
14.12.2006
prezident
-> Dušan: a máš těsnou tu hadicu podtlaku co vede k posilovač a zrovna u šáde má dvacet kilometrů a ten O-kroužek co je na tom plastovým kolínku na posilovači?někdy to nevychytá ani zpětnej ventil.