ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek: 
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek  10/13
Brzdy: 
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270  zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
    - Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
    -video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka 
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček ) 
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index.
php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index.
php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře: 
      
      
	
-> Dušan: Hajzlíci, na hradecké jsem Vás nemohl dojet a to jsem měl plnej knedl a nic. Svama to nemá cenu.
	 
	
-> Dušan: proč tady není smajl jak se někdo mlátí hlavou o stůl to mně právě napadl po úpřečtení aspoň, že to jezdí ty bys udělal všechno proto abys nemusel jezdit autobusem 

 	 
	
Tak teď jsem došel z garáže po dlouhé a strašlivé práci v osamění 

 . Vyměnil jsem převodovku, vačku a těsnění pod hlavou.  Na vložky jsem se zatím vysral, ty budu dělat asi zítra - sice to vodu asi nebere, ale zjistil jsem, že mám jednu pružinu od ventilu úplně rozpraskanou a tudíž to funguje jen na jednu 

 . A já si říkal proč to nad 5000ot vždycky tak prská 

 . No, takže zítra opět hlava dolů, přitom změřím přesahy vložek a aby to nebylo málo, tak se mi při štelování ventilů zlomil jedem šroubk, ale to jsem do zítřka vyřešil made in home šroubem M7 

 a hle ani neklepe ventil, dokonce jsem je pěkně našteloval, ale zitra musím vyměnit i vahadla, který napřed ale musím sehnat 

 .
Toť vše z mého dnešního veselého večera 
 
Ale domů jsem dojel bezproblémů a dokonce to i pěkně jede 

 
	
-> Dušan: Jo tak tobě sedla vložka.. Pak ji stejně musíš vyndat to máš recht.
	 
	
-> Labros:  to většinou poznáš podle toho když ti sedne nějakej válec níž ne ? Právě že mě fouklo těsnění už podruhé zasebou cca po 10t km což je moc. A i na těsnění jde vidět, že jeden válec pouští pořád dokola 

 . Však vyndám válce a vyměním kroužky za new a bude klid. Mám to teď celý rozebraný
 	 
	
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9 	 
	
-> Dušan: tak to nechápu, jak to můžeš posuzovat, když ta podložka je celá schovaná mezi vložkou a blokem...
	 
	
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9 	 
	
-> Labros:  vložky jsem nevyndal, to jen tak usuzuju. Podle toho jak to zvrchu a zespodu vypadá
	 
	
-> Dušan: Ty jsi takovej drsoň žes hnedka vyndal i vložky, jo 

 Koukám preventivní prohlídka motoru každých půl roku - zevnitř 

 	 
	
-> Karel.:  to ne, to by chcalo porad. ale nelip na tom nebudou, jinak je motor jedna báseň
	 
	
-> Dušan:  
 
 to sem si mohl myslet

 a co vložky jsou utopený?
 	 
	
-> Karel.:  už je tam 

 , ale je to rozložený, nelíbí se mi měděný kroužky pod válcama 

 	 
	
-> Labros:  tak foto dodím zítra. Dneska jsem to sundal a podle očekávání jsou zase vytahaný a ne málo. Teď už na ně seru 

 . Ať tam řachtají.  Jinak jsem vyndal vačku od pavlíčka ven a nebyla zase v tak hroznym stavu jak všichni píšou. Nejsou v ní vrypy a spol, jen je taková místama tmavší
 	 
	
-> Karel.: Tak to jo, to pak jooo, už sem myslel že se nebráníš.
	 
	
-> Petr81: protože je to vyřešený a čekám na smazání
