skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
09:37:44
11.02.2007
11.02.2007
Karel.
-> Petr81: co vačka do felicie
19:14:52
10.02.2007
10.02.2007
Fire
-> Petr81:
18:21:15
10.02.2007
10.02.2007
Petr81 - zrušená registrace
-> Dušan: Hajzlíci, na hradecké jsem Vás nemohl dojet a to jsem měl plnej knedl a nic. Svama to nemá cenu.
08:04:39
10.02.2007
10.02.2007
tomapa
-> Dušan: proč tady není smajl jak se někdo mlátí hlavou o stůl to mně právě napadl po úpřečtení aspoň, že to jezdí ty bys udělal všechno proto abys nemusel jezdit autobusem
00:17:23
10.02.2007
10.02.2007
Dušan
Tak teď jsem došel z garáže po dlouhé a strašlivé práci v osamění . Vyměnil jsem převodovku, vačku a těsnění pod hlavou. Na vložky jsem se zatím vysral, ty budu dělat asi zítra - sice to vodu asi nebere, ale zjistil jsem, že mám jednu pružinu od ventilu úplně rozpraskanou a tudíž to funguje jen na jednu . A já si říkal proč to nad 5000ot vždycky tak prská . No, takže zítra opět hlava dolů, přitom změřím přesahy vložek a aby to nebylo málo, tak se mi při štelování ventilů zlomil jedem šroubk, ale to jsem do zítřka vyřešil made in home šroubem M7 a hle ani neklepe ventil, dokonce jsem je pěkně našteloval, ale zitra musím vyměnit i vahadla, který napřed ale musím sehnat .
Toť vše z mého dnešního veselého večera
Ale domů jsem dojel bezproblémů a dokonce to i pěkně jede
Toť vše z mého dnešního veselého večera
Ale domů jsem dojel bezproblémů a dokonce to i pěkně jede
17:12:00
09.02.2007
09.02.2007
Karel.
-> Labros: fakt pěkný rozvody vypadaj jak švihadlo
16:01:17
09.02.2007
09.02.2007
Labros
-> Dušan: Jo tak tobě sedla vložka.. Pak ji stejně musíš vyndat to máš recht.
15:56:30
09.02.2007
09.02.2007
Dušan
-> Labros: to většinou poznáš podle toho když ti sedne nějakej válec níž ne ? Právě že mě fouklo těsnění už podruhé zasebou cca po 10t km což je moc. A i na těsnění jde vidět, že jeden válec pouští pořád dokola . Však vyndám válce a vyměním kroužky za new a bude klid. Mám to teď celý rozebraný
15:44:12
09.02.2007
09.02.2007
Labros
-> Dušan: tak to nechápu, jak to můžeš posuzovat, když ta podložka je celá schovaná mezi vložkou a blokem...
15:10:54
09.02.2007
09.02.2007
Dušan
-> Labros: vložky jsem nevyndal, to jen tak usuzuju. Podle toho jak to zvrchu a zespodu vypadá
15:09:36
09.02.2007
09.02.2007
Labros
-> Dušan: Ty jsi takovej drsoň žes hnedka vyndal i vložky, jo Koukám preventivní prohlídka motoru každých půl roku - zevnitř
15:09:19
09.02.2007
09.02.2007
Dušan
-> Karel.: to ne, to by chcalo porad. ale nelip na tom nebudou, jinak je motor jedna báseň
15:06:58
09.02.2007
09.02.2007
Karel.
-> Dušan: to sem si mohl myslet a co vložky jsou utopený?
15:04:25
09.02.2007
09.02.2007
Dušan
-> Karel.: už je tam , ale je to rozložený, nelíbí se mi měděný kroužky pod válcama
15:03:36
09.02.2007
09.02.2007
Karel.
-> Dušan: takže jsi tam ještě nedal ostrou??
14:54:04
09.02.2007
09.02.2007
Dušan
-> Labros: tak foto dodím zítra. Dneska jsem to sundal a podle očekávání jsou zase vytahaný a ne málo. Teď už na ně seru . Ať tam řachtají. Jinak jsem vyndal vačku od pavlíčka ven a nebyla zase v tak hroznym stavu jak všichni píšou. Nejsou v ní vrypy a spol, jen je taková místama tmavší
11:09:41
09.02.2007
09.02.2007
Petr81 - zrušená registrace
-> Karel.: Tak to jo, to pak jooo, už sem myslel že se nebráníš.
18:00:13
08.02.2007
08.02.2007
Karel.
-> Petr81: protože je to vyřešený a čekám na smazání