skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
10:50:19
14.02.2007
14.02.2007
Petr81 - zrušená registrace
10:38:58
14.02.2007
14.02.2007
Karel.
-> Petr81:
10:33:43
14.02.2007
14.02.2007
Dušan
-> Petr81: čekal jsem ten motor z BMW dřív
10:31:42
14.02.2007
14.02.2007
Petr81 - zrušená registrace
-> Dušan: S tím svátkem seš vtipnej.
10:17:52
14.02.2007
14.02.2007
Dušan
-> Petr81: -> Karel.: hoši klííd. neříkám že to nejede, to zase jako jo, ale teď budu dopiplávat ten zbytek na motoru jako hlavu, výfuk, atd.... 9.4.2007 mám svátek
10:13:01
14.02.2007
14.02.2007
Petr81 - zrušená registrace
-> Karel.: Asi jo, jinak to nemá cenu.
09:16:18
14.02.2007
14.02.2007
Karel.
-> Petr81: až budem spolu slavit příště zase narozky, tak mu nedáme výfuk ale nějakej motor z M5 500Koní s tím by mohl být tak týden spokojenej
08:25:00
14.02.2007
14.02.2007
Petr81 - zrušená registrace
-> Karel.: Už ho známe, to se dalo čekat.
22:44:19
13.02.2007
13.02.2007
Karel.
-> Dušan: já to říkal, že zase nebude spokojenej
22:11:03
13.02.2007
13.02.2007
Dušan
-> Labros: není to špatný, ale chtělo by to asi i jiný výfuk a trošku poladit hlavu
21:46:04
13.02.2007
13.02.2007
tomapa
no řekl bych 1- BMW 5 jezdí líp
21:24:53
13.02.2007
13.02.2007
Gabriel
-> tomapa: no jestli známka 3 je vhodná?
21:23:20
13.02.2007
13.02.2007
tomapa
-> Labros: dobře
21:18:04
13.02.2007
13.02.2007
Labros
a jak to jezdí?
20:29:08
12.02.2007
12.02.2007
Dušan
-> Labros: tak fotka rozvodů není, protože jsem neměl foťák a motor je dávno složenej. Ale rozvody byly fakt vytahaný jako po 50t km
09:02:09
12.02.2007
12.02.2007
Labros
-> Karel.: kde? tady je nevidim
08:59:33
12.02.2007
12.02.2007
Labros
No koukám že Dušan už si ty převodovky a vačky za chvilku bude dávat jako ranní rozcvičku Díky bohu, že převodovka mi jezdí už skoro rok aniž bych na ni šáhnul
14:19:11
11.02.2007
11.02.2007
Petr81 - zrušená registrace
-> Karel.: Tak to jo, to by bylo jiný...
14:14:35
11.02.2007
11.02.2007
Karel.
-> Petr81: ajo já zapomněl, že máš stříkačku tak v tom případě dáme NOS
14:04:04
11.02.2007
11.02.2007
Petr81 - zrušená registrace
-> Karel.: asi nic, to bych musel pak aji nějak uploadnout řídící jednotku ne?