![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
Už jsem myslel, že auto ožilo, když jsem tady viděl aktivitu ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Dušan: Tak ti držím palce at ti to klapne
-> Péďa17: zatim ne, ale zatim si delam veci jako motor atd. Ale mam ted jednu nabidku tak uvidim
-> Dušan: Tak našel jsi nějaké pěkné Emko???
-> Nwkt: nene, pokud mě paměť neklame, tak auto bylo původně 120 a díky přestavbě s doklady z rozebraného auta se z ní stala právoplatná 136 GL, jestli se pletu tak mě majitel určitě opraví
-> Hurdis: Pokud papírově 120 tak škoda žádná, kdyby papírově 136 tak škoda dokladů
Chlapci co tady pořád řešíte, vždyť to byla jen kastle. Navíc to auto původně byla škoda 120 (nebo 125) a 136 GL až po transplantaci. Nebo se pletu Dušane?![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Karel.: na slovensku je to velka rarita...je ich tu uz len zopar...podla mna by sa dali spocitat v desiatkach
-> Jožynek : jasně, já osobně bych ji taky zachránil, ale jsou lidi co na tohle nemají prostě čas a daleko výhodnější je koupit leštěnku, kterou nám snad Dušan již brzy představí![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Karel.: ja by som ju zachoval už len preto že kde všade na nej bol, moj skromný názor....
ale chápem že sa tak rozhodol, jeho auto, jeho rozhodnutie.
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> gabo000000: slovák? Ne nejsem a jsem hrdej na to, že jsem čech a aby jste se tu toho nechytli, tak slováky mám rád
A teď mi vysvětli co to má s tím společnýho? Nechápu
A co kdybych byl Maďar, tak z toho udělám biturbo?
Co národ to jiná úprava jo?
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jinak mně je to taky dost líto, myslím si, že jsem v té škodovkce taky najel dost a dost kilometrů a myslím si, že odešla s úctou a zanechala tady toho tolik, že vzpomínek je dost a dost. A někteří lidi možná dodnes vzpomínají co to bylo za škodovku, která předjela BMW X5 ( který kdyby samo šláplo, tak ve 180 má lepší zrychlení než škodovka,, teda škodovka už žádný nemá:o) a co tlačila BMW 5 řady do kopce směrem z Kuřima, takže čest a vzpomínek máme dost![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Karel.: vidno ze nie si slovak...
-> gabo000000: nemůžete prostě uznat jeho práci na tom autě a hlavně kde všude bylo? Někteří škodovkáři jsou už moc zarytí a jen kvůli papírům by si nechaly prostřelit kolena
je to škoda, ale kdo to viděl, tak ví, že by s tím opravdu bylo moře práce a né každej má na to čas
až budete mít škodovku, která byla v Itálii, Polsku a kdovíkde ještě, tak pak sem pište chytrý řeči, děkuji![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
je to škoda, ale kdo to viděl, tak ví, že by s tím opravdu bylo moře práce a né každej má na to čas
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
uz len kôli papierom by som to vyvaril
-> Dušan: oki dik moc ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Placko: to vis ze mam
. mrkni na Toutube - Kim Karnes
![52](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/52.gif)
cafko pocuj nemas nahodou tu pesnicku co ju mas ako prvu v to super videu s skodovecke,?
![136](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/136.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![136](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/136.gif)
-> minno: jj presne
ak sa uz o tu skodovecku staram tak nato aby isla ako ma ...a nie aby som sa nanu pozeral![51](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/51.gif)
![52](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/52.gif)
![51](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/51.gif)