ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index.
php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index.
php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
-> MATTESS: fakt?to mě v životě nenapadlo
![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
v garáži byly orosený,protože tam bylo trochu vlhko
![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
v minulé garáži nebyly orosený vůbec
-> Karel.: nemají se rosit vůbec
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Já mám teda černý a nerosí se, akorát přes zimu když bylo auto v garáži a teď vůbec, pohoda
![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
se musím juknout na ty svoje staré nové - jestli to rosí - mám také zelený oplet
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> minno: jsem to pochopil jinak
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Pokud Tobě drží, buď rád. Mě rosily na obou autech
-> MATTESS: tým, čo si citoval, som chcel povedať len toľko, že pred repasom pedálovky som už mal prečítané "EPDM vlákno" a vedel som, že kupovať nové a obyčajné hadičky by sa mi nevyplatilo a do zháňania EPDM hadičiek niekde po nete len preto, aby som ich mal nové sa mi zas nechcelo, preto som nechal pôvodné dobré. Nemalo to znamenať, že som sa neunúval zháňať EPDM preto, že by boli zlé.
Tú DOT4 som napísal len že možno.
-> minno:
minno 26.04.10 22:24:16 napsal: → MOLSO: tak tak, ja som našťastie čítal EPDM vlákno ešte pred repasom pedálovky, tak som sa ani len neunúval zháňať nejaké novodobé EPDM hadice; staré hadičky sú držiaky, zbytočne meniť a vyrábať si problémy.
??
Nevím, jak š120, já mam už Rapida v návodu uvedenou i DOT4
MATTESS 27.04.10 09:45:54 napsal:
→ minno: proč by s EPDM měl být problem?
nikde som nič také netvrdil, takže zbytočná otázka :) len sa mi nechcelo zbytočne zháňať epdm hadice, keď pôvodné boli v poriadku.....
-> Tuner#2: na DOT4 sú možno aj tie pôvodné hadice citlivejšie....ťažko povedať.
-> minno: proč by s EPDM měl být problem?
-> Tuner#2: u mňa nie je ani náznak rosenia ani na pôvodných hadičkách. Hadičky som zvnútra vyčistil vatou na špajdli, popraskanie alebo iné znehodnotenie hadičiek som nezistil. Dal som ich tam naspäť a fungujú dobre. Ináč akú brzdovku používaš? Ja DOT3.
-> minno 26.04.10 22:24:16: No já nevím měl jsem staré a rosily. Pak nové černé s opletem a to bylo ještě horší a nakonec to vyřeššila EPDM a ani náznak rosení za víc jak 3 roky po výměně.
-> minno: to bude tim, ze je ta hadice stara jako to auto, ale doted nepouzita. Spravne skladovana
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Dušan: ale vyzerajú rovnako ako staré :)
-> minno: nekecam, to je fakt uplne nova hadice
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Dušan: rovnako nové akou bola novou aj celá táto škodovka?
![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Dokonca aj karoséria len v prevoznej základnej farbe
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> MOLSO: tak tak, ja som našťastie čítal EPDM vlákno ešte pred repasom pedálovky, tak som sa ani len neunúval zháňať nejaké novodobé EPDM hadice; staré hadičky sú držiaky, zbytočne meniť a vyrábať si problémy.
-> minno: nieee
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
, su nove
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> minno: aj ja hned ako som namontoval nove tak som tu nasiel EPDM vlakno :D a hned som hladal v smetiaku stare hadičky
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Dušan: hadičky od brzdovej nádržky k valcom si nechal pôvodné, však? rozumné riešenie :) rovnako to mám aj ja.