Dušan / Škoda 120L NR.1 Dušan / Škoda 120L NR.1

komentáře | popis | fotky | Dušan | 22.04.20 21:02 | 543x v oblíbených
ŠKODA 120L



Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...





Karoserie: M1

V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.

Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.

Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.

Barva červená šípková 8125



Podvozek:

obě nápravy vyztuženy dle L/A

přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm

zadní pružiny kyvka + domky vlečka

stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita

nové ložiska a náboje

stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13



Brzdy:

sériový okruh pro Š130

přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500

zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm



Motor: Škoda 120L



Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)



vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému

vložky po výbrusu + nové písty 72mm

vahadla C sestavené z Fa+Fe

vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7

odlehčené písty a ojnice

hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1

nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS

zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft

mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii

setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie

alternátor 55A

širokopásmová lambda A/F

čidlo klepání



Převodovka: 5Q SP 4,22



Kola: Minator

KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50





Informace

Vmax: 170km/h

0-100: XX s ?

kW/Nm: XX ?



Videa



více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....



Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě



Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu



Predchozi vuz SKODA 136GL

TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI

vzpominka
Škoda 136GL


zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
Skoda 136GL 0-100km/h


VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:

12:50:52
27.04.2010
Karel.
-> MATTESS: fakt?to mě v životě nenapadlo9 v garáži byly orosený,protože tam bylo trochu vlhko8 v minulé garáži nebyly orosený vůbec
12:43:43
27.04.2010
MATTESS
-> Karel.: nemají se rosit vůbec3
12:30:15
27.04.2010
Karel.
Já mám teda černý a nerosí se, akorát přes zimu když bylo auto v garáži a teď vůbec, pohoda2
11:56:16
27.04.2010
VeTeV
se musím juknout na ty svoje staré nové - jestli to rosí - mám také zelený oplet 4
10:08:36
27.04.2010
MATTESS
-> minno: jsem to pochopil jinak4 Pokud Tobě drží, buď rád. Mě rosily na obou autech
10:05:05
27.04.2010
minno
-> MATTESS: tým, čo si citoval, som chcel povedať len toľko, že pred repasom pedálovky som už mal prečítané "EPDM vlákno" a vedel som, že kupovať nové a obyčajné hadičky by sa mi nevyplatilo a do zháňania EPDM hadičiek niekde po nete len preto, aby som ich mal nové sa mi zas nechcelo, preto som nechal pôvodné dobré. Nemalo to znamenať, že som sa neunúval zháňať EPDM preto, že by boli zlé.

Tú DOT4 som napísal len že možno.
09:56:38
27.04.2010
MATTESS
-> minno:

minno 26.04.10 22:24:16 napsal: → MOLSO: tak tak, ja som našťastie čítal EPDM vlákno ešte pred repasom pedálovky, tak som sa ani len neunúval zháňať nejaké novodobé EPDM hadice; staré hadičky sú držiaky, zbytočne meniť a vyrábať si problémy.



??



Nevím, jak š120, já mam už Rapida v návodu uvedenou i DOT4
09:54:07
27.04.2010
minno
MATTESS 27.04.10 09:45:54 napsal:

→ minno: proč by s EPDM měl být problem?


nikde som nič také netvrdil, takže zbytočná otázka :) len sa mi nechcelo zbytočne zháňať epdm hadice, keď pôvodné boli v poriadku.....

-> Tuner#2: na DOT4 sú možno aj tie pôvodné hadice citlivejšie....ťažko povedať.
09:51:02
27.04.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno: DOT 4
09:45:54
27.04.2010
MATTESS
-> minno: proč by s EPDM měl být problem?
09:41:15
27.04.2010
minno
-> Tuner#2: u mňa nie je ani náznak rosenia ani na pôvodných hadičkách. Hadičky som zvnútra vyčistil vatou na špajdli, popraskanie alebo iné znehodnotenie hadičiek som nezistil. Dal som ich tam naspäť a fungujú dobre. Ináč akú brzdovku používaš? Ja DOT3.
09:37:02
27.04.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 26.04.10 22:24:16: No já nevím měl jsem staré a rosily. Pak nové černé s opletem a to bylo ještě horší a nakonec to vyřeššila EPDM a ani náznak rosení za víc jak 3 roky po výměně.
22:31:03
26.04.2010
Dušan
-> minno: to bude tim, ze je ta hadice stara jako to auto, ale doted nepouzita. Spravne skladovana 1
22:30:05
26.04.2010
minno
-> Dušan: ale vyzerajú rovnako ako staré :)
22:26:33
26.04.2010
Dušan
-> minno: nekecam, to je fakt uplne nova hadice 3
22:25:32
26.04.2010
minno
-> Dušan: rovnako nové akou bola novou aj celá táto škodovka?6 Dokonca aj karoséria len v prevoznej základnej farbe3
22:24:16
26.04.2010
minno
-> MOLSO: tak tak, ja som našťastie čítal EPDM vlákno ešte pred repasom pedálovky, tak som sa ani len neunúval zháňať nejaké novodobé EPDM hadice; staré hadičky sú držiaky, zbytočne meniť a vyrábať si problémy.
22:20:33
26.04.2010
Dušan
-> minno: nieee 3 , su nove 1
22:13:11
26.04.2010
MOLSO
-> minno: aj ja hned ako som namontoval nove tak som tu nasiel EPDM vlakno :D a hned som hladal v smetiaku stare hadičky 3
22:11:01
26.04.2010
minno
-> Dušan: hadičky od brzdovej nádržky k valcom si nechal pôvodné, však? rozumné riešenie :) rovnako to mám aj ja.
Extreme Tyres