skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
18:31:29
08.05.2010
08.05.2010
Karel.
-> Dušan: já pracuju a ještě o víkendu mám školu,tak nekecej a pojď A to nemluvím o tom, že Peťan byl dneska v práci, tak šup
18:28:42
08.05.2010
08.05.2010
Dušan
-> Karel.: ta ale nepracuje 7 dni v tydnu
18:19:10
08.05.2010
08.05.2010
Karel.
-> Dušan: ty vole, aji moje babička chodí častějc mezi lidi než ty
18:15:41
08.05.2010
08.05.2010
Dušan
-> Karel.: ani ne, budu odpocivat doma
18:10:40
08.05.2010
08.05.2010
Karel.
-> Dušan: já to radši smazal tak co jdeš do dudáka s náma? přijeď pro mě a pojedem spolu
18:09:54
08.05.2010
08.05.2010
Dušan
-> Karel.: je to proste kratkyma pruzinama a navic asi neni na moment dotahly sikmy vs podelny rameno
18:00:11
08.05.2010
08.05.2010
Dušan
-> Tomáššš: to mas pravdu, ale musis obcas precist par radku niz
16:38:38
08.05.2010
08.05.2010
Tomáššš
nejak ti to ma Acka ...
11:32:32
06.05.2010
06.05.2010
Karel.
-> Dušan: všichni moc dobře víme, že je tam necháš, protože přes řezání pružin jseš úchyl, jsem zvědavej,kdy řízneš tlumiče
11:25:05
06.05.2010
06.05.2010
Dušan
-> SOMALECEK (martin120): to je zcela normalni projev uriznutych pruzin, ktery jsou tam jen abych mohl vyjizdet pred garaz
09:34:50
06.05.2010
06.05.2010
minno
-> SOMALECEK (martin120): to sú tie tuningové ťažké motory
08:56:12
06.05.2010
06.05.2010
SOMALECEK (martin120)
nesedí ti ten zadek nějak moc dole?
11:41:58
05.05.2010
05.05.2010
minno
-> Dušan: stále lepšie ako ja - neutrál a ručný pohon
10:06:56
05.05.2010
05.05.2010
Dušan
-> minno: to je jasne, zatim jsem tam mel jen 1ku a zpatecku
08:24:45
05.05.2010
05.05.2010
minno
oo tu sa už vo veľkom jazdí
19:14:34
28.04.2010
28.04.2010
Vrba
Já mám obyčejné,rosí se celkem dost a je mi to jedno :-)
13:16:57
27.04.2010
27.04.2010
MATTESS
-> Karel.: kaši nejím
13:13:40
27.04.2010
27.04.2010
Karel.
-> MATTESS: přestaň jest vtipnou kaši
13:07:25
27.04.2010
27.04.2010
MATTESS
-> Karel.: proto to píšu