skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
15:46:38
15.02.2012
15.02.2012
Karel.
Jinak od chovance stejnou co má Vrba
15:18:24
15.02.2012
15.02.2012
Karel.
-> Urbi: vostrou
15:16:46
15.02.2012
15.02.2012
Petr Urban
-> Karel.: -> Dušan: A co jste to koupili za vačky ?
11:22:47
13.02.2012
13.02.2012
Dušan
-> Karel.: nemam, cekam jak prijde, mozna tento tyden
09:41:09
13.02.2012
13.02.2012
Karel.
-> Dušan: hele máš už tu vačku? Mně už došla a rád bych ji porovnal jestli je to určitě ona, třeba si borec ze mě vystřelil:o) Cca šuplerou změřit palce ať vím
23:34:51
09.02.2012
09.02.2012
Labros
-> havlik: já sem poslední dobou vůbec nechodím, nemám bohužel čas. Pamatuju žes to plánoval taky a pak ses pokoušel to turbo prodat.
14:37:24
08.02.2012
08.02.2012
vhml
-> pavucina: predpokladam ze to nebude ciste seriovy MPi, ktery by to tam asi nestihalo nalejt.
14:28:19
08.02.2012
08.02.2012
pavucina
Zasiram tu Dusanovi vlakno, ale jeste toto.
Nez jsme presel na E85, tak jsem jezdil na 98 vyjimecne i 95, a detonace nebyly, staci dostatecne snizit predstih. E85 snese daleko vice stoji 25, ma to lepsi prubeh a dalsi veci, kvuli kterym se po tehle mrazech zase k nemu vrati. Jezdim to s MPi, predstih je zatim samozrejme pouze v mapach pevne, ale diky charakteristice turba to ani nevadi. Ale zatim velka spokojenost.
Nez jsme presel na E85, tak jsem jezdil na 98 vyjimecne i 95, a detonace nebyly, staci dostatecne snizit predstih. E85 snese daleko vice stoji 25, ma to lepsi prubeh a dalsi veci, kvuli kterym se po tehle mrazech zase k nemu vrati. Jezdim to s MPi, predstih je zatim samozrejme pouze v mapach pevne, ale diky charakteristice turba to ani nevadi. Ale zatim velka spokojenost.
14:18:55
08.02.2012
08.02.2012
Maxx
-> pavucina: vstřikování?
14:17:19
08.02.2012
08.02.2012
vhml
-> pavucina: E85 čistý? Tomu bych i věřil, že to takovovou kompresy snese. Rozdělovač jakej, resp předstih?
14:13:09
08.02.2012
08.02.2012
pavucina
-> Karel.: Plechovy tesneni mam pripraveny v garazi :D, ale na aute ne a drzi to
-> Dušan: pres zimu tlacim 0,55 v mrazech nechapu proc ale pretlacuje na 0,75 v lete za tepla jsem jezdil asi 500 km na 1 bar, akorat jsem na to jeste nemel hadice. Jinak jezdim na E85 a naprosta spokojenost, vcera jsem zkousel 1,5 baru akorat na mokru nelze jezdit... To aby jsi mel predstavu co to vydrzi
-> Dušan: pres zimu tlacim 0,55 v mrazech nechapu proc ale pretlacuje na 0,75 v lete za tepla jsem jezdil asi 500 km na 1 bar, akorat jsem na to jeste nemel hadice. Jinak jezdim na E85 a naprosta spokojenost, vcera jsem zkousel 1,5 baru akorat na mokru nelze jezdit... To aby jsi mel predstavu co to vydrzi
13:55:58
08.02.2012
08.02.2012
Karel.
-> Dušan: jak kdy, ale dneska jsem nemusel moc tlačit
13:48:24
08.02.2012
08.02.2012
Dušan
-> pavucina: kolik tlacis ?
13:45:34
08.02.2012
08.02.2012
Karel.
-> pavucina: mi je divný, že ti to vydrží Předpokládám, že nemáš plechový těsnění?
13:23:19
08.02.2012
08.02.2012
pavucina
-> Karel.: To bych taky rad vedel, ale je to 136 se snizenou hlavou, ale nevim o kolik nemel jsem to rozebrany. Jen jsem meril kompresni tlak na vsech valci je 15,5 baru.
13:02:09
08.02.2012
08.02.2012
Karel.
-> pavucina: kolik máš KP?
12:54:36
08.02.2012
08.02.2012
pavucina
Vydrze se vubec neboj, zvlaste, kdyz mas snizenej KP, ja ho snizenej nemam naopak jeste snizenou hlavu a uz na tom mam 8 tisic celkem s hodne hrubym zachazenim pro motor a zatim nic nenaznacuje, ze ho neco boli. Zvlaste pokud budes mit WBO, tak je to uplne v pohode.
10:46:43
08.02.2012
08.02.2012
minno
-> havlik: Dušan bol práveže už jeden z mála, čo turbo ešte nemal, čo
10:45:23
08.02.2012
08.02.2012
havlik
-> Labros: tak to asi koukáš málo:))
10:38:42
08.02.2012
08.02.2012
Labros
hmm, i IC tam je, a rozdělovač nějaký spešl