skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
10:16:58
17.02.2012
17.02.2012
Dušan
-> vhml: to je aspon hlaska
10:15:56
17.02.2012
17.02.2012
vhml
Není důvod drzet se pri zemi, na kochání krajinou slouží pětikanály :-D
10:12:05
17.02.2012
17.02.2012
Dušan
-> vhml: ja chci aby to fungovalo normalne a ne na zavody. 100kW je pekna predstava, ale drzime se pri zemi. Foukat 1bar to skodovky me prijde moc. uvidim casem. Zatim mi zadny motor nestacil.
10:03:44
17.02.2012
17.02.2012
vhml
-> Dušan: Jenže právě s WB sondou, vačkou atd už nejsi na 10 ale pomalu na 20 a to mi zatím pokusne uplne nelaka :-) Protože když bych to stavel, tak to musí mit minimalne parametry 140LS, protože ač se to nezdá, tak ten motor letos pojede už 8. sezonu bez veskery udrzby a nesmrtelnej taky nebude a slabsi urcite nechci. Jednou za rok seridim ventily a predstih, jednou za dva roky vymenim olej a svicky a vic jsem si toho motoru zatím nevsimnul.
Jsem zvedav jak dopadnes s 1,4, vackou a idealne tak aspon 1barem. A jestli tam nebude aspon 100kW, tak si pro me mrtvej Homolka :-)
Nepremejslels o E85 abys tam mohl nafoukat nesmysl a použít vyšší KP?
Jsem zvedav jak dopadnes s 1,4, vackou a idealne tak aspon 1barem. A jestli tam nebude aspon 100kW, tak si pro me mrtvej Homolka :-)
Nepremejslels o E85 abys tam mohl nafoukat nesmysl a použít vyšší KP?
09:17:32
17.02.2012
17.02.2012
Dušan
-> vhml: kdyz nepocitam tu WB lambdu co jsem si koupil spis projistotu tak do 10t no problemo
08:33:47
17.02.2012
17.02.2012
vhml
-> Karel.: -> Dušan: A co to vůbec celý stálo. Protože když si vezmu cenu rozumnýho turba, DISu, wideband sondy atd. Tak to není zas úplně málo peněz. To mě právě pořád ještě odrazuje od své vlastní stavby.
06:20:09
17.02.2012
17.02.2012
Michalides
Pekny vykon na MBcku. Fakt pecka
23:13:54
16.02.2012
16.02.2012
Karel.
vhml 16.02.12 16:38:50 napsal:
→ Dušan: bych skoro čekal víc. Vzdyt to bez nakyho
zasadniho vedatorstvi vyndas i z atmosfery
nezlob se na mě, ale tohle sice z běžný atmosféry dostaneš, ale za jaký peníze??Rozhodně né za ty co Dušana stálo turbo. Co se týče krouťáku tak souhlasím, taky jsem čekal víc, ale výkon je super, stačí to hodit na fábii, poladit tlak turba a ten si ty Nm najde
→ Dušan: bych skoro čekal víc. Vzdyt to bez nakyho
zasadniho vedatorstvi vyndas i z atmosfery
nezlob se na mě, ale tohle sice z běžný atmosféry dostaneš, ale za jaký peníze??Rozhodně né za ty co Dušana stálo turbo. Co se týče krouťáku tak souhlasím, taky jsem čekal víc, ale výkon je super, stačí to hodit na fábii, poladit tlak turba a ten si ty Nm najde
22:31:32
16.02.2012
16.02.2012
R@ZOR
Prubeh je super! Me se taky libi. Az budes tlacit aspon 0.8-1b, bude kroutak daleko vetsi!
Tohle je slusnej vykon za par korun..
Na fabii to bude jeste lepsi, jakou tam budes mit kompresi?
Tohle je slusnej vykon za par korun..
Na fabii to bude jeste lepsi, jakou tam budes mit kompresi?
21:54:59
16.02.2012
16.02.2012
Dušan
-> Šediváček: me se prave ten prubeh libi, vypada to vcelku jako z vyroby. Pocitove v aute je to fajn kdyz i pri 1/4 plynu nastoupi turbo a tlaci to vpred
21:49:38
16.02.2012
16.02.2012
Šediváček
-> Dušan: Tak jestli ta brzda měří dobře, tak si docílil, nevím jak, dost dobrýho výsledku Nejde ani tak o velikost výkonu nebo kroutícího momentu, ale spíš o průběh křivek. Možná to je druhem(velikostí) turba, nebo malým plnícím tlakem. Když to poženeš dál, tak si myslím, že se posune maximum kroutícího momentu dolů a už to nebude takový pěkný, ale možná že ne. Nebo to udělá až na tej fabii kuli konstrukci motoru.
Každopádně, takhle nějak bych si představoval pěkně udělaný motor(bez turba) na hezky svezení do nějaký srazovky, ne závoďáka. Ale na jiných otáčkách samozřejmě.
Každopádně, takhle nějak bych si představoval pěkně udělaný motor(bez turba) na hezky svezení do nějaký srazovky, ne závoďáka. Ale na jiných otáčkách samozřejmě.
20:09:50
16.02.2012
16.02.2012
Dušan
podle me kroutak i vykon vcelku odpovida, mozna bude problem ze tlacim asi 0,5 protoze mam budik z kompresoru a zrejme jsem spatne odpocital stupnici. Budu to muset jeste proverit. Uz ted je ten motor silnejsi nez ta fabie a to je jak rikam vylitanej Favorit poskladanej z dilu co garaz dala. Pisty Favorit, krouzky Fabia, klika 130, a muzu pokracovat
20:07:02
16.02.2012
16.02.2012
Dušan
19:28:58
16.02.2012
16.02.2012
Karel.
-> Dušan: video
18:25:52
16.02.2012
16.02.2012
vhml
-> Jirik_Tuňák: vysoko je maximum, ale vetsina je od 3000.
18:20:48
16.02.2012
16.02.2012
palinator
-> Dušan:
Ty průběhy jsou skoro stejný jako na 1,4.
E: podle parametrů je to taková slušná 1.6 atmosféra.
Ty průběhy jsou skoro stejný jako na 1,4.
E: podle parametrů je to taková slušná 1.6 atmosféra.
17:33:44
16.02.2012
16.02.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> vhml: U výkonu ani ne, ale čekal bych vyšší krouťák a nebo jeho maximum ne tak vysoko.
16:38:50
16.02.2012
16.02.2012
vhml
-> Dušan: bych skoro čekal víc. Vzdyt to bez nakyho zasadniho vedatorstvi vyndas i z atmosfery
16:31:29
16.02.2012
16.02.2012
Dušan
-> minno: tak na to, ze to ma pri KP 8,9 v serii 43kW
16:30:02
16.02.2012
16.02.2012
minno
-> Dušan: 72 kw? no teda, slušné :)