Dušan / Škoda 120L NR.1 Dušan / Škoda 120L NR.1

komentáře | popis | fotky | Dušan | 22.04.20 21:02 | 543x v oblíbených
ŠKODA 120L



Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...





Karoserie: M1

V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.

Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.

Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.

Barva červená šípková 8125



Podvozek:

obě nápravy vyztuženy dle L/A

přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm

zadní pružiny kyvka + domky vlečka

stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita

nové ložiska a náboje

stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13



Brzdy:

sériový okruh pro Š130

přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500

zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm



Motor: Škoda 120L



Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)



vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému

vložky po výbrusu + nové písty 72mm

vahadla C sestavené z Fa+Fe

vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7

odlehčené písty a ojnice

hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1

nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS

zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft

mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii

setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie

alternátor 55A

širokopásmová lambda A/F

čidlo klepání



Převodovka: 5Q SP 4,22



Kola: Minator

KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50





Informace

Vmax: 170km/h

0-100: XX s ?

kW/Nm: XX ?



Videa



více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....



Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě



Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu



Predchozi vuz SKODA 136GL

TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI

vzpominka
Škoda 136GL


zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
Skoda 136GL 0-100km/h


VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:

10:16:58
17.02.2012
Dušan
-> vhml: 3 to je aspon hlaska 3
10:15:56
17.02.2012
vhml
Není důvod drzet se pri zemi, na kochání krajinou slouží pětikanály :-D
10:12:05
17.02.2012
Dušan
-> vhml: ja chci aby to fungovalo normalne 3 a ne na zavody. 100kW je pekna predstava, ale drzime se pri zemi. Foukat 1bar to skodovky me prijde moc. uvidim casem. Zatim mi zadny motor nestacil.
10:03:44
17.02.2012
vhml
-> Dušan: Jenže právě s WB sondou, vačkou atd už nejsi na 10 ale pomalu na 20 a to mi zatím pokusne uplne nelaka :-) Protože když bych to stavel, tak to musí mit minimalne parametry 140LS, protože ač se to nezdá, tak ten motor letos pojede už 8. sezonu bez veskery udrzby a nesmrtelnej taky nebude a slabsi urcite nechci. Jednou za rok seridim ventily a predstih, jednou za dva roky vymenim olej a svicky a vic jsem si toho motoru zatím nevsimnul.

Jsem zvedav jak dopadnes s 1,4, vackou a idealne tak aspon 1barem. A jestli tam nebude aspon 100kW, tak si pro me mrtvej Homolka :-)



Nepremejslels o E85 abys tam mohl nafoukat nesmysl a použít vyšší KP?
upraveno 1x, naposled 17.02.2012 10:04:24
09:17:32
17.02.2012
Dušan
-> vhml: kdyz nepocitam tu WB lambdu co jsem si koupil spis projistotu tak do 10t no problemo 1
08:33:47
17.02.2012
vhml
-> Karel.: -> Dušan: A co to vůbec celý stálo. Protože když si vezmu cenu rozumnýho turba, DISu, wideband sondy atd. Tak to není zas úplně málo peněz. To mě právě pořád ještě odrazuje od své vlastní stavby.
06:20:09
17.02.2012
Michalides
Pekny vykon na MBcku. Fakt pecka
23:13:54
16.02.2012
Karel.
vhml 16.02.12 16:38:50 napsal:

→ Dušan: bych skoro čekal víc. Vzdyt to bez nakyho

zasadniho vedatorstvi vyndas i z atmosfery


nezlob se na mě, ale tohle sice z běžný atmosféry dostaneš, ale za jaký peníze??Rozhodně né za ty co Dušana stálo turbo. Co se týče krouťáku tak souhlasím, taky jsem čekal víc, ale výkon je super, stačí to hodit na fábii, poladit tlak turba a ten si ty Nm najde4
22:31:32
16.02.2012
R@ZOR
Prubeh je super! Me se taky libi. Az budes tlacit aspon 0.8-1b, bude kroutak daleko vetsi!

Tohle je slusnej vykon za par korun..

Na fabii to bude jeste lepsi, jakou tam budes mit kompresi?
upraveno 1x, naposled 16.02.2012 22:36:41
21:54:59
16.02.2012
Dušan
-> Šediváček: me se prave ten prubeh libi, vypada to vcelku jako z vyroby. Pocitove v aute je to fajn kdyz i pri 1/4 plynu nastoupi turbo a tlaci to vpred
21:49:38
16.02.2012
Šediváček
-> Dušan: Tak jestli ta brzda měří dobře, tak si docílil, nevím jak, dost dobrýho výsledku 1 Nejde ani tak o velikost výkonu nebo kroutícího momentu, ale spíš o průběh křivek. Možná to je druhem(velikostí) turba, nebo malým plnícím tlakem. Když to poženeš dál, tak si myslím, že se posune maximum kroutícího momentu dolů a už to nebude takový pěkný, ale možná že ne. Nebo to udělá až na tej fabii kuli konstrukci motoru.



Každopádně, takhle nějak bych si představoval pěkně udělaný motor(bez turba) na hezky svezení do nějaký srazovky, ne závoďáka. Ale na jiných otáčkách samozřejmě.
20:09:50
16.02.2012
Dušan
podle me kroutak i vykon vcelku odpovida, mozna bude problem ze tlacim asi 0,5 protoze mam budik z kompresoru a zrejme jsem spatne odpocital stupnici. Budu to muset jeste proverit. Uz ted je ten motor silnejsi nez ta fabie a to je jak rikam vylitanej Favorit poskladanej z dilu co garaz dala. Pisty Favorit, krouzky Fabia, klika 130, a muzu pokracovat 1
20:07:02
16.02.2012
Dušan
Škoda 120L @ 1,3 Turbo měření výkonu na brzdě ( 72kW )
19:28:58
16.02.2012
Karel.
-> Dušan: video2
18:25:52
16.02.2012
vhml
-> Jirik_Tuňák: vysoko je maximum, ale vetsina je od 3000.
18:20:48
16.02.2012
palinator
-> Dušan:

Ty průběhy jsou skoro stejný jako na 1,4.9 157



E: podle parametrů je to taková slušná 1.6 atmosféra.
upraveno 1x, naposled 16.02.2012 18:21:15
17:33:44
16.02.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> vhml: U výkonu ani ne, ale čekal bych vyšší krouťák a nebo jeho maximum ne tak vysoko.
upraveno 1x, naposled 16.02.2012 17:36:29
16:38:50
16.02.2012
vhml
-> Dušan: bych skoro čekal víc. Vzdyt to bez nakyho zasadniho vedatorstvi vyndas i z atmosfery
16:31:29
16.02.2012
Dušan
-> minno: tak na to, ze to ma pri KP 8,9 v serii 43kW 1
16:30:02
16.02.2012
minno
-> Dušan: 72 kw? no teda, slušné :)
Extreme Tyres